tyttö vs poika

Mulla kans ollu aivan olo koko ajan että tyttö tulee ja ehkä aina salaa oonkin vähän haaveillu että ensin tulis tyttö enkä edes osaa pojan nimiä keksiäkään, mikään ei oikee tunnu hyvältä. Mutta niin tai näin onnellinen olen kunhan sieltä pieni terve vauva vain tulis. emoticon
En edes missään vaiheessa ollu ajatellu että selviteltäis tuota sukupuolta, mutta sitte aivan yllätyksenä mies halusi että otetaankin selvää. Sanoi että on niin kovasti halunnu poikaa, että pelkää että jos vauva onkin tyttö ni tulee semmonen ihan pikkiriiikkinen harmipistos, eikä halua että mikään semmonen pilaa synnytyskokemusta. Sanoi kuitenkin, ettei pettynyt ole jos on tyttö mutta kuitenkin... Hankalaa selittää, mutta ymmärrän mitä mieheni tarkoitti.
 
Mulla kans ollu aivan olo koko ajan että tyttö tulee ja ehkä aina salaa oonkin vähän haaveillu että ensin tulis tyttö enkä edes osaa pojan nimiä keksiäkään, mikään ei oikee tunnu hyvältä. Mutta niin tai näin onnellinen olen kunhan sieltä pieni terve vauva vain tulis. emoticon
En edes missään vaiheessa ollu ajatellu että selviteltäis tuota sukupuolta, mutta sitte aivan yllätyksenä mies halusi että otetaankin selvää. Sanoi että on niin kovasti halunnu poikaa, että pelkää että jos vauva onkin tyttö ni tulee semmonen ihan pikkiriiikkinen harmipistos, eikä halua että mikään semmonen pilaa synnytyskokemusta. Sanoi kuitenkin, ettei pettynyt ole jos on tyttö mutta kuitenkin... Hankalaa selittää, mutta ymmärrän mitä mieheni tarkoitti.
 
Mulla oli esikoisen kanssa todella vahva poikaolo joka vain vahvistui ekan ultran jälkeen (josta ei siis vielä voi sukupuolta sanoa). Ja poikahan sieltä tuli. Nyt taas on hirmuisen vahvasti sellanen olo että tyttö on tulossa vaikka näin alussa vasta ollaan :) laskettu aika vasta marraskuussa mutta aiotaan kyllä ottaa jo ennen syntymää selville kumpi on tulossa..
 
Mulla ei oikeastaan ole mikään erityinen olo, mutta olen silti varma että kyseessä on poika. Mulla on itellä kolme veljeä ja miehellä on kaksi veljeä ja yksi sisko, joten poika on siinä mielessä todennäköisempi. Ja itse toivon poikaa, koska osaan olla paremmin poikien ja miesten kanssa kun olen tottunut siihen. Uskoisin että tytön kasvattaminen olisi vaikeaa..
 
itsellä ei,mut mun miehellä oli. kun odotin ensimmäistä ja ennenkui saatiin tietää kumpi on, niin mieheni sanoi et ensimmäinen tulee olemaan poika ja sitten jos joskus toinen tulee se tulee olemaan tyttö. ja näihän meille kävikin.
 
Meilläkin puhuttiin jatkuvasti "pojasta", jo plussatestipäivänä, miä toivoinkin poikaa ja exäkin toivoi! Ja sehän se oli! Myös kaikki alkuraskauden merkit viittasivat poikaan, ei tehny mieli makeeta - vaan suolasta, kun masu kasvoi se oli "poikamaha" <3
Aah, oli se raskaus vaan niin mahtavaa ja jännittävää aikaa <3

 
Ensimmäistä odottaessa oli ekat pari viikkoa sellainen tunne, että tyttö tulee, mutta sitten tunne vaihtui ja ajattelin, että poika tulee ja poikahan sieltä tulikin :)

Nyt toista odottaessa tunteet niin sekaisin, ettei kyllä yhtään osaa edes epäillä kumpi mahtaa tulla :O Huomenna toivottavasti selviää kumpi tulee :)
 
Hauska ketju!

Esikoisesta olin plussaamisesta asti jotenkin varma, että tyttö on tulossa, niinkuin tulikin.
Se tunne oli tahaton ja vahva, poikien vaatteita en kaupoissa edes katsellut, kun tuntui että se olis turhaa.
Pari kertaa mietin, että onkohan sittenkin poika, mutta tuo oli ohimenevää. Monet sanoivat että poika tulee mahan muodon perusteella, mutta niinpä vaan olivat väärässä. :)

Nyt tästä toisesta tuli pieni poikatunne heti alusta, mutta se ei ole niin vahva kuin esikoisen kohdalla. Se tunne saattaa olla myös siksi, koska nyt varovaisesti vähän toivoisin poikaa, kun tyttö jo on. Toisaalta olisi ihanaa saada toinenkin tyttö, eli sukupuolella ei ole mitään merkitystä. Jää nähtäväksi!
 
Ittelläni on ollu alusta saakka vahva tunne tytöstä. Ensimmäiseen ultraan saakka mies puhui pelkästään pojasta  ja kun katteltiin kaupassa vähän vauvavaatteita niin minä suuntasin suoraan tyttöjen puolelle ja mies poikien :D mutta tuon ekan ultran jälkeen mies sanoi että tyttö tulossa, oli tullu vahva tunne kun näki pikkasen että tyttö se on..
Eilen rakenneultrassa selvis että tyttö sieltä on tulossa :)
 
Näin ihan alkuraskauden aikaan unen, jossa sain pojan ja annoin sille nimeksi Hermanni emoticon
Mies oli enemmän tekemässä tyttöä ja minä kerroin että poika on tulossa...neuvolassa terkkarin intuitio oli ennen rakenneultraa poika (vaikka pulssit oli korkeat jne. eli ei niiden perusteella voinut tietää mitään), ja ru:ssa sukupuoli vahvistu pojaksi.
Mun maha näyttää tyypilliseltä "poikamahalta" eli tuossa edessä sellainen pyöreä etupallo, ei näy takaa lainkaan.

Eli itselleni oli kyllä alusta saakka melko selvää että poika tulee, en tiedä mihin tunne perustui. Nyt odotellaan että tuo poikanen suostuis syntymään, päivän yli mennään jo...
 
Heitänpä semmosen ajatuksen ilmoille, jonka luulin olevan oikeasti yleinen tapa ajatella, mut ei se näköjään ookaan emoticon

Meidän äiti on sanonu aina, että kun joku suvusta kuolee ja joku on raskaana, syntyy sitä samaa sukupuolta oleva kuin kuollut sukulainen.. Noh, rakas mummoni aloitti pitkän sairaalassa olon päivää ennen kuin tein plussatestin.. Testin jälkeen ajattelin surullisena, että menetän mummon lähiaikoina ja saan itse tytön.
Hirveeltä kuulostaa vieläkin tämä ajatus, mutta mummoni kuoli pari kk sitten ja saimme rakenneultrassa selville, että tyttö se äitiä mahassa kiusaa :) Kaiken hyvän lisäksi la sattuu olemaan heinäkuussa, jolloin olisi mummollani ollut synttärit.. emoticon

En ollut lukenut aikaisemmin mitään oireita mitä olevinaan pitäisi olla, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna on ollut kyllä just kovempi sydämensyke sun muuta!
 
Mulla oli alkuraskauden ajan ihan poikaolo, mies sanoi, että tyttö sieltä tulee. Jopa kiinalaisen raskauskalenterin ja muiden hömpötysten mukaan kyseessä olis poika. Kysyttiin sitten ultrassa sukupuoli ja tytöksi sanoivat. Mun poikaolo jatkui kuitenkin raskauden loppuun saakka, vaikka tiesin, että tyttö on tulossa. Kuitenkin vähän varovaisesti ja neutraalisti sisustettiin ja ostettiin vaatteita. Ja niinhän sieltä sitten tuli pieni prinsessa, kuten luvattiin ja mami pääsi ostaan rimpsua ja röyhelöö sekä pinkkiä ja muuta tyttöjen juttuja.
 
Näitä raskauteen liittyviä aavistuksiahan löytyy: esikoisen kanssa tiesin jo ennen testin tekemistä että olen raskaana, ekasta ultraäänesta lähtien oli jo tosi vahvasti poika-olo ja poikahan sieltä tuli :)

Tokan kanssa on kanssa ollut kaikkea kivaa: oli vahvasti semmonen olo että saattaisin odottaa kaksosia, mutta toisaalta pelkäsin tuulimunaa ja oli vahva tunne siitä että kaikki ei ole hyvin. Menin siis yksityiselle varhaisultraan jossa todettiin yhden normaalin alkion lisäksi tuulimunaksi jäänyt kaksonen :D Nyt on ihan tyttö-olo että saapi nähdä olenko siinäkin oikeassa.. Ei pidä aliarvioida äidinvaistoa ;)
 
Meillä kävin nyt niin, että niinkuin täällä jo aiemmin kirjoitin mulla oli alussa tosi vahva tyttöfiilis myös tästä toisesta niin se vaihtui aika vahvaan poikauskomukseen rv 12 tietämillä kun neuvolassa th ultratessa sanoi tämän olevan poika. Eilen rakenneultrassa pikkukakkonen paljastui sitten kuitenkin tytöksi! :) emoticon
 
Joulukuussa mulla oli aivan sellanen fiilis et nyt oon raskaana vaikka mitään oireita ei ollut, no tein testin ja negatiivista näytti, unohdin koko asian ja tein testin uudestaan tammikuun ööm puolessa välissä ja ohops olinki raskaana ja olin ollut myös joulukuussa ku testin tein, mutta negaa silti näytti.

Mä oon aina toivonut esikoiseks poikaa, jostain syystä. Mut mieli mulla vaihtu ku oikeesti olin raskaana ja alusta saakka mä olen "tiennyt" että tyttö se on, ei voinu kuvitellakkaa et poika olis. Eilen käytiin rakenne ultrassa ja ei mitnekää yllätyksenä tullut, tyttöhän se oli :D samoin huomasin ymös mun lievistä oireista tytön tulevan, aivan järkyttävä makean himo , ei karkki vaa kaikki leivokset! ja suklaa! (mä en edes tykkää suklaasta :D). samoin mulla tuli hirveesti finnei ja tuntu et turpoon joka puolelta muualtaki. Mut toi tuntemus oli vahvin että tyttö se on ja niin oliki :) Olen iloinen pienen prinsessan odottaja<3
 
Minulla oli poikaolo jo ennen plussausta, MUTTA olen aina toivonut, että ensin tulisi tyttö ja sitten kaksi poikaa.
Mies, äitini, isoäitini, kaverini ym veikkasivat kaikki tyttöä, minä väitin vastaan, että tää äidinvaisto sanoo, että siellä on kuulkaas komia mies kasvamassa ja ultrassa se miehuus sitten vahvistui, saatiin vehkeistä kuvakin mukaan emoticon
 
Takaisin
Top