Ulkoiset muutokset ja masukuvat

On se niin jännä kuin on kokoerojakin massuilla! Aamuisi selällään makuulla omaani ei paljoa huomaa, mutta iltaisin ollaan jo niin turvoksissa että huoooooooh :grin

Mies ihan kauhuissaan et kuin iso musta vielä tulee.. :D sf-mitta ihan omilla käyrillään, tuli lähete ylimääräseen ultraan tarkastamaan kaverin koko..

Mun masu mitattiin eilen ja ihan normirajoissa on. Ei ollut terkkari huolissaan, käski olla välittämättä näistä "miten sulla on jo noin iso masu" -kommenteista.

• Tykkään
Reaktiot: JMT
Itellä oli rv 30+2 sf mitta 24cm. Eli hieman alakäyrillä mennään mutta tasaisesti on kuulemma kasvanut niin ei olla huolissaan.

perjantaina seuraava neuvola missä mitataan toi sf-mitta :)

Rv 26+4 sf-mitta oli 22,5 cm, hieman keskikäyrän alapuolella :) Sitä edellisellä kerralla oli sf-mitta ihan yläkäyrällä, joten en ota tuota mittaa turhan vakavasti :)

Ihan mielenkiinnolla vaan kysyin sitä sf mittaa :) se 28 cm oli keskikäyrän yläpuolella :)

Jonsku, en tarkoittanut tuota mun kommenttia sinulle/kenellekään loukkauksena! ♡ Tarkoitin vakavasti ottamisella vain itseäni, etten ala nyt stressamaan (taas) turhasta, kun viimeksi on ollut yläkäyrällä ja nyt melkein alakäyrällä :) Neuvolantäti sanoi että mitta vaihtelee hyvinkin paljon sikiön asennosta ja mittaajasta riippuen :)
Mukavahan näitä mittoja on vertailla :)

No hyvä! Mä aattelin et pahoitit mielesi tosta mun kommentista kun sen jälkeen kirjoitit että mielenkiinnosta vain kyselit mittoja :) Mutta parempi näin, anteeksi mun sekoilut, nyt meen keittää kunnon kahvit, että herään :P

Oi kahvi... milloinkahan voisin taas juoda... .. (ihan järkyt vieroitusoireet kun yks päivä herkuttelin kupillisen :hungover: ) Mun sf-mitta oli siis 27+1 25, eli vähän yläpuolella, mutta silti täysin normaalirajoissa. Iso (siis KOMIA!!) poikahan täältä joka tapauksessa tulee, se on sukuvika molemmalta puolelta. Kunhan ei sitten synnytystä ajatellen liian iso... onneks on nyt dieetin pitäminen tuntunut ihan hyvältä. Ja neuvolassa ylhäällä olleet sokerit tais todella olla vain tilapäishäiriö, kun ei eilen eikä tänään oo ollu niissä mitään.

Juotteko te muut muuten kahvia ihan normaalisti?? Itse olen juonut koko raskausajan n.1kupin verran päivässä. Joskus on päiviä jolloin en juo.

Mä en pystynyt moneen kuukauteen juomaan kahvia, ällötti aivan sairaasti koko kahvi silloin :D Nyt oon juonut reilu kuukauden kupin tai pari päivässä :)

Tulee juotua kahvia joinain päivinä varmaan liikaakin, 5-6 kuppia parhaimmillaan, normaalisti 2-3 , on sekin niin koukuttavaa.

Mä en juo normaalisti lainkaan kahvia. Nyt viralla kolmanneksella on alkanut tekemään koko ajan mieli kahvia. Tää on oikeestaan mun ainoa selkeä ruokamieliteko. Oon yrittänyt rajoittaa maks. kolmena päivänä viikossa ja maks. 3 kuppia noina päivinä. En halusi koukittua, kun oon 30-vuotta selvinnyt ilman kahviriippuvuutta. Mutta mieli tekee kokoajan :hungry: Tällä viikolla on vasta kaksi kahvipäivää, eli juon kyllä kupin tai pari :happy:

Takaisin