Ulkoiset muutokset ja masukuvat

Kiitos LMK ja Jonsku88 :Heartred Oman kropan näkee vaan niin vääristyneellä tavalla, vaikka olenkin erittäin ylpeä raskausmasustani ja rakastan sitä yli kaiken :)

Fyssari kaveri vasta kommentoi et pitäs tolle ala selän notkolle alkaa jotain tekemään, mutta ku se on niin helposti sanottu mitä tehty...

Mä en oo ikinä ymmärtänyt miks noita negatiivisia merkkejä pitää antaa...Joo on varmaan mulla vähän välii vaikka mitä kirjotus virheitä sun muuta.. Ei oo aina niin yksin kertasta kirjottaa kun toi vajaa kaks vee on vieressä innokkaana kans kirjottamassa..Ite en oo ikinä antanu noita negatiivisia..Mieluummin en laita mitään jos siltä tuntuu...

Anteeks avautuminen mut mulle tulee niistä aina pahamieli ja raskaana tuntuu vielä korostuvan.. :(

Mieluummin sitä kyllä laittaa jotain positiivista. Ja vaikka oiskin eri mieltä jostain niin hyppää vaan yli seuraavaan viestiin :) Joskus kyllä saattaa ihan vahingossa painaa jotain. Mulla ainakin tän läppärin kanssa sattuu niitä että sivu yhtäkkiä pompsahtaakin johonkin eri kohtaan ja kauhistuneena miettii et osuiko hiiri nyt johonkin nappiin... ;)

Mä selaan näitä aina puhelimella ja tässä vasta helposti osuukin väärään kohtaan, kun sivu latautuu ja pomppii :D aina välillä mietin kuinka monta negatiivista arviointia oon vahingossa antanut.. Mut eipä tuollaisista välittää kannata! Meillä on tasan samat viikot ja mun vatsa on kyllä varsin viattoman pieni tuohon verrattuna, hauska pallo sulla!

loora84, mä luulen kans että noi negatiiviset merkit on virheitä vaan. mäkin joskus sählään..mut yritän kyl poistaa virheelliset. ei sun viestissä ees ollu huonoa kieltä :)

Höh! Mä kyllä uskon että se on ollut vahinko.
En edes tiedä miten puhelimella (millä napilla) voin arvioida viestin jollain muulla tavalla kuin tykkäämällä, tietokoneella näen ne eri vaihtoehdot :)

Samaa mieltä muiden kanssa, ihana masu Loora! :)

Siis mitä tarkoitatte negtiivisilla merkeillä?? Oonkohan itse jollakin tavalla sählännyt tms kun välillä tää kännykkä heittelee minne sattuu? Negatiivisia peukkuja vai mitä tarkoitatte?

Ainakin tietokoneella nään sellaisia eri viestin arviointeja eli voi painaa "en tykkää", "huonoa kieltä", "sympatiaa", "voittaja" yms.. puhelimella en niitä vaihtoehtoja näe, enkä näe edes, jos joku olisi arvioinut mun viestin sillä tavalla.

Ahaa :o Itse aina puhelimella pläräilen tätä foorumia. Kertaakaan en ole tietokoneella käyttänyt. "Tykkää" kohtaa olen koittanut aina painaa mutta olen monesti onnistunut säheltämään senkin asian kanssa, kun sormet aina harottaa minne sattuu ja kiireessä menee :D En tiedä näkyykö itsellä mitään negatiivisia juttuja mutta jos näkyy niin ei ole ollut tarkoitus ainakaan!! Ajattelin sen takia tänne kommentoida tähän asiaan, koska olen niin häslä enkä todellakaan mikään tietotekniikan ihmelapsi, joten en ihmettelisi ollenkaan jos olisin täälläkin säheltänyt... :( Se ei kuitenkaan ole ollut tarkoitukseni!

Mulla ainaki näkyy kaikki vaihtoehdot tällä mun lumikolalla :D joo ja mäki saatan välillä antaa väärän arvion mutta yleensä oon kyllä poistanu ja arvioinu uudestaan oikein :) Joo ihana masu sulla Loora <3

Mä just vaihdoin puhelinta Iphonesta Androidiin.. Vähän jo säikähdin, et oonko mä painellu jtn omiani vahingossa. Vähän on toiminnot hakusessa tällä luurilla. Jos mun tunnuksilla on muita kun tykkäyksiä, niin on kyllä kännykän vika!
Eihän täällä kuulu kuin tykätä toisten masuista ja olla iloisia toisten puolesta :)
Jos on eri mieltä jostain asiasta, niin voi keskustella asiallisesti tai pitää mölyt mahassaan :D

Takaisin