Tyttö vai poika?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :dummy1::dummy:
 
Kiinalaisen mukaan tyttö ja kovin on ollut samanlainen alkuraskaus kuin viimeksi ja tuli tyttö. Jotenkin silti kallistun näin alussa ainakin poikaan
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan näyttäisi tyttöä, ja esikoisesta kalenteri osui täysin nappiin. Ei ihan täysin samanlainen alkuraskaus (vielä) ole ollut kuin pojasta, mutta tiedä häntä :hilarious: aavistuksia ei vielä ole.
 
Tyttöä väittäisin tai sit se on vaan toiveajattelua. Mulla kyllä pojalle on jo nimi valmiina. :rolleyes:
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö. Esikoisesta kalenteri osui myös oikeaan, toisaalta juuri laskeskelin että tuon kalenterin mukaan minun itseni pitäisi olla poika :hilarious:

Kieltämättä mulla on vähän tyttöfiilis tästä raskaudesta, mutta toisaalta esikoisesta mulla oli alussa hyvin vahva fiilis siitä että olisi kaksoset, tyttö ja poika :hilarious:

Eli en luota yhtään mihinkään :hilarious:
 
Kiinalaisen mukaan tyttö, mutta mulle ei taida kun poikia siunaantua :grin:Heartblue
 
Poika, fiiliksen mukaan :Heartblue mulla fiilikset mennyt oikein 2/3 kertaa,.ainut väärä veikaus oli esikoinen,.luulin että hän olisi tyttö (veikkaus pohjautui varmaan paljon siihen että siskolla ja veljella pelkkiä tyttöjä niin kuvittelin sitten itsekkin niitä saavan :rolleyes:)
 
Tyttöä näytti kiinalainen kalenteri ja tuo testi. Itsellä ei kyllä ole vielä oikein mitään fiilistä mihinkään suuntaan :grin
 
Jos kaksoset syntyy niin veikkaan et ainakin toinen on poika tai molemmat.. ihan erilainen raskaus kun esikoisen ja ehkä helpompikin alku vaikka nyt kaksoset.. olisi kiva saada poikia meidän perheeseen kun on pelkkiä tyttöjä :wacky: kiinalainen kalenteri sanoi myös poika!
 
Poikafiilis on ollut alusta asti ja kiinalainen kalenterikin näyttää poikaa
 
Testi ja kalenteri sanoo tyttö. Itsellä nämä tuntemukset menneet päinvastoin edellisissä raskauksissa eikä vielä ole tuntemuksia suuntaan tai toiseen.
 
Kiinalaisen mukaan tyttö ja testin mukaan poika. Oma veikkaus on tyttö.
 
Näyttää sekä testi että kalenteri näköjään poikaa :) mitään aavistusta asiasta ei kyllä näin alussa vielä ole
 
Takaisin
Top