Tyttö vai poika

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :dummy1::dummy:
 
Mullakin on jostain syystä poikafiilis nyt, voi toki johtua siitä että ympärille on syntynyt lähiaikoina paljon poikia!:red-heart:
 
Kiinalainen syntymäkalenteri veikkaa tyttöä, kun taas vau.fi testin mukaan poika olis tulossa. Toivoisin itse tyttöä :)
 
Ei ole mitään oloja vielä, niin sen perusteella vaikea tietään. Hedelmöitys on tapahtunut todennäköisesti juuri ovulaation aikaan eli sillä perusteella veikkaan poikaa.

Kaksi ensimmäistä on tyttöjä ja kolmas lapsi meillä poika.

Tyttö olisi ihana, koska tyttövauvasta on niin pitkä aika.

Poika olisi ihana, koska kuopus odottaa veljeä. (Eivät siis tiedä, että oon raskaana).
 
Poikaa toivoisimme mutta uskon että toisen tytön saamme. Siskoillani on syntynyt ensin tyttö, sitten poika niin meille ei vaan voi käydä samoin.. :loudlycrying: mutta tyttökin on oikein toivottu :red-heart:
 
Haha meillä taas ainoastaan tytölle nimiä valmiina.. Eli varmasti tännekin sitten tulee poika :tears:

Sama! Jotenkin poikien nimiä on hankala keksiä, tai sitten kaikki kivat nimet on jo käytössä. Mies on aivan varma että odotetaan tyttöä. Katotaan tuleeko nyt se poika. Kumpi vaan on tervetullut :red-heart::Blue Heart:
 
Ai, mun mielestä taas tyttöjen nimiä vaikea keksiä! Ei oo yhtään mieluista tytön nimeä vieläkään, edes toista nimeä, mielessä. Mun nykyisille tyttökoirillekin oli paljon vaikeampi keksiä nimet kuin aikaisemmille poikakoirille :tears:

Sama! Jotenkin poikien nimiä on hankala keksiä, tai sitten kaikki kivat nimet on jo käytössä. Mies on aivan varma että odotetaan tyttöä. Katotaan tuleeko nyt se poika. Kumpi vaan on tervetullut :red-heart::Blue Heart:
 
Jotenkin ajattelen että tyttö tulee, ja nimien kanssa meilläkin niin päin, että tytölle keksitään helpommin nimiä. Pojalle paljon vaikeampi jostain syystä :Smiling Face With Open Mouth

Kumpi vaan on kuitenkin ihan yhtä tervetullut :Two Hearts:
 
Mulla on ennestään tyttö, miehellä on poika. Saa nähdä kumpi täydentää meidän perheen. :Two-hearts: Vielä ei mitään varsinaista oloa ole, sekin varmasti matkan varrella muuttuu ja tulee niitä tuntemuksia ja ajatuksia kumpi siellä mahtaisi olla.
 
Ai, mun mielestä taas tyttöjen nimiä vaikea keksiä! Ei oo yhtään mieluista tytön nimeä vieläkään, edes toista nimeä, mielessä. Mun nykyisille tyttökoirillekin oli paljon vaikeampi keksiä nimet kuin aikaisemmille poikakoirille :tears:


Haha, sit tässä kuitenkin käy niin että te saatte tytön ja meille tulee poika. Sitten mietitään sormi suussa et tuleeko lapsesta nimetön kun ei tule mitään mieleen :rolling: On tässä onneksi vähän aikaa ennen kun tuo nimiasia pitää päättää :Winking Face: Toinen nimi pojalle on helppo, kun miehen suvussa kaikilla on sama. Se on sen verran neutraali nimi, että voi mun puolesta mennä eteenpäin. Harvoin toista/kolmatta nimeä ees tarvii käyttää.
 
Mulla on ollut jo pitkään nimilista valmiina, sekä tytölle että pojalle. Tyttöjen nimiä listassa enemmän. Saa nähdä kumpi tulossa :Two-hearts:
 
Haha, sit tässä kuitenkin käy niin että te saatte tytön ja meille tulee poika. Sitten mietitään sormi suussa et tuleeko lapsesta nimetön kun ei tule mitään mieleen :rolling: On tässä onneksi vähän aikaa ennen kun tuo nimiasia pitää päättää :Winking Face: Toinen nimi pojalle on helppo, kun miehen suvussa kaikilla on sama. Se on sen verran neutraali nimi, että voi mun puolesta mennä eteenpäin. Harvoin toista/kolmatta nimeä ees tarvii käyttää.
Totta, onneksi on jokunen hetki vielä aikaa, ei viitsisi alkaa ihan arpomaankaan nimikalenterista jotakin :rolling: Itseasiassa yhden potentiaalisen tytön nimen eilen keksin ihan vain selaamalla genissä sukupuutamme ohisivussa. Soveltuisi sekä etunimeksi että toiseksi nimeksi. Ihastuin hieman tähän nimeen, kun mutustelin sitä ääneenkin ja kirjoitin, joten voi olla, että ainakin yksi nimi on nyt sitten tytöllekin valmiina.

Poika oli tosi helppo keksiä. Toiseksi nimeksi valikoitui nimi, josta olen aina tykännyt ja hauskana sattumana se on miehen suvussa kulkenut miehillä toisena nimenä ja sen mies halusi itsekin toiseksi nimeksi. Etunimi valkkaantui vähän samaan tyyliin, löytyy kummankin sukupuusta hieman kauempaa olematta kuitenkaan mikään sen erikoisempi, ja suussa mutustellen tuntui hyvälle. Tosin kahden vaihtoehdon välillä vielä liikutaan etunimen suhteen, mutta kumpivain on kiva.
 
Muokattu viimeksi:
Totta, onneksi on jokunen hetki vielä aikaa, ei viitsisi alkaa ihan arpomaankaan nimikalenterista jotakin :rolling: Itseasiassa yhden potentiaalisen tytön nimen eilen keksin ihan vain selaamalla genissä sukupuutamme ohisivussa. Soveltuisi sekä etunimeksi että toiseksi nimeksi. Ihastuin hieman tähän nimeen, kun mutustelin sitä ääneenkin ja kirjoitin, joten voi olla, että ainakin yksi nimi on nyt sitten tytöllekin valmiina.

Poika oli tosi helppo keksiä. Toiseksi nimeksi valikoitui nimi, josta olen aina tykännyt ja hauskana sattumana se on miehen suvussa kulkenut miehillä toisena nimenä ja sen mies halusi itsekin toiseksi nimeksi. Etunimi valkkaantui vähän samaan tyyliin, löytyy kummankin sukupuusta hieman kauempaa olematta kuitenkaan mikään sen erikoisempi, ja suussa mutustellen tuntui hyvälle. Tosin kahden vaihtoehdon välillä vielä liikutaan etunimen suhteen, mutta kumpivain on kiva.

Hyvä, sit on ainakin jotain pohjaa jos yksi tytönkin nimi tuli mukaan listalle :smiling-eyes: Mulla on yksi pojan nimi mielessä, jonka puolisokin on kelpuuttanut. Se ei puolestaan sovi esikoisen nimen kanssa kovin hyvin.. Täytyy tutkia noiden naapurimaiden nimilistoja, kun mulla on sukujuuret sieltä, joka puolestaan vaikuttaa tähän valintaan. Ja vielä että löytyisi nimikombo joka sopii sukunimen kanssa sekä olisi helppo Suomessa ja ulkomailla. Sukunimeä saa joka tapauksessa tavata ja selitellä :rolling:

Oma etunimi on taas sellainen, että voisin alkaa laskuttaa joka kerta kun multa kysytään et onko mun oikea nimi "xx", ettei ole lyhenne jostain :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Tätä ilmiötä en myöskään mielelläni laita eteenpäin lapselle.
 
Nimet on kyllä jänniä. Mulla oli tytölle nimi valmiina, oli ollut jo ennen raskautta että jos saan joskus tytön niin siitä tulee ”xx”. No sit kun tyttö syntyi niin eihän se näyttänyt yhtään siltä ja kaikki lähti aivan uusiks. :tears:
 
Nimet on kyllä jänniä. Mulla oli tytölle nimi valmiina, oli ollut jo ennen raskautta että jos saan joskus tytön niin siitä tulee ”xx”. No sit kun tyttö syntyi niin eihän se näyttänyt yhtään siltä ja kaikki lähti aivan uusiks. :tears:

Joo, ihan sama meillä! Esikoisen nimi ei ollut se, mitä varasin tytölle 10 vuotta.

Mutta, meille tuli sitten toinen vaihtoehto mieleen kun odotettiin esikkoa. Se nimi, mikä tuli raskausaikana mieleen oli kyllä ihan nappivalinta, ja synnärillä todettiin että kyllä taitaa näyttää ihan sen nimiseltä kun oltiin mietitty viimeset kuukaudet. Ehkä tänkin kanssa käy niin, että keksii nimen vatsan kasvaessa :red-heart:
 
Kiinalainen veikkaa poikaa.
Itse en osaa veikata mitään. Eikä ole muuta toivettakaan, kuin yksi terve lapsi, sukupuolella ei väliä :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
 
Takaisin
Top