Tyttö vai poika?

Halutaan tietää sukupuoli. Auttaa luomaan suhdetta syntyvään vauvaan ja haluun kyl miettii tavaroita/vaatteitakin sen mukaan et onko tulos tyttö vai poika.

Täällä myös halutaan tietää sukupuoli rakenneultrassa, jos tyyppi vain on sellaisessa asennossa. 😊 Sen jälkeen on mukava lähteä miettimään uuden perheenjäsenen nimeä ja juurikin konkretisoi odotusta. 🥰 Helmikuun puolessa välissä pitäisi olla tämä tiedossa 🙏

Mekin halutaan tietää sukupuoli, jos vaan mahdollista. Molemmat on toki aivan yhtä odotettuja tervetulleita. Jostain syystä poika on sellanen ennakko-oletus meillä molemmilla ja nimiäkin on pohdittu lähinnä pojalle. Aika malttamattomina odotellaan seuraavaa ultraa, konkretisoi se tilannetta taas lisää. 😊

Halutaan tietää kyllä, jotta voidaan paremmin esimerkiksi nimeä miettiä! Mutta odotuksia ei ole kumpaankaan suuntaan, ihan yhtä iloisia ollaan kummasta vaan. 😊 Huomenna meillä nt-ultra ja ajattelin yrittää katsoa, jos minkäänlaista merkkiä tuosta nubista olisi nähtävissä...

Meillä oli nt-ultra tänään, nub näyttäisi tekoälyn mielestä enemmän tytöltä - jännittävää kun on poika olot ollut tähän asti!😄

Eli halutaan kyllä tietää sitten rakenneultrassa kumpi siellä asuu😊

Tänään neuvolassa ultrattiin ja varsin katsottiin sattuisko näkymään kumpi olisi tulossa. Edelliset lapset tyttöjä ja olen ihan varma että tämäkin tyttö. Mies epäilee että voisi olla poika🤔 ultrassa näyttikin että voisi olla poika😅 mutta vielä niin aikaiset viikot(14+4) ettei tietenkään mikään varmaa ole. Arvaillaan kuulemma uudestaan lääkäri neuvolassa kuun lopussa😅

@Peppunen meillä oli muuten ihan sama juttu 😄 Tähän asti on jostain syystä veikkailtu itse poikaa, mutta nt-ultrasta saadussa kuvassa nub näyttäisi omasta ja tekoälyn mielestä enemmän tytöltä. Innoissani laitoin kuvan chatGPT:lle jo heti siellä sairaalan käytävällä, kun halusin tietää mitä se arvioisi 😅

Teiltä täältä kun tuon idean sain, niin munkin oli pakko kysyä nt-ultran jälkeen tekoälyltä, että kummalta näyttää. 😄 Myös mulle veikkasi tyttöä. 😀 Itselläni on ollut enemmän poikaolo! Mä en näe noissa omissa ultrakuvissani koko nubia, mielestäni vauvan asento on sellainen, että se jää peittoon 🤔 En siis omalla silmällä osaa arvata mitään. Mahtaakohan tuo tekoäly veikata herkemmin tyttöä, kun ainakin täällä kaikille on tarjonnut sitä 😁

Kyllä halutaan tietää kumpaa sukupuolta on vaikkei sillä nyt varsinaisesti väliä ole ”kunhan on terve”. 😊 NIPTssä käytiin tsekkaa kromosomipoikkeavuusasiat kun se tarjottiin täällä meillä khks:ssa. Se oli kunnossa, mitään poikkeavuuksia ei ollut.

Mulla edellisestä suhteesta poika -13. Muut 3 sitten tyttöjä -20,-23 ja -24. ❤️

Jännityksellä ootan et saa tietää kumpi tulee! 😍

Takaisin