Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :dummy1::dummy:
 
jos tämä raskaus vaan loppuun asti menee niin musta tuntuu että tää on tyttö. alkanut samanlailla kun kaikki tyttöraskaudet, pojan alkuraskaus oli ihan erilainen. :smiling-eyes:
 
Mä toivon poikaa, vaikka uskon, että tyttö tämäkin on. Meillä ennestään kaksi tyttöä. :red-heart: Talletuksissa koitin jotain netistä löytynyttä vinkkiä, eli valitsin asentoja joissa simput pääsi mahd syvälle:No Evil Monkey:
 
Kiinalainen kalenteri näyttää tyttöä(on kahden ensimmäisen kohdalla pitänyt paikkansa)
Jää nähtäväksi
 
mulla näyttää kiinalaisen kalenterin mukaan poikaa, mutta mun kohdalla ei ole ikinä pitänyt paikkaansa toi kiinalainen kalenteri. Salaa kyllä toivonkin poikaa kun on pojan kanssa ollut kaikki niin paljon helpompaa verraten tyttöihin! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mies kyllä toivoo tyttöä kun hänellä ei vielä omaa tyttöä ole.:Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Mulla ei oo fiilistä suuntaan eikä toiseen, eikä oikeastaan väliä kumpi tulee.
Raskausoireistakaan en uskalla vetää johtopäätöksiä, kun ollut kaksi erilaista raskautta vaikka kumpikin oli poikia.

Veikataan nyt vaikka kuitenkin tytöksi kun ei oo vielä naama täynnä näppyjä niin kuin aikaisemmissa raskauksissa:tears:
 
Toistaiseksi ei kanssa oo vielä fiilistä. Esikoisesta oli tyttöfiilis, ja tuli poika. Ehkä vähän on poika fiilis, mut toisaalta vähän tyttö.
 
Mulla ei ollu kummassakaan edellisessä raskaudessa pahoinvointia ja tytöt syntyi. Nyt on ollu jonkin verran jo öklötystä, eli voisko ollakin poika. Tosin mies ilmoitti että ei ole sekatyömies, eli tyttö se on. :tears:
 
Ei varmaa ajatusta, vähän ehkä kallistun tytön puolelle:Speak No Evil Monkey:. Sen verran samanlaiset oireet tähän mennessä kun ekassa raskaudessa
 
Molemmat testit sanoo että poika ois tulossa, mut mulla ei kyllä vielä ole mitään aavistusta! Esikoista ajattelin tosi pitkään pojaksi ja muut veikkaili tytöksi, ja vasta rakenneultran aamuna itselle tuli vahva tyttöfiilis. Ja tyttöhän sieltä sitten tuli. Tavallaan "ois kiva" kun nyt tulis poika, mutta todellisuudessa ei mitään merkitystä, kunhan vaan kaikki menis mahdollisimman hyvin.
 
Testi sanoo poika ja kiinalainen kalenteri tyttö. Itsellä hienoinen aavistus pojasta mutta viime päivien etova olo on kääntänyt aavistusta tyttöön päin. Kumpikin käy :folded::Two-hearts:
 
Kiinalainenkalenteri veikkaa poikaa. 1/3 on osunut oikeaan joten en taida siihen luottaa. Eikä itsellä ole mitään tuntemuksia/oloja, että kumpi tää vois olla.
 
Mulle tuli heti alussa tosi vahva poikafiilis. Edelleenkin kallistun enemmän pojan kannalle, vaikkei tunne ole enää aivan yhtä vahva.
 
Takaisin
Top