Ulkoiset muutokset ja masukuvat

Mä oon ainakin rähmäkäpäline painanut jo näin heti aamutuimaan kaks kertaa peukkua alaspäin, vaikka on ollut tarkoitus olla samaa mieltä :rolleyes: Onneksi sen arvion pystyy poistaan ja laittaan oikean tilalle :) Mutta todellakin ollaan nyt niin herkillä etten yhtään ihmettele, jos tuollaiset arviot saa aikaan pahan mielen, oli sitten tahallaan tai vahingossa laitettuja! Itellä ainakin semmonen itkukausi meneillään ettei päivääkään kulu ilman pientä itkun tihrustamista ja syyn ei tarvi olla hirveen kummonen...

Mä harrastan edelleen itkuksi muuttuvia naurukohtauksia. Viikko sitten heitin kurkunpalan vahingossa tissivaosta paidan sisään ja nauroin niin kovin et lopulta itkin. Loogisesti.

30+1 masu eilis illalta ♡Itestä maha ei tunnu vielä kovinkaan isolta eikä oo tiellä, paitsi varpaan kynsiä lakatessa :p Kuvista huomaa että onhan sillä jo kokoa, mut ei se muuten musta tunnu.

Liitteet

• IMG_20150224_210111.jpg
    IMG_20150224_210111.jpg
    903.2 KB · Katsottu: 124
Oi, kiitos ihanat! :) Vauvamasut on aina musta ollu niin söpöjä, että ihanaa kun vihdoin itelläkin sellainen on<3

Guang Xi: jokinorsu :woot: No täällä on kans toinen sellanen! Mutta se on ihanaa, kun kerrankin saa olla iso maha ja se ei haittaa yhtään! :smug: Mää ainakin nautin norsuudestani täysin rinnoin :grin

Voi että kun on taas niin ihania masuja ja niin omanlaisia.. :)

Takaisin