Halutaan tietää sukupuoli. Auttaa luomaan suhdetta syntyvään vauvaan ja haluun kyl miettii tavaroita/vaatteitakin sen mukaan et onko tulos tyttö vai poika.
Täällä myös halutaan tietää sukupuoli rakenneultrassa, jos tyyppi vain on sellaisessa asennossa. Sen jälkeen on mukava lähteä miettimään uuden perheenjäsenen nimeä ja juurikin konkretisoi odotusta. Helmikuun puolessa välissä pitäisi olla tämä tiedossa
Mekin halutaan tietää sukupuoli, jos vaan mahdollista. Molemmat on toki aivan yhtä odotettuja tervetulleita. Jostain syystä poika on sellanen ennakko-oletus meillä molemmilla ja nimiäkin on pohdittu lähinnä pojalle. Aika malttamattomina odotellaan seuraavaa ultraa, konkretisoi se tilannetta taas lisää.
Halutaan tietää kyllä, jotta voidaan paremmin esimerkiksi nimeä miettiä! Mutta odotuksia ei ole kumpaankaan suuntaan, ihan yhtä iloisia ollaan kummasta vaan. Huomenna meillä nt-ultra ja ajattelin yrittää katsoa, jos minkäänlaista merkkiä tuosta nubista olisi nähtävissä...
Tänään neuvolassa ultrattiin ja varsin katsottiin sattuisko näkymään kumpi olisi tulossa. Edelliset lapset tyttöjä ja olen ihan varma että tämäkin tyttö. Mies epäilee että voisi olla poika ultrassa näyttikin että voisi olla poika mutta vielä niin aikaiset viikot(14+4) ettei tietenkään mikään varmaa ole. Arvaillaan kuulemma uudestaan lääkäri neuvolassa kuun lopussa
@Peppunen meillä oli muuten ihan sama juttu Tähän asti on jostain syystä veikkailtu itse poikaa, mutta nt-ultrasta saadussa kuvassa nub näyttäisi omasta ja tekoälyn mielestä enemmän tytöltä. Innoissani laitoin kuvan chatGPT:lle jo heti siellä sairaalan käytävällä, kun halusin tietää mitä se arvioisi
Teiltä täältä kun tuon idean sain, niin munkin oli pakko kysyä nt-ultran jälkeen tekoälyltä, että kummalta näyttää. Myös mulle veikkasi tyttöä. Itselläni on ollut enemmän poikaolo! Mä en näe noissa omissa ultrakuvissani koko nubia, mielestäni vauvan asento on sellainen, että se jää peittoon En siis omalla silmällä osaa arvata mitään. Mahtaakohan tuo tekoäly veikata herkemmin tyttöä, kun ainakin täällä kaikille on tarjonnut sitä
Kyllä halutaan tietää kumpaa sukupuolta on vaikkei sillä nyt varsinaisesti väliä ole ”kunhan on terve”. NIPTssä käytiin tsekkaa kromosomipoikkeavuusasiat kun se tarjottiin täällä meillä khks:ssa. Se oli kunnossa, mitään poikkeavuuksia ei ollut.
Mulla edellisestä suhteesta poika -13. Muut 3 sitten tyttöjä -20,-23 ja -24.