Tyttö vai poika?

Kiinalaisen mukaan tyttö. Testiä en voi oikein tehdä, kun isän sijaan on lahjoittaja, josta en tiedä muutakun silmien ja hiusten värin:tears:
Meilläpäin sama homma, mutta mä tein ton testin monta kertaa ja vaihtelin isän tietoja summittaisesti ja aina se vaan tota poikaa mulle tarjoaa. :tears:
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö. Testin mukaan tyttö. Miehen arvaus on kans tyttö. Mä oon myös yllättynyt, että monet läheiset on jotenkin siihen suuntaan kommentoinu, et olettaavat olevan tyttö. Yksi tuttu tosin veikkasi pojaksi oireiden perusteella ja itse oon vähän kysymysmerkkiä. Ehkä kuitenkin se poika?
 
Testin mukaan olisi poika tulossa.
Jännä, kun nyt on vähän poika-aavistus, oon jopa nähnyt unta poikavauvasta. Sukupuolella ei ole mitään väliä ja ennen raskautta tuntui, että saattaisin saada tytön. 🤷‍♀️
 
Molempien mukaan poika olisi tulossa, mutta itsestä tuntuu että voisi olla tyttö 🤔
 
Noi ennakkotuntemukset on kyllä jänniä. Kuulemma etenkin äidin arvaus osuu usein oikeaan. Mistä se aavistus oikein tulee?
 
Niinpä! Muutamia unia olen nähnyt tyttövauvasta niin vaikuttaisiko se jotenkin alitajunnassa…
 
Kalenteri sanoo tyttö, testi poika. Mä oon jotenkin aavistellut poikaa, koska pahoinvointi on ollut lievää (4 krt yhteensä oksensin viikkojen 7-12 aikana, etovaa oloa vain satunnaisesti). Tänään NT-ultrassa ei onnistuttu näkemään genitaalikyhmyä, mutta viime yönä näin kaksikin unta että lapsi olisi ollut NT-ultrassa todettuna poika. Mies toivoo kovasti poikaa, joka voi toki vaikuttaa mun ajatuksiin ja tuntemuksiin.
 
Kalenteri sanoo tyttö, testi poika. Mä oon jotenkin aavistellut poikaa, koska pahoinvointi on ollut lievää (4 krt yhteensä oksensin viikkojen 7-12 aikana, etovaa oloa vain satunnaisesti). Tänään NT-ultrassa ei onnistuttu näkemään genitaalikyhmyä, mutta viime yönä näin kaksikin unta että lapsi olisi ollut NT-ultrassa todettuna poika. Mies toivoo kovasti poikaa, joka voi toki vaikuttaa mun ajatuksiin ja tuntemuksiin.


Unet on joskus niii-in mielenkiintoisia! Eikös se t/p arvoitus rakenneultrassa selvene? Joko sulla siihen aika, tai siis millä viikoilla niissä käydään?
 
Unet on joskus niii-in mielenkiintoisia! Eikös se t/p arvoitus rakenneultrassa selvene? Joko sulla siihen aika, tai siis millä viikoilla niissä käydään?
Siellä selviää! Aika varattiin tänään, avatusta 10 päivän jaksosta tietenkin sopi vain se viimeinen, kun mies on eka ulkomailla ja sitten menee työreissuun… kaksi kuukautta pitää kärvistellä!
 
Siellä selviää! Aika varattiin tänään, avatusta 10 päivän jaksosta tietenkin sopi vain se viimeinen, kun mies on eka ulkomailla ja sitten menee työreissuun… kaksi kuukautta pitää kärvistellä!
Kärvistely ei oo kivaa!! Mille RV se 10päivää sijoittuu? Mulla neuvolasta saatu raskaana olevien muistilista, siitä siinä ei sanaakaan.
 
Kärvistely ei oo kivaa!! Mille RV se 10päivää sijoittuu? Mulla neuvolasta saatu raskaana olevien muistilista, siitä siinä ei sanaakaan.
Mulle avattu varausjakso menee mulla viikoille 19+6 - 21+2. Olisin toki voinut mennä aiemmin, mutta mies haluaa mukaan ja toki hänet itsekin sinne haluan. Harmillisesti nuo reissut tuossa päällä, mutta onneksi yksi päivä sopi.
 
Mulle avattu varausjakso menee mulla viikoille 19+6 - 21+2. Olisin toki voinut mennä aiemmin, mutta mies haluaa mukaan ja toki hänet itsekin sinne haluan. Harmillisesti nuo reissut tuossa päällä, mutta onneksi yksi päivä sopi.
Kiitos! Siis 7+2 viikon päästä tästä, eli mun ens viikon ultrassa se 7viikkoa. Mä voin päästä sinne ennen sua. Kerrankin etämiehestä on apua, kun on vain oman kalenterin menot.
 
Toiveissa ollut poika...
Etenkin isänsä osalta; tulisipa sukuun vihdoin poika!
Omia tuntemuksia pienen osalta ei ole tullut.
 
Meille tehtiin NIPT, joten saatiin halutessamme tietää sukupuoli jo tosi aikaisin :Face Throwing A Kiss: ja kyllähän me haluttiin tietää; tyttö olisi tulossa jos kaikki menee hyvin! :Hugging Face:
Oi,oi oi onnea tulevasta pikkutytöstä! :smiling-eyes: Mä odotan jo syyskuun ultraan ja toivon, että vauva olisi hyvässä asennossa, että saataisiin varma veikkaus sukupuolesta.
 
Kiinalaisen mukaan poika, sormustestin mukaan poika, nub näyttäis poikaa, mut musta vaan tuntuu että tyttö tulee 😄 Jännää riittää loppuun saakka, koska ei haluta tietää, jos hän nyt ei vallan käy esittelemään itseään ru ruudulla.
 
Itse myös odotan ru tietoa senkin vuoksi, että uskaltaisin tilata kaikkia uusia ihania kankaita. 😍 Olen siis tytölle ommellut osan vaatteista itse ja taas on julkaistu niin kauniita kuoseja. Ei uskalla ostaa ennen kuin tietää tulevan vauvan sukupuolen.
 
Molempien testien mukaan tyttö, itsekin aavistelen tyttöä. Tosin kahden aikaisemman lapsen kohdalla omat veikkaukseni on aina menneet väärin 😅
 
Takaisin
Top