Mä en kyllä koe itseäni mitenkään keskivertoa älykkäämmäksi. En nyt tyhmäkään ole, mutta ihan tavallinen tallaaja
. Ja toisaalta mun mielestä mulla on ihan hyvät sosiaaliset taidotkin. Olen vain aina ollut ujomman puoleinen ja ehkä jopa liiaksikin analysoin ihmisiä ja tilanteita. Ja tätä taitoa ei ole tarvinnut mitenkään opetella. Liiallisesta miettimisestä yritän jopa vähän opetella eroon tai olla lähinnä välittämättä siitä. Viihdyn myös seurassa. Omien ihmisten löytäminen ei vain tunnu olevan niin yksinkertaista. Ehkä mun standardit vain on liian korkealla..
Tunnistan kyllä tämän sosiaalisesti kömpelömmän ihmistyypin ja yritän itse ainakin suhtautua ymmärryksellä. Mutta toisaalta filtteröimättyys tuo varmasti ihanaa vapautta, jota välillä kadehdin. Itsellä kun menee uusien ihmisten kanssa hetki että voin jutella vapautuneemmin. Eli kummassakin ominaisuudessa on hyvät ja huonot puolensa
Tunnistan kyllä tämän sosiaalisesti kömpelömmän ihmistyypin ja yritän itse ainakin suhtautua ymmärryksellä. Mutta toisaalta filtteröimättyys tuo varmasti ihanaa vapautta, jota välillä kadehdin. Itsellä kun menee uusien ihmisten kanssa hetki että voin jutella vapautuneemmin. Eli kummassakin ominaisuudessa on hyvät ja huonot puolensa