Tyttö vai poika? ?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja satu`
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
http://www.smartaboutyou.com/email/libero/new/kinesisk_kalender_fi.pdf -linkin mukaan meille ois tulossa tyttö. Tyttöä ollaan vähän epäiltykin, muttei tokikaan ole väliksi, vaikka olisi poikakin :) Tuttavat sanoo, että tytöt pistää pystyyn kunnon pahoinvoinnin aluksi...no jos se siitä on kiinni, niin ehdottomasti tyttö :D Sen verran ollaan voitu huonosti.

Meinataan kyllä ottaa sukupuoli selville heti kun vaan voidaan, sen verran asia kiinnostaa :) Pääsee sitten shoppailemaan vauva-tarvikkeita oikein kunnolla.

Kertokaapas, millä saatte tuon vauva linkin tuohon, tuon kuvan ku minä en saa sitten millään :(

tarunen, tässä ohjeet sen lilypien liittämiseen! klikkaa eka jonkun tickeriä, pääset lilypien sivuille.

Elikkäs
1. klikkaa sivun ylälaidassa "Expecting a baby"
2. klikkaa "Full-size tai mini-size-ticker" eli valitse iso tai pieni
3. pääset nyt valkkaamaan aikajanan eli valitse joku allaolevista tai klikkaa "All", jolloin saat enemmän vaihtoehtoja
4. klikkaa "step 2."
5. Valitse kute edellä
6. klikkaa "step 3."
7. laita la ja/ tai viimeisten kuukautisten alkamispäivä
8. klikkaa "Create ticker"
9. kopio/ maalaa PseudoHTML -koodi ja liitä se automaattiseen allekirjoitukseen ja TaDaa - toivottavasti toimii!

Hemmetti, ku vähä jo ärsyttää, ku kaikki veikkaa meille poikaa ja mies toivoo sitä. Minä en voi mitään sille, että kyllä minä tyttöä toivon, vaikka tietysti tämä on epäolennainen asia.

Tulitikku kiitoksia [:)]
Nyt mulla on ihana allekirjoitus :)

Lella, ei muuta ku salaa toivomaan vaan :) Kyllähän sitä aina aattelee, ettei sillä niin väliä ole ku se vain ois terve ja vois hyvin jne. mutta ois se oma prinsessa silti tosi kiva [:D]

Täällä myös yksi joka haluaisi saada lilypien profiiliinsa :) En ole onnistunut vielä saamaan ja siksi kysyn tulitikun ohjeisiin vielä tarkennusta, mitä tarkoitatte automaattisella allekirjoituksella? Kiitos ohjeista!

prinsessa, eli tän sivun ylälaidassa on paljon kirjoitusta, klikkaa ittes "oma käyttäjätili" ja liitä se rimpsu sinne allekirjoituksen kohdalle.

Lella mulla on ihan sama fiilis. Mikä ilo siinä on et ne muut tulee mulle tuputtaa sitä poikaa!

Minä oon nähny kaks kertaa unta siitä, että tää pikkuinen olis tyttö [:)]
Toisella kerralla vauva oli just syntyny, mutta kuitenki jo puhui [:D]
Kerroin nimiehdotuksia hänelle ja yhden tyttö hyväksyi, joten jos tyttö tulee niin nimi on yhteistuumin hyväksytty [:)]
Saas sitte nähdä..

Tuo aikasemmin laitettu linnki on hauska siinä mielessä, ettei se anna vastausta oikeesti ollenkaan mulle.
Siinä kuussa kun lapsi on saanut alkunsa niin 29 vaihtui 30 vuoteen. Samassa välissä kalenterin mukaan vaihtuu myös poika tyttöön...
Tosin äkkivilkaisulla kolmen kympin ylittäneet tekee aika vahvasti tyttöjä joten en oo ihan ennakkoluuloton tuon suhteen :)

http://www.smartaboutyou.com/email/libero/new/kinesisk_kalender_fi.pdf

Ihanaa tulitikku [;)] Mun täytyy vielä odotella reipas kolme viikkoa, juhannuksen jälkeen on rakenneultra niin vasta silloin saa tietää kumpi on tulossa [:)] Jännä nähdä kyllä osuuko fiilis oikeaan, niin vahva tunne on että tyttö tulee[:D]

mullahan on kans se rakenneultra vasta jussin jälkeen! ninnun kans taitaa olla samana päivänä ellen ihan väärin muista. ei kyl yhtään haittaa et saatiin jo tietää, ja oli muutenkin kiva nähdä asukki taas. varsinkin kun kaikki näytti oikein hyvältä, vilkas kaveri!
mä luulin ettei vielä edes näkyis kumpi se on mut hyvin ne vehkeet sieltä erottti.kiva kun se lääkäri kysy et haluunko tietää kumpi se on!

Onnea tulitikulle pojasta! ?
Täälläkin joudutaan odottamaan vielä heinäkuuhun, että selviääpi.

kävin yksityisellä. mä inhoon tota neuvolasysteemiä kun sinne on niin hankala soittaa, ikinä ne ei vastaa ja sit kun jättää soittopyynnön ni seuraava soittoaika saatta olla vasta päivän,parin päästä...
siinä neuvolan tädissä ei ole mitään vikaa, se on hirmu mukava ja huolehtiva. systeemi vaan mättää.
mulla todettiin nyt sen tulehduksen ja hiivan lisäks streptokokki b. mitäköhän sitä sit seuraavaks [;)]

Tulitikku, ei kiva ku tulee tommosia, mut toivottavasti niillä on hyvät lääkkeet niihi. Tietääkö ne muuta mitää syitä, mistä tuollaiset voi johtua? Pohdiskelen vain ku mulla oli exän kanssa ihan jatkuvasti hiivatulehdus ja nykyisen mieheni kanssa ei ole ollut koskaan... outoa.

tarunen, tota streptokokkia ei hoideta. melkein kaikilla naisilla on toi streptokokki ja toisilla se sit aktivoituu raskauden aikana. siihen sais antibiootit mutta se uusitutuu niin helposti että se jätetään useimmiten hoitamatta. äitiyskorttiin tulee kuitenkin merkintä ja kun meen synnyttämään saan antibioottia suoraan suoneen. mulle siitä kokista ei ole haittaa mutta se voi aiheuttaa vauvalle pahoja infektioita jos se saa sen synnytyksen aikana. sen takia myös vauvaa tarkkaillaan vähän enempi sit synnytyksen jälkeen.
mulla oli nykyisen miehen kanssa aluks ihan jatkuvasti hiivaa. sit tajusin laittaa senkin hiivakuurille niin siihen se kierre sit loppui. miehillä hiiva yleensä kait oireeton.

Takaisin