Ulkoilu vauvan kanssa, vaatteet?

Äitiyspakkauksen vanupuku on juuri se valkoinen, jossa niitä kirahveja. Josta saa ne kädet ja jalat suljettua pusseiksi. Meillä kyllä on 2010 vuoden joten se on valkoinen jossa on sinisiä nalleja. :)

Tumput pysyy meilläkin käsissä vielä ja luulen että jonkunlaisia pidän kesälläkin tuulisilla ilmoilla. Nyt on vielä villaiset käytössä.
 
Meillä vaunuvaatetus muuttui kun ilmat lämpesi ja lämpöasteita on yli 10. Me otettiin vaunuista pois pehmeä kantokoppa. Eli pelkkä ratasosa jossa viltti pohjalla. Päällimmäisenä on sadesuoja pitämässä tuulta. Tytöllä on vaunuissa fleecehaalari, tumput ja ohut hattu. Makaa viltin päällä ja jalkojen päällä on vähän fleecevilttiä. Ja todella hyvin nukuttaa!
 
Minkä kokosia toppapukuja ootte meinannu hankkia ? Oisin ostamassa Ticketin toppapukua mut mietin et oisko 74 vai 80cm parempi.. Välikausipuku on kylläkin 74.. Ja 6kk neuvolas pituutta 69,6 muistaakseni.
 
mä en oo ehtiny edes miettiä vielä talvea :) tyttö oli 6kk neuvolassa 70,2cm pitkä eli varmaan vähintään 80cm puku täytyy olla (kasvuvaraa). välikausipukukin pitää tsekata, menisikö vielä vai pitäisikö sekin hankkia.
 
Meillä on ootilla Lassien 80cm toppahaalari. Roope näyttäis kasvavan aika lailla samaa kyytiä kuin veljensä, joten varmaan on aika passeli. Mitoitus tosin oli aika reilu, Santtu oli vuosikkaana tasan 80cm ja just kun puku oli jäämässä keväällä pieneksi,pätkä sai 1,5wee lukemaksi 87,5cm.
Välikausipukua mun pitää miettiä, sillä täkäläisellä syyskelillä Santtu oli monesti sellaisessa fleecevuorisessa "kumipuvussa",niin ei tarvinnut hoitoon viedessäkään miettiä vesi/räntäkelejä. Kuraisimpien leikkien jälkeen sai ihan vapaasti huuhtoa ensin vesiletkulla ennen riisumista. :D
Muoks. Niin ja sellainen kumipuku Roopelle jo tulikin ostettua 80 senttisenä. Isoveikan oma jäi pieneksi,niin samoilla postikuluilla tuli se pienempikin. ;)  Tarhantädit tykkäsivät kovasti tuosta asusteesta. Kun ei siellä ollut aikaa tutkia joka tech sitä, tech tätä ominaisuuksia, niin kurikset puettiin kaikille vesi/loskakeleillä. Tuossa säästyi siltä tyystin, ja pelkkä body/sukkikset riitti liki nollakeleihin asti hyppien keikkuen alle. 
 
Takaisin
Top