Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :dummy1::dummy:
 
Eipä oikein aavistusta. Mies toivoo poikaa, mulle ei oikeastaan ole väliä. Mulla on kutina että voisi olla tyttö, koska ei osuttu seksin kanssa täysin ovulaation aikoihin, työreissujen takia. Joten, voi olla ettei poikasiittiöt ole selvinneet. Mutta, eipä sitä tiedä tarkalleen onko se ovulaatiokaan ollut juuri silloin kun ajatteli.
 
Mulla on tyttö ja kaksi poikaa. Pojista on ollut yksi tosi selkeä raskausoire, jonka alkamista odotan 😁 En oikein vielä tiedä, toiveita ei ole itsellä, mutta tyttö haluaa pikkusiskon ja mies pojan. Tunnen olevani enemmän ns. poikienäiti, mutta tyttö olisi kyllä enemmän kuin tervetullut. Silti veikkaan poikaa tästä, mutta tämä oma fiilis varmaan tässä vielä muuttuu matkalla.
 
Esikoisesta mulla oli jo tässä vaiheessa täysin varma olo pojasta ja poika tuli. Nyt ei oo tullu kyllä vielä mitään fiiliksiä et kumpi ois 🤭
 
Tiedän toivovani poikaa, koska mies on tunnustanut sen avoimesti jo ennen raskautumistani. Ei meillä kuitenkaan kirvestä sängyn alle raahattu!
Tuntemuksia siitä kumpi tuolla sisälläni roikkuu ei ole, mutta sen veriryhmä on varmaan negatiivinen- sen kyllä tiedän! (itse olen positiivinen) Se negatiivisuus olisi tyttölapselle aikanaan oma haasteensa.
 
Puolisolla on todella vahva tunne, että saamme tytön, ja myös puolisoni äiti on jo aiemmin ennustanut, että esikoisemme on tyttö ja syntyy helmikuussa. Syntymäaika osui hänellä kohdalleen, jos raskaus etenee toivotusti, mutta lapsen sukupuoli jää vielä arvoitukseksi. Itselläni ei ole harmainta aavistusta, eikä tosin kummoisia toiveitakaan, lapsemme sukupuolesta. 😄
 
Kiinalaisen mukaan poika tulossa.. itsellä ei mitään ajatuksia että kumpi olisi eikä ole mitään väliäkään molemmat olisi yhtä ihania saada
 
Vau.fi testin mukaan poika ja kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö. Itsellä on enemmän poikafiilis ja miehellä tyttöfiilis. Saapi nähä kumpi sit tulee:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Meillä on seitsemän poikaa ennestään, joten eiköhän tämäkin poika ole 🤭🥰
 
Testin mukaan tyttö ja kiinalaisen kalenterin mukaan poika.. 🤔 ennestään löytyy kaksi tyttöä ex-miehen kanssa.. vaikea sanoa oireiden perusteella viel mitään 😆
 
Testin mukaan poika ja kiinalaisen mukaan tyttö. Tuossa testiin liitetyssä artikkelissa puhuttiin tuosta seksin ajankohdasta, ja että sen merkitys olisi häviävän pieni. Mielenkiintoista.

Mulla ei sinänsä tosiaan ole mitään aavistusta, mutta mies toivoo poikaa. Sen takia mulla on ehkä enemmän sellanen ajatus takaraivossa että lapsi olisi poika, mutta en usko että kyse on siitä että olisi sellainen fiilis sikiöstä, vaan siitä että miehellä on tuo toive.
 
Meillä poika ja tyttö aiemmin. Tästä kolmannesta en oikein tiedä, itsellä ehkä enempi poikafiilis. Mies ei vielä arvaillut kumpi olisi tulossa, sanoi että sen näkee sitten 😀
 
Mä alan vähän epäilee omaa poikaveikkaustani. Ovulaation perusteella oli päivä tai jopa kaksi väliä, eli tyttösimpoilla olis paremmat mahdollisuudet olleet. Mutta se miksi epäilen on tää kahvin totaalistoppi, mikä oli näillä viikoilla tyttöraskaudessa, kun taas poikaraskauksissa kahvia join ilman ongelmia 🙈 ihan kiva, onpahan vähän jännitystä
 
Ei ole kyllä aavistustakaan. Omakin äiti sanoo olleensa ihan varma että minun piti olla poika ja vasta synnärillä sitten olinkin yllätys. :D
 
Testin mukaan poika, kiinalainen kalenteri tyttö. En osaa tai uskalla yhtään veikata. 😃
 
Testistä poika, kiinalaisesta kalenterista tyttö, miehen suvusta päätellen poika...
Muistuu mieleen eräs tapahtuma vuosia sitten kun keskustelin juottolassa vanhemman tuntemattoman naishenkilön kanssa ja hän halusi ennustaa mulle kädestä ja tulokseksi sai 3 tyttöä 😄 Ensimmäistä siis odotellaan!
 
Testin mukaan poika ja kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö. Mutta ittellä ei kyllä aavistustakaan, esikoinen on tyttö.
 
Testin mukaan poika ja kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö. Ite toivoisin poikaa, kun esikoinen on tyttö ja lapsiluku olisi tämän jälkeen täynnä. Oon tehnyt sellaisen sormustestin, jonka mukaan saan kolme lasta, järjestys: tyttö, tyttö, poika. 😅
 
Takaisin
Top