Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :dummy1::dummy:
 
Muokattu viimeksi:
Esikoisesta tuli vahva poikaolo tosi alussa ja nyt on kyllä tyttöfiilis 😄
 
Esikoisesta tuli vahva poikaolo tosi alussa ja nyt on kyllä tyttöfiilis 😄
Mulla ihan sama! 😄

Kiinalaisen kalenterin mukaan olisi tyttö tulossa, samoin tuon vau:n testin mukaan. Saa nähdä miten käy 🤭
 
Mulla ihan sama! 😄

Kiinalaisen kalenterin mukaan olisi tyttö tulossa, samoin tuon vau:n testin mukaan. Saa nähdä miten käy 🤭
Jää nähtäväks! Viime raskaudes olin hämillään kun ei tullu kumpaakaan fiilistä ja sehän sit menikin kesken 👀 nyt on sentää fiilis sukupuolesta, et josko se lupaus hyvää 🤞🏼
 
Mulla jotenki ylikovaa fiilis pojasta 🤭🥰 ja katoin tuolta kiinalaisesta kalenterista ni seki povas poikaa 😂
 
Testin mukaan olisi poika😆 Minulla on ollut aina pelkkiä poikien nimiä myös mielessä, että katsotaan miten käy.😁🥰
 
Mä en osaa kuvitella itteeni ku poikien äitinä, joten sanon poika 😄 Esikoisest oli alust asti myös tosi vahva poikaolo.
Kiinalaisen kalenterin mukaan esikoisen piti olla tyttö, mut oli poika. Tän toisen kohdal on myös sanoo tyttö. Toi testi myös sanoo poika.
 
Testin mukaan tyttö 😃 mäkin oon jotenkin niin poikien äiti, en tiiä johtuuko siitä et mul on vaan veljiä ja oon ”miehisessä” ammatissa ja mulla on paljon mieskavereita 😄 mies toivoisi kuulemma tyttöä ja oishan se kyllä kiva kun ois yks molempia 😇 ja taas toisaalta ihanaa ois veljeksetkin 😍 tosin ne söis mut vararikkoon teini-iässä 🥵
 
Testin mukaan tyttö 😃 mäkin oon jotenkin niin poikien äiti, en tiiä johtuuko siitä et mul on vaan veljiä ja oon ”miehisessä” ammatissa ja mulla on paljon mieskavereita 😄 mies toivoisi kuulemma tyttöä ja oishan se kyllä kiva kun ois yks molempia 😇 ja taas toisaalta ihanaa ois veljeksetkin 😍 tosin ne söis mut vararikkoon teini-iässä 🥵
Mut mieti voit alkaa sit säästää jo sitä teini-iän vararikkoo varten ku ei tarvii ostaa toisen sukupuolel lelui (ellei poika haluu nukkei tms) ku on jo valmiina! 😂
 
Mulla on aina ollut sellainen vetovoima poikavauvoja kohtaan haha että tuntuu jotenkin niin vahvasti siltä että "pitäisi" saada poikavauva. Saa nähdä miten käy 😊 Nimikin pojalle ollut 10v valmiina 😂
 
Testistä tuli poika ja kalenterista tyttö. Itsellä ei ole vielä minkäänlaista tuntemusta siitä, että kumpi sieltä olisi tulossa.
 
Viimeksi tuli ihan yks kaks tosi vahva tyttöolo, muistan kun iski oikein paniikki koska ei ollut yhtään nimeä tytölle mietitty eikä ollut mitään mieluisaa. Nyt alusta saakka ihan poikaolo ja tavallaan harmittaa, koska keksin kuitenkin niin kivan tytölle sopivan nimen :D Mutta kaikki testit antaa toinen tyttöä ja toinen poikaa, joten who knows.
 
Testistä tuli poika ja kalenterista tyttö. Itsellä ei ole vielä minkäänlaista tuntemusta siitä, että kumpi sieltä olisi tulossa.
Sama homma täällä. Poikien nimiä kyllä ollaan vaan mietitty pääasiassa, mutta esikoistytöt tuntuu kyllä kulkevan suvussa 😁
 
Takaisin
Top