Ulkoiset muutokset ja masukuvat

Nyt jäin kyttään omaa mahaa kun kirjoititte kumpaa odotatte ja minkä mallisia masuja teillä on.. Me ei siis haluttu tietää kumpi tulossa mut arvailu on hauskaa... :) Esikoisesta mulla oli tosi kimmosa ja pyöree mut tästä on vähän erinnäkönen et en osaa sanoo....Toistaaalta tää on pyöree mut kun vertaan esikoisesta otettuja kuvia samoilla viikoilla ni on erinnäkönen..

Täälläkään ei oo tiedossa kumpi tulee ,mut toi maha on semmonen kiintee pallo. se on aika alhaalla ollu koko ajan, että poika olo mulla on ja moni on sanonu et poika tulee mut sit on myös sanottu että tyttö. :D no sehän selviää sitten kun toukka on sieltä ulkoistanut itsensä :D<3

Toi tyttö- ja poikamaha-arvailu on kyllä hauskaa :) Kyllä mullekin on pari sanonut, että ihan selkee tyttömaha, että mahtaakohan sittenkään olla poika tulossa ja sitten moni sanonu ettei selvempää poikamahaa olekaan :p Ja eihän sitä oikeasti koskaan tiedäkään, että kumpi sieltä tulee, vaikka ultrassa olisivat kuinka varmoja! Me ainakin vielä pidetään sekin mahdollisuus mielessä, että poika voikin olla tyttö.

Mun pikkuveli 12 v on hyvä esimerkki ultrassa todetusta selkeestä tytöstä :D

Ensimmäisen kerran minä ja terkkari törmättiin sellaiseen, että äitipolin lääkäri oikein neukkukorttiin merkkasi RU-käynnillä ympyröidyn naaraan merkin. Toki lausui kertomukseenikin että "todetaan tyttösikiö". Ahkera piirtäjä mun lääkäri.

Ja mulla on ihan design törö poikamaha, jossa kasvaa tyttö. Ehkä se vielä pullahtaa tyttömasuksi.

50bd4c7b7bbdd671a9582ad04b0efd71

d33ba21a0a67cc75e48b0b0a912dfbfe

Täällä on ihan selvä poikamaha <3 32+0 :)
Ja omat farkut jalassa. Woop Woop!

Mulla tuo mahan muoton on mennyt just päinvadsoin kuin aina väitetään. Pojista tyynymäinen sivuille levinnyt ja tytöstä edessä oleva pallo

Kiitos kommenteista! :)

Ihme kyllä, miten eri muotoisia ja kokoisia ja näköisiä mahoja voikaan olla, vaikka se mahassa oleva vauva on suunnilleen saman kokoinen meillä kaikilla. Yksi työkaverikin on raskaana ja lähes samoilla viikoilla kuin minä, mutta hänelläkin on tuollainen Violet87:n kanssa saman tyyppinen maha!

Vakoilin tänään töissä ultralla omaa maha-asukkiani, ja vaikka se onkin pää alaspäin, niin aika korkealla killuu. Peppu on ihan palleassa kiinni ja jalkapohja sopivasti maksan alla, siitä se pistävä kipu oikeaan kylkeen tuleekin kun vauva siellä päättää jalkaansa oikoa. :p Odotan innolla sitä hetkeä, kun tämä laskeutuu alemmas lantioon ja voi taas olla närästyksettä ja kylkikivutta!

Niinhän ne nyrkkeilijätkin lyö maksan kärkeen ja tiputtaa vastustajansa. Ei ole miehillä mitään haisua mihin naisen vartalon on raskaana venyttävä.

Ehkä lievän epäreilua, että voit tsekkailla töissä ultralla bebeä! Kateellisella täällä kotona ihan perusstetarit, joilla olen onnistunut kalastamaan vain omia suoliääniä ja rakkauden hedelmän potkuja.

Mäkin viikko sitten ultran kanssa vakoilin tulokasta. Pää oli alhaalla, mutta peppu on tosi ylhäällä. Jalat potkii vuorotellen molempia kylkiä. Käsillä hakkaa pääosin alaspäin, kohti nivusia. Nivusten iskut pitää iltaisin ja öisinkin hereillä.
Kyllä meitä "mahakkaita" on moneen junaan :) Nyt olen päässyt omastani oikein nauttimaan, kun muutkin sen nyt huomaavat. Ei ole sellainen "siideripömppis" :D

Voi teitä onnellisia ketkä voitte duunissa ultrata! :)
Mulla on myös aika selkeästi tyttömasu, leveä tyyny :grin Istuessa maha tottakai pyöristyy ja tissit lepäilee masun päällä, great! Välillä tuntuukin, että beibi potkii kovasti kylkiin sen takia, kun tissit painavat sen verran mahaa ja hänellä on epämukava olla :p

On kyllä siro vatsa sulla Violet :shy: Helppo verrata tuohon omaan pömppöön, kun kuva yllä :joyful: Toki oot hieman sirompi muutenkin :) Mutta kuten monesti sanottu, niin on se ihana, kun kaikilla on ihan omanlaisensa pömpöt :happy:

Takaisin