Tyttö vai poika?

Vaun testi oli ekalla kerralla poika kun ei ollut fiilistä sukupuolesta, nyt uudemman kerran tehtäessä ehdotti tyttöä. Kiinalainen testi sanoo aina poika 😁
Itsellä on aika ällöttävää raskauspahoinvointia, joka ei lopu vaan pahenee kun on nälkä ja syömisen jälkeen. En kuitenkaan yrjöile, joten serkun vaimo sanoi että tyttö tulossa. Me oltiin aluksi tyttöfiiliksellä, mutta myöhemmin käännettiin kelkka ja oltiin poikafiiliksellä. Mies on jäänyt odottamaan poikaa, mutta mä oon taas kallistunut tytön kannalle.

Tämän tekee mielenkiintoiseksi se, että päätettiin odottaa synnärille asti lapsen sukupuolen tietäminen. Eli on vielä about 28viikkoa aikaa arvuutella 😂
 
Vaun testi oli ekalla kerralla poika kun ei ollut fiilistä sukupuolesta, nyt uudemman kerran tehtäessä ehdotti tyttöä. Kiinalainen testi sanoo aina poika 😁
Itsellä on aika ällöttävää raskauspahoinvointia, joka ei lopu vaan pahenee kun on nälkä ja syömisen jälkeen. En kuitenkaan yrjöile, joten serkun vaimo sanoi että tyttö tulossa. Me oltiin aluksi tyttöfiiliksellä, mutta myöhemmin käännettiin kelkka ja oltiin poikafiiliksellä. Mies on jäänyt odottamaan poikaa, mutta mä oon taas kallistunut tytön kannalle.

Tämän tekee mielenkiintoiseksi se, että päätettiin odottaa synnärille asti lapsen sukupuolen tietäminen. Eli on vielä about 28viikkoa aikaa arvuutella 😂

Oii jännää! Oispa itelki noin vahva itsekuri ja pystyis odottaa synnärille 😁
 
Oii jännää! Oispa itelki noin vahva itsekuri ja pystyis odottaa synnärille 😁
Katsotaan ratketaanko 😂 Toivottavasti missään kokeissa ei vahingossa näy tietoa sukupuolesta, sillä puoliso on tottunut vääntämään geenejä labrassa, niin olisi inhottavaa jos se saisi tietää. Etenkin kun sen itsekuri riittäisi olemaan kertomatta mulle 😂
 
Testin mukaan poika, kalenterin mukaan tulis tyttö. Nipt-tuloksen myötä onkin jo tiedossa kumpi tulee 🤭
 
Mulla oli edellisissä poika olo ja poikia tuli. Nyt tää raskaus ollut vähän raskaampi: jäätävä unettomuus, pahoinvointi, hurjan tarkka nenä… niin ajattelin että ehkä tyttö. Mut kätilö ampui alas ultrassa 😃😃
 
Testin mukaan poika, kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö. Itellä ei mitään hajua 😅 Katotaan jos selviää parin viikon kuluttua
 
Musta tuntuu vahvasti että toi tyyppi on tyttö, mutta kaikki nettitestit ja kalenterit näyttää poikaa 😁 Hauskaa on se, että meillä on vain tyttöjen nimiä valmiina 🙈
 
Takaisin
Top