Tyttö vai poika?

Kiinalaisen kalenteri mukaan poika, testi tyttö.

Taisi esikoisesta olla samat, tyttö tuli..

Mulla on nyt vähän poika fiilis mutta saa nähdä. Molemmat yhtä tervetulleita Beaming Face With Smiling Eyes
 
Kalenteri näyttää tyttö ja testi näyttää poika.

Näillä näkymin emme halua tietää ennakkoon. :) Katsotaan sitten muuttuuko mielipide jossain vaiheessa. :)
 
Muokattu viimeksi:
testi vinkkaa tyttöä ja itse aavistelen myös koska pahoinvointi on pahempi kuin esikoisen kohdalla joka oli poika. Mutta ei kyllä voi ikinä tietää. Kunhan ois terve, muulla ei väliä.
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö, itselle ei yhtään väliä, kunhan olisi terve. :)
 
Testien mukaan poika. Itsellä tyttöfiilis, mutta puoliso ja läheiset veikkaa myös poikaa Cat With Tears Of Joy
 
Kalenterin mukaan tyttö, testin mukaan poika. Ite veikkasin alunperin poikaa, mutta olon pahetessa kävin miettimään että jos kuitenkin on tyttö.
 
Muokattu viimeksi:
Tuli nt-ultran jälkeen vahva tunne että olis poika. Ei tosin oo mitään varmaa tietoa. Jännästi melkein kaikki tutut on saaneet pojan esikoisena. Oon aina ajatellut että kun saan lapsen niin se olis tyttö. Kaikissa mielikuvissa ja nättejä tytön nimiä on vaikka kuinka niin totta kai se on poika :tears: ei sillä että asialla nyt oikeasti olis väliä
 
Molempien kautta tarjosi tyttöä, itsellä ei mitään etiäistä tai fiilistä. Kesällä sitten selviää :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
 
Kalenterin mukaan tyttö. Testin oon tehnyt useamman kerran ja sen tulos aina vaihtelee. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mies veikkaa poikaa, mutta luulen, että kyseessä on enemmän toive kuin oikea veikkaus. Itsellä tällä hetkellä tyttö-fiilis, mutta en yhtään luota siihen fiilikseen.
 
Kalenterin mukaan tyttö. Testin oon tehnyt useamman kerran ja sen tulos aina vaihtelee. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mies veikkaa poikaa, mutta luulen, että kyseessä on enemmän toive kuin oikea veikkaus. Itsellä tällä hetkellä tyttö-fiilis, mutta en yhtään luota siihen fiilikseen.

Jatkan tätä. Näin viime yönä unta, että poika olisi tulossa ja se tuntui siinä unessa tosi oudolta, että eihän se voi pitää paikkansa, kun se on varmasti tyttö.
Isä veikkasi tyttöä, mummi veikkasi poikaa. Että ota tästä nyt sitten selvää. :)
 
Takaisin
Top