Tyttö vai poika?

Testi sanoi poika, kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö. Aluksi oli tunne tytöstä, nyt en ole enää varma :dummy::dummy1:
 
Sekä testi näyttäisi poikaa ja kalenteri tyttöä . Itsellä ehkä hitusen enemmän poika olo
 
Testin mukaan poika ja kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö. Oloa ei ole vielä kumpaankaan suuntaan, mutta jos veikata pitää, niin poika.
 
Testin mukaan tyttö ja kiinalaisen kalenterin mukaan poika.
Mä olen muuten aina kuvitellut saavani tytön, mutta nyt mulla on jotenkin tosi vahva tunne pojasta
 
Ei ole vahvaa fiilistä kumpaankaan suuntaan nyt. Esikoisesta oli vahva tyttöfiilis, koska en osannut kuvitella osaavani ottaa vastaan muuta kuin tytön, kun oon tyttö itsekin. Ja hän siis on tyttö. Nyt poikakaan ei tuntuisi enää niin oudolta, mutta ei ole tunnetta kumpaankaan suuntaan.
 
Testin mukaan tyttö, kiinalaisen kalenterin mukaan poika (tosin aiemmat tytötkin kiinalaisen kalenterin mukaan poikia), joten eiköhän se tyttö ole :) Suvussa myös vahva tyttövalta (sekä minun että miehen sisaruksilla vain tyttöjä), poika olisi kyllä hauska ylläri Blue Heart
 
Testin mukaan tyttö, kiinalaisen mukaan poika. Oma tunne oli silloin alussa että tyttö, nyt olen ehkä miettinyt asiaa liikaa enkä ole enää lainkaan varma.

En muista että olisin esikoisesta, pojasta, voinut näin huonosti jatkuvasti alkuraskauden ajan ja pitkään. Oksensin kyllä pojasta ja voimalla, mutta se oli myöhemmillä viikoilla ja taisi olla migreenin aikaansaamaa.

Tyttö olisi omissa hiljaisissa toiveissa, mutta poika varmaan miehen toive. Ei hän sitä ole ääneen sanonut mutta aavistan näin. Jomman kumman toiveisiin siis vastataan joka tapauksessa jos kaikki menee hyvin!

Tyttöä toivon koska tämä luultavasti on minulle viimeinen lapsi, ja olisi ihanaa saada kokemus molempien åitiydestä. Ja saisin neuloa pienelle kukkien sävyyn pikkuruisia vaatteita.

En usko että asia kuitenkaan jää sen kummemmin harmittamaan vaikka sieltä poika tulisikin, suurenmoinen lahja hän on jokatapauksessa.
 
Vielä tuli mieleen, että esikoisesta mulle tuli erittäin selkeänä se linea negra. Täällä meilläpäin sitä sanotaan poikaviivaksi. Ei siinä mitään, lapsi kun syntyi niin poikahan hän oli ja hänelläkin oli yhtä tumma linea negra kuin minullakin Beaming Face With Smiling Eyes Molemmilta se haalistui kuitenkin pois.
 
Kiinalaisen mukaan tyttö ja testistä poika. Itse ajatellut alkuun vain mahdollisuutta tyttöön ja vasta viime aikoina, että poikakin voi tulla.
 
Tyttöolo on! Esikoinenkin sanoi että tyttö tulee, saas nähdä ollaanko oikeassa Beating Heart
 
Takaisin
Top