Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :dummy1::dummy:
 
Kiinalainen kalenteri sanoo tyttö ja testi poika. Sormustesti pyörittää tyttöä
 
Kiinalainen kalenteri väittää poikaa, mutta testi tyttöä. Tytöksi aavistelen itse ainakin tässä kohtaa vielä. 😅
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö, on pitänyt paikkansa 2 aiemmassa raskaudessa saas nähdä osuuko nyt oikeaan :D
 
Kiinalaisen kalenteri mukaan poika ja myös testin mukaan poika :smiling-eyes: Esikoinen tyttö joten kainona toiveena on poika vaikka tietenkään sillä ei oikeasti ole mitään väliä. :red-heart:
 
Pakko kommentoida tähän, että viime kerralla kaikki mahdolliset "perinteiset" tavat ennustivat poikaa ja tyttöhän sieltä tuli, joten olen hieman skeptinen 😂
 
Testin mukaan tyttö ja kiinalaisen kalenterin mukaan poika 😄 Itsellä ei vielä mitään aavistusta eli voi olla kumpi vaan. Päivittelen ajatuksia kunhan päästään vähän pidemmälle raskaudessa.
 
Testin mukaan tulisi poika, kalenterin tyttö. Ja itse en tiedä, kumpi tuntuu olevan tulossa.
 
Kiinalaisen mukaan tyttö. Testiä en voi oikein tehdä, kun isän sijaan on lahjoittaja, josta en tiedä muutakun silmien ja hiusten värin:tears:
 
Kalenterin mukaan tyttö mutta testin mukaan poika. Saas nähdä miten käy. Jos oikein muistan edellisissä raskauksissa osuivat moelmmat oikeaan. Eli tyttö ja sitten poikaa ennusti kalenteri. Joskus minulla poika olo joskus taas tyttö 😅
 
Kiinalaisenkalenterin mukaan poika. Toivottavasti pitää paikkansa mun kohdalla sitten jo neljännen kerran! 😊
 
Takaisin
Top