Tyttöjä ja poikia

Jännityksellä odotetaan kumpi tulee. Meillä oli tää napanuoraepisodi niin sukupuoli ei paljastunutkaan :D
 
Laitoin sut jarmin osioon ei tietoa :)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Poika.:Heartblue

Aluksi ei meinannut näyttää jalkoväliään ollenkaan, sitten ultraaja sanoi arvauksen olevan 90% poika ja sitten se pippeli sieltä kuulemma loppujen lopuksi näkyikin. :happy093
 
Tyttöä eilen ultrassa lupailtiin :)

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app
 
Lapsivesitutkimuksen jälkeen tuli tieto, että poika rymistelee mahassa.
 
Kopioin tämän toisesta ketjusta:

"Luin juuri mielenkiintoisesta tutkimuksesta, jonka mukaan sukupuolen voi päätellä siitä, kummalle puolelle istukka on kiinnittynyt, jopa 97% varmuudella.
Jos istukka on oikealla niin tulossa on poika ja jos vasemmalla niin tyttö. "

Mulla tänään paljastui, että istukka on oikealla, sen lisäksi että se on etuseinässä. Ilmankos liikkeet tuntuukin niin selvästi vasemmalla puolella.
Sykkeet oli 140, kun kaveri viuhtoi kuin vimmattu. Eikös nämä kielisi pojasta? Kuitenkin vatsa painaa palleaan, joka taas tarkoittaisi tyttöä (vauva korkealla).
Vitsit tää on jännää :)
Musta on niin kiva jännätä kumpi tulee. Aikaisemmin on ollut niin vahva fiilis, mutta nyt en kyllä osaa yhtään sanoa.



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tasaväkistä toistaiseksi. Pojan odottajia listan mukaan yks enemmän, mutta citruksella kaksostytöt, nii se on sit tasan 15/15. :)

Rosita: tiesin kans tuosta jutusta, mutta en allekirjoita tota.. mulla istukka oikeella etuseinämässä, matalat sykkeet vauvalla 130-140, vatsa alhaalla, oireeton raskaus ja kaiken tämän jälkeen tytöksi sanoivat. Olin 100 varma, että se on poika. :wink

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Poika pitäisi olla meillekin tulossa.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Hieman tyttöä luvailtiin tänään mutta perusteita sille ei ollut koska sanoi ettei nähnyt mitään. Olemme varanneet 3D ultran Tallinnasta 28.8. ja toivomme saavamme varmuutta asialle silloin.
 
Takaisin
Top