Tyttö vai poika

Ekassa kiinalainen ja oma olo tyttö ja tyttö oli. Samaa veikkaan nytkin ja tyttöä povaa kiinalainen kalenterikin ..
 
Kiinalainen veikkaa poikaa ja mulla myös vähän poika-olo mutta se voi vaihtua vielä moneen kertaan. Kaksi edellistä on tyttöä ja niistä kiinalainen kalenteri oli oikeassa. Onpas jännää. En osaa kuvitella meille muita kun tyttöjä. :rolling:Mutta jokatapauksessa kumpi vaan on tervettullut ja erittäin odotettu.
 
Kiinalainen ja vaun testi veikkaa molemmat poikaa. Itellä ei mitään ajatuksia vielä, enkä tässä kohtaa uskalla kauheasti vielä miettiäkään. Kunhan saadaan terve vauva syliin :Person With Folded Hands:
Esikoisen kohdalla kiinalainen veikkas tyttöä, mutta poika tuli.
 
Mulla myös kiinalainen syntymäkalenteri ja vaun testi veikkaavat molemmat poikaa. Pojalle meillä olisi nimikin valmiina. :tears: Ei ole itsellä mitään aavistuksia tai etiäisiä suuntaan tai toiseen, pääasia että terve vauva saataisiin syliin.
 
Kiinalainen syntymäkalenteri veikkaa poikaa, vaun kalenteri poikaa ja paras ystävä sanoi heti että poikafiilis :tears: Itsellä ei vielä vahvaa fiilistä ole, mutta tytölle nimi ollut valmiina pitkään :Smiling Face With Open Mouth Kumpi vaan käy :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
 
Kolmen pojan jälkeen tuskin voi muuta tulla kuin poika. :D
 
Esikoisen "tiesin" olevan poika. Toisen luulin olevan myös poika, mutta olikin tytteli. Nyt en kyllä osaa sanoa. Näin kauan sitten, kun esikoinen oli vauva, että esikoisen jälkeen tulee tyttö ja toinenkin tyttö. Joten veikataan unen perusteella tyttöä!
 
Mä oon yrittäny puntaroida kumpi olisi. Esikoisen arvasin/tunsin tytöksi ja olikin.

Nyt ehkä alkuun oli että tyttö tääkin varmaan mut toisaalta kun poikakin olis tervetullut niin sitäkin välissä jollain mielikuvituksella "tuntee" että jospa oiskin poika .. en oo osannut päättää viel :tears: ehkä np aikaan sitten kun ensin edes varmistuu koko raskaus ..
 
Mulla on nyt ailahdellut tää ajatus et jospa sittenkin toinen tyttö, vaikka olin alkuun niin varma pojasta. Onko miehen tyttövauvaveikkailut nyt tarttunut mullekkin :rolling: Samoin kävi esikoisen kohdalla, eka olin aivan varma pojasta mutta sitten ajatus vaihtui nopeasti että tyttö siellä on, niinkun olikin. Katotaan nt-ultran jälkeen. :rolling:
 
Esikoinen on tyttö ja tavallaan hänen kannaltaan olisi mukavaa jos olisi sisko. Toisaalta miehen puolesta toivon poikaa, ja olisihan se hienoa päästä kokemaan sekä pojan että tytön äitiys.
 
Poika fiilis on. Alkuun tuntu tytöltä, mutta kun näin rv 10 potkiutuvan niin, että kätilö ei meinannu saada mittoja, niin alko tuntua pojalta :rolling::folded::Two-hearts:
 
Kiinalainen syntymäkalenteri veikkaa tyttöä. Itsellä oireiden puolesta myös tyttöolo. Kaksi poikaa ennestään ja tuntuu tosi erilaiselta tää raskaus. Mutta sit taas toisaalta koko ajan sellainen fiilis, että oiskos sittenkin poika..
 
Mulla on jotenkin tässä viikon sisään ollut tosi vahva poika-olo. Näin ekaa kertaa unta vauvasta ja unessa oli poikavauva. Jotenkin ajatuksissa mietin kans alitajuisesti aina, että pojat saa pikkuveljen.
 
Takaisin
Top