Tyttö vai poika?

Testin mukaan poika ja kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö. Ite toivoisin poikaa, kun esikoinen on tyttö ja lapsiluku olisi tämän jälkeen täynnä. Oon tehnyt sellaisen sormustestin, jonka mukaan saan kolme lasta, järjestys: tyttö, tyttö, poika. 😅
Kuinkas se semmoinen sormustesti tehdään?
Hmm Voisinkohan pyytää mieheltä reilusti euroja semmoisen testivälineen hankkimiseen :) Lupasi näet jo alkusuunnitteluvaiheessa hövelisti (ennen kierukanpoistoa 2020) maksaa kaikki raskauden kustannukset. Siinähän jäisi kiva muisto tulevalle lapselle
 
Muokattu viimeksi:
Esikoisesta oli vahva tyttöfiilis ja tyttö tuli 😁 Nyt ehkä vähän poikafiilis, mutta vaihtelee vielä.
 
Jostain syystä raskausaavistuksista alkaen ollut tyttöfiilis. Ihmeellisiä nää fiilikset, pitäneekö sit paikkansa 😀 esikoisesta oli kyllä poikafiilis ja poika hän on.
 
Vau- ja kiinalainentesti sanoo poikia. Itsellä tuli pakkasalkiin siirron jälkeen aivan frozen olo, joten ite veikkaisin tyttöä 😂
 
Söpö toi mies kun kysyi: "Selviääkö siinä varhaisultrassa sukupuoli?"😄 Taitaa kovasti odottaa peliseuraa vaikkei se sukupuoli sitä määritäkkään, hetken saa vielä odottaa sitä tietoa😄
 
Söpö toi mies kun kysyi: "Selviääkö siinä varhaisultrassa sukupuoli?"😄 Taitaa kovasti odottaa peliseuraa vaikkei se sukupuoli sitä määritäkkään, hetken saa vielä odottaa sitä tietoa😄
Meillä kysyi kanssa eilen näkyykö NT-ultrassa 😅 kerroin nub-teoriasta mutta sanoin ettei se ole mikään idioottivarma tapa.
 
Vahva poika fiilis. On aina ollu semmonen tunne et mä saan poikia pelkästään😁 2poikaa entuudestaan ja miehellä kaks poikaa ja yks tyttö. Oishan se ihanaa saaha vähän enemmän nais valtaa mut veikkaan poikaa 😁😁🥰
 
Meillä mies odottaa toista tyttöä. Esikoistyttö odottaa veljeä, koska pojilla on kuulemma paremmat leikit. Itse olen vaan hämmentynyt. Meidän suvussa ei yksinkertaisesti synny poikia, joten poika olisi aika päräyttävä juttu koko klaanille 😅 Toisaalta toinen tyttö tuntuisi selkeämmältä ja helpommalla ajatuksena.
 
Vau.fi testin ja kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö. Ehkä vähän tyttöfiilis myös itsellä, mutta saa nähdä..
 
Mulla esikoisen kohdalla oli varma olo siitä että tyttö on, nimenkin keksin heti, pojan nimeä ei sitten millään. Ja tyttöhän se oli. Niin oli kaksi seuraavaakin kuten vähän aavistinkin.
Nuorin on poika ja tuntuu samanlaiselta jotenkin, ja miehelläni olisi samanlainen aavistus ja nimikin valmiina 😄 Testi väitti tyttöä ja kiinalainen poikaa, jännittävää 🤔
 
Mulla on esikoinen poika ja itsellä on ollut hänen syntymästään asti jotenkin vahva fiilis, että minusta tulee poikien äiti. Siksi nytkin on vähän ehkä sellainen fiilis, että odottaisin poikaa. Raskaus on kuitenkin hyvin erilainen kuin edellinen, pahoinvointi on ollut lievää, kun viimeksi oksensin kuusi ekaa kuukautta ihan jatkuvasti. Poika veikkasi tyttöä, miehellä ei ole arvausta.
 
Odotan kovin saavani syliin jommankumman... Ja näkyvän sukupuolen mukaiseksi aion myös hänet kasvattaa kuitenkin lapsen vahvuudet huomioiden. Toki poika pääsee tiskaamaan ja tyttö vaihtamaan fillari rengasta. Jotenkin muusukupuolisuus tuntuu vieraalle!
 
Vau.fi testin mukaan odottaisin poikaa, kiinalaisen kalenterin mukaan tyttöä. Ultrakuvasta en erota sukupuolikyhmyä, joten en saa siitäkään pääteltyä 😄

Täytyy odottaa rakenneultraan. Sukupuolen haluan tietää jos mahdollista.
 
Vau-testin ja kiinalainen kalenteri meinaa, et tulis tyttö. Itsellä ei oikein ole aavistusta. Ystäväni totesi, et hänellä on tunne, et meille tulis tyttö. Olisihan se aika kiva, et olis molempia, kun esikoinen on poika😊
 
Mulla on ollu koko ajan olo, että tyttö tulee. Testin ja kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö.
 
Odotan kovin saavani syliin jommankumman... Ja näkyvän sukupuolen mukaiseksi aion myös hänet kasvattaa kuitenkin lapsen vahvuudet huomioiden. Toki poika pääsee tiskaamaan ja tyttö vaihtamaan fillari rengasta. Jotenkin muusukupuolisuus tuntuu vieraalle!
No, minähän näin nt-ultrassa pienen jalkovälissä jotain olevan... asia vahvistui kromosiseulojenverikokeessa. Itseni lisäksi asian ennen synnytystä tiesi vain luottogyne, neuvolantäti ja sairaalaväki.
Halusin isälle pojan olevan yllätyksen ja sitä se oli ollut. Edes vaatehankinnoista hän ei ollut tajunnut asiaa...
 
Poika tuli!! 🤭🤣🤣
Pitikö teillä paikkansa?
Vau:n testi (ja mun toive) piti paikkansa 😂 Aiemmin, ennen raskauksia olin tehnyt sormustestin, jonka mukaan lapsia tulisi kolme ja jörjestys ois tyttö, tyttö, poika. Ehkä ensimmäinen keskenmeno olis sit tuottanut tytön, kun nyt on tyttö ja poika. 🤔
 
Takaisin
Top