Tyttö vai poika?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :dummy1::dummy:
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö ja testin mukaan poika.
 
Kalenterin mukaan poika, testin mukaan tyttö. Itsellä ja miehellä fiilis että voisi olla tyttö!
 
Sanoisin että poika tulossa :Heartred Testinkin mukaan poika mutta kalenterin mukaan tyttö? :) Esikoinen kalenterissa väärin ja nykyinen kuopus oikein..... :D
 
Ei mitään käryä! Esikoisesta arvasin et oli tyttö, pojasta tiesin jo rv 5 et on poika ku oli niin päinvastaset oireet ku tytöstä. Nyt ei mikään anna osviittaa kumpaankaan suuntaan... aika näyttää.
 
Molempien noiden testien mukaan ois tyttö tulossa. Mulla kaks poikaa edellisestä liitosta ja tiesin aina odottavani poikaa. Nyt olo on ihan erilainen, mutten silti osaa selittää miten. Nykyistä miestäni oon kyllä aina kiusoitellut tytöntekijäksi, jännä nähä kuinka käy
 
Veikkaan poikaa. Tytöstä ei ollut ollenkaan pahoinvointia ja nyt mulla on viikon verran ollut aivan järkyttävä olo Confounded Face
 
Ei mitään perusteluja, mutta itsellä vain vahva tunne, että tyttö. Jos on lopulta poika, äärettömän onnellinen siitäkin ☺️❤️
 
Höpötestin mukaan poika olisi tulossa :D
Kunhan tulis elävä ihminen, se rittää. Sukupuolella ei merkitystä.
 
Testin ja kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö. Myös oma aavistus on tyttö. Mutta kumpi vaan on tietenkin yhtä tervetullut :Heartred
 
Takaisin
Top