Tyttö vai poika? ?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja satu`
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä pistin kans exän kuurille myös tämän tästä, mut ei se vaan auttanu. Välil oli tulehdut kolmeki kertaa kuussa. Ei vissiin sovittu yhteen senkään puolesta [:D] No onneksi nykyisen aviomiehen kans ei ole samaa ongelmaa.

Hei kaikille!

Tässä on aihe, johon olisi ihana saada tietää vastaus:) Omissa aavistuksissa siintää poika lähinnä sen vuoksi, että esikoista (tyttöä) odottaessa ei raskausoireita juuri ollut, tässä raskaudessa taas on koettu kaikki mahdolliset oireet ja vähän enemmänkin. Unissa myös vilisee poikavauva. Miehen arvailuissa on ollut tyttö. Kurkistin tuota kiinalaista kalenteria, jonka mukaan tyttö olisi tulossa, joten kumpikohan lienee oikeassa? Heinäkuun alkupuolelle saadaan odottaa rakenneultraa, jossa toivottavasti sukupuoli paljastuu! Pääasiahan on, että lapsi on terve, ja kumpi tahansa on erittäin tervetullut! :)

Osaakos joku kertoa, pitääkö tuosta allekirjoituksen koodista poistaa jokin osa, että se näkyy? :)

tinkerbell, mulla se kiinalainen horoskooppi (vai mikä olikaan) näytti et tyttö olis tulossa mut poikahan siellä köllöttää! mulla ollut kokoajan ihan poikaolo, joten en yllättynyt ollenkaan kun sain tietää.

tänään käytii kattoon meijän tulevaa uutta kotia, nii vuokraisäntä (iäkäs mies, n. 70v.) sano heti, että tyttö teille on tulossa, vanhan silmä ei petä! :D 

Illalla täytyi vielä kokeilla tuota ah-niin-tieteellistä sormustestiä, jonka mukaan ensimmäinen oli tyttö (oikein) ja toinen olisi poika. Miehen testaus oli vähemmän onnistunut, sillä sormus ei liikkunut suuntaan eikä toiseen. Ei ole kummakaan, kun ei mokoma usko koko huipputieteelliseen testiin ;)

Mä olin alussa ihan varma, että poika olisi tulossa niiden uskomusten perusteella, että tyttöjä odottavilla on pahoinvointia ja masu alkaa kasvamaan nopeammin yms. Mutta, kaikki sukulaiset toivovat tyttöä jostain syystä, ja mieheni sanoi että tyttö olisi tulossa... isäkin "laski", että tyttö :D Haha, no saa nähdä. Seuraava ulta olisi vasta kuukauden päästä.

Ite en noihin uskomuksiin sun muihin usko pätkääkään sillä ne on täyttä puppua. Jokaanen raskaus kun on ainutlaatuunen: oireita joko on tai ei, vauva liikuskelee kohdussa eli kohdun asennon perusteella ei voi mitään päätellä sillä se muuttuu koko ajan ja niin pois päin.

Itellä on ihan sellaanen olo, että tyttö tässä huvikummussa asustaisi ja tyttöä toivonkin -mies taas poikaa [:D] Kyllä se pikkuusen harmittais jos poika putkahtaiskin mutta yhtä rakas ja toivottu se olisi, pääasia että on terve! [:)] Malttamattomana ootellaan josko tulevissa ultrissa sukupuolesta sais selvyyden.

Takaisin