Tyttö- vai poikaolo?

Minä ja mies toivottaisiin ehkä hieman enemmän esikoisesta tyttöä, mutta silti kumpikin on täysin varma että poika sieltä tulee :) Rakenneultra 15.3. ja itse ainakin tahdon sillon tietää kumpi sieltä olisi tulossa. Miehestä en tiedä tahtooko, mutta ei varmaan pysty elämään pimennossa jos tietää että minä tiedän.
 
Minulla oli kovasti tyttöfiilis. Äiti ultrasta sai fiilikset pojasta, kosmetologi arvioi pojaksi, koska "tyttö vie äitin kauneuden, poika lisää sitä" :D

Nipt -testin jälkeen todettiin, että poika tulee :Heartred Hassua jos ihmiset nyrpeilevät jos uumoilee jompaa kumpaa sukupuolta. Todennäköisesti suurin osa iloisia kumpi vain tulee. Osa ei halua tietää / kertoa sukupuolta juuri sen takia, että saa sitten arvuutella kumpi on :) Esim. äitini ei halua tietää vielä :)
 
Mulla on työkaveri, joka tehnyt monille raskaana oleville sormustestin ja se on aina ollut oikeessa! Esikoisesta kun hän sen mulle teki, näytti tyttöä ja tyttö tuli. Nyt kun työkaveri teki testin mulle, näytti poikaa :woot: Poika siis olisi toiveissa, mutta kuten kaikille varmasti selvää, ei sillä sukupuolella ole mitään väliä :happy:
 
Mulle sormustesti näytti esikoisesta tyttöä ja tyttö tuli. Nyt en oo vielä testannu mitä näyttää. Kiinalainen kalenteri näyttää poikaa jos hedelmöitys on tapahtunu 30.10, mut jos 1.11 ni tyttöä :D
 
Hmm. Odotan ehkä intersukupuolista lasta; sormustestissä sormus vuoroin heilui ja pyöri, ja syke oli tasaiset 140. :D Ehkä se ei ole vielä päättänyt, kumpi aikoo olla. :) Kiinalainen kalenteri sentään osoitti tyttöä. Mulla on aina ollut tyttöolo, mutta nyt on alkanut jotenkin poikavauva kummitella mielessä. Vielä kuukauden päivät rakenneultraan.
 
Siis mä näin oikeesti unta pari yötä sitten, että masussa ois juurikin intersukupuolinen vauva. En kyllä uskalla miehellekään kertoa, kun esikoisesta näin aikoinaan unta, että syntyi poika, vaikka silloin oli itsellä vahva tyttö-fiilis. Ja pojan siis silloin saimme.
Mistä lie nuo unet tulee?? Hauskinta tässä unessa, oli että intersukupuolisuus selvisi jotenkin niin, että minuun laitettiin hdmi-piuha tms. ja siitä sit "luettiin" tämä tulos!!! Voi apua, näitä raskauden aikaisia unia :DD
 
Esikoisen aikaan en tehnyt mitään testejä tai vatsastakaan kukaan arvellut kumpi. Vatsaa ei kyllä näkynyt takaapäin. Itse arvelin poikaa n rv16 ja mies tyttöä koko ajan. Poika näkyi ultrassa ja poika tuli.

Nyt vasta tällä viikolla on alkanut olla jotain fiiliksiä kumpi voisi olla. Ns meidän geeneillä tulee vain poikia, mutta hieman on ollut enemmän tyttö olo kuin ensimmäisen alkuraskaudessa. Tässä raskaudessa olen voinut todella hyvin runsasta nukahtamista lukuunottamatta. Esikoispoikaa odottaessa en jaksanut yhtään mitään ja vain huonompaan meni mitä pidemmälle raskaus eteni.
Makeaa kyllä menee, toisin kuin ensimmäisessä. Mutta myös on enemmän mielitekoja ja enemmän pahaa oloa. Hmm mietityttää kyllä kumpaa odotetaan ja varmaan taas halutaan saada tietää.

Ja nuo odottajan unet... ihan hirveitä välillä. Nähnyt pari kertaa unta, että syntymätön lapsi halutaan ottaa minulta pois. Ensimmäisessä ei painajaisia ollutkaan.
 
Takaisin
Top