Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Femi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos kaikille onnitteluista! Tässä olo on kuin puulla päähän lyötynä :) Piti talon rakentamista alkaa suunnitella, mut taitaa mennä jäihin se suunnitelma pariks vuodeks :D

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Ihanaa, ekat kaksosuutiset! :)

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Onnea Sanna! :) Täällä kans yks tuplamamma, omani tosin täyttävät kuun lopussa jo kolme. Odotusaikana korvaamaton tuki oli monikko-onnea palsta, suosittelen tutustumaan sinne. On se kuitenkin niin erilainen odotusaika, kun pieniä onkin kaksi. Tsempit! :love017

Käytiin äskön ultrassa, siellä pikkuinen piti välillä älytöntä jumppaa ja heilutteli käsiään!
:hello Ensin katottiin päältä, mutta vaikka näkyi hyvin niin sai paremman kuvakulman kun katsoi alakautta. Parempi niin, sillä mua nauratti hirveästi kun tyyppi zumbas menemään eikä maha sitten pysyny paikoillaan :laughing002

LA siirty parilla päivällä eteenpäin, eli oliskin 17.2. ja tänään siis 12+0.

Oliskohan tunteet nyt vähän pinnassa, aloin itkemään onnesta kun luin Sanna sun kaksoisuutiset :) Onnea hirmusti! Ja onnea muillekin hyvistä kuulumisista :)

Eka ultra ohitse.. Mahassa asuu 4.5cm vauva. Niskaturvotus ok, joten suuri helpotus siitä. Samalla laskettu aika siirtyi viikolla eteenpäin. Tänään siis 11+1, eikä 12+1.
Jotenkin suuri helpotuksen fiilis, tyyppi on kunnossa - ja olemassa kun oireetkin ovat olleet niin vähäisiä! :-D

Ensinnäkin onnittelut kaikille hyvistä uutisista! :)

Mullakin oli tänään nt-ultra. Istukka oli pahasti tiellä ja tyyppi oli päiväunilla ja ei suostunut vaihtamaan asentoa vaikka kuinka yritettiin (kaiketi äitiinsä tullut eli laiska :p). Lopulta kuitenkin ilmeisesti kokeneempi kätilö sai mitat napattua. Niskaturvotus 1,6, joten ok.
Odotellaan vielä verikokeiden tuloksia, joita eivät kuulemma ala analysoimaan ennen ultraa.

Laskettu aika 8.2. eli tänään 13+2.

Huomennaaaaa nt-ultra, ääk. Onneksi aika on jo 10.30, töihin 5 ja sit miehen kaa ultraanz Kauhee jännitys kun oon taas vaihteeks niin oireeton. Tosin sunnuntaina vasta oksensin aamulla ja pahaa oloa ollu välillä nyt pari päivää taas ilman oireita, näin menny koko tää eka kolmannes et oireet vaihtelee päivittäin. En malta odottaa, kun on siitä varhaisultrasta jo melkein 6 viikkoa.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kiitos vielä kaikille ja onnea muille hyvistä ultrauutisista! Jeliina: täytyykin tutustua tuohon palstaan. Kiitos tiedosta! :)

Täällä np-ultra onnellisesti takana. Olin dopplerilla edellispäivänä kuullut sykkeet, mutta silti pelotti istua odottamassa aulassa aivan mahdottomasti. Kauan ei tarvinnut istuskella kun kätilö kutsui huoneeseen. Hetki puhuttiin ja kätilö katsoi neuvolakortista, että kolme keskenmenoa takana. Kyseli heti miltä nyt tuntuu olla täällä ja vastasin, että pelottaa tietenkin ihan vietävästi.

Seuraavaksi asetuttiin pedille ja miekkonen siihen kätilön viekkuun. Minä sain katsella toimitusta seinältä olevalta ruudulta. Kätilö asetti ultran mahan päälle ja pikkuinen näkyi heti ruudulla. Hoitajaa heti nauratti, että täällähän on bileet menossa. :) No siltä se kyllä näyttikin. Pikkuinen pomppi ylös ja alas ja vaikutti siltä, että olisi kuunnellut biisiä: "mä tahtoo veivaa, veivaa!" :grin

Mitat saatiin kuitenkin otettua heilumisesta huolimatta. Pituus päästä peppuun 52,2 mm ja vastasi kokoa 11+6 ja niskaturvotus 1,6. Ehkä jo viimeinkin voi huokaista hieman helpotuksesta. :)

Ihan loistavia uutisia! Todella hienoa että kaikki oli hyvin ottaen huomioon sun historias :)

Chipmunk86 ihanaa että kaikki oli hyvin♡ täällä olis huomenna np ultra ja pelolla mennään vaikka mut on keretty ultraamaaan 4 kertaa jo. Taustani takia. Mutta viimeisestä ultrasta on kolme viikkoa ja sen jälkeen oireet hävinny

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Onnea Chipmunk86!!♡♡

Meilläkin oli tänään ultra ja kädet täristen sinne mentiin... Pienellä kuitenkin onneksi kaikki hyvin!:) Hänelläkin oli nt 1,6mm ja pituus 55,9mm vastaten päivää suurempaa, nyt menossa 12+0! Voi tätä onnea ♡

Täällä kyllä oireita on ollut, mutta ei ainakaan minun kohdallani se tarkoita yhtään mitään. Ensimmäisessä raskaudessa olin tosi huonovointinen np-ultraan ja kaavintaan asti, mutta siltikin pikkuinen oli menehtynyt pari viikkoa aikaisemmin. :sad001 Hoitaja sanoi silloin, että olet varmaankin itse jo aavistanut asian kun oireita ei varmaankaan ole enää ollut. Sanoin heti takaisin, että en tosiaankaan ole aavistanut mitään, kun kyllä yhä edelleen niitä oireita löytyy. Vastasi sitten vain, että kyllähän se kroppa varmaan yrittää sitä raskautta ylläpitää vaikka pikkuinen kuollut.

Täällä peukut pystyssä, että siellä np-ultrassa menisi sinullakin Mammuska hyvin. :)

Tsemppiä kaikille ultraan menijöille ja onnittelut hyviä uutisia saaneille! :)

ihania uutisia chipmunk ja muut <3 hienoa.

Taalla odotellaan kunnallista nt ultraa 11.08 tapahtuvaksi (yksityisen tulos oli 1.4 mm) ja verikokeen tulokset uupuvat viela.
Olin niin malttamaton ja pelokas etta maksoin sen 200 euroa tuosta yksityisesta mutta menen ensiviikolla viela kunnalliseen kun kerran tarjoavat niin nakee ainakin miten katkis on kasvanut :)

Takaisin