Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :)
 
No vielä ei oo tuntemuksia suuntaan tai toiseen, mutta kyllä olen aina nähnyt itseni tosi selkeästi poikien äitinä. "Tiesin" jo lapsena, et jos saan joskus oman lapsen, ainakin eka tulee olemaan poika. Sitten raskaana tuli vahva tunne pojasta, joka ei hävinnyt mihinkään, tosin osansa saattoi tehdä se, että myös toivoin poikaa. No poika tuli.

Kiinalainen kalenteri näytti silloin myös poikaa ja niin nytkin. Meillä on suvuissa enemmän poikia, joten se puhuisi myös pojan puolesta.
 
Minulle on monesti povattu tyttöä vuosien saatossa. Ihan jopa ulkomailla vanha nainen pysäytti minut ja sanoi että tulen saamaan kauniin tytön. Kiinalainen kalenteri näyttää tyttöä.
En kuitenkaan ajatellut selvittää sukupuolta etukäteen, kuten en esikoisestakaan tiennyt. Esikoisen kohdalla oli vahva tunne pojasta ja se toteutui.
Näen itseni vahvasti poikien äitinä ja olisin todella tyytyväinen pojasta. Tytön kanssa olisin uuden äärellä.
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö. Mutta tuo ei pitänyt paikkaansa esikoisen eikä kuopuksen kohdalla.
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö. Esikoisen kohdalla näytti myös tyttöä ja tyttö tuli.

Alkuraskauden oireet täysin samat kuin esikoisesta ja samasta kierrostakin raskauduin. Silti on kyllä tosi vahva olo että poika meille tulee, en tiedä miksi.
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tulisi poika, ja poikaa jo yksi ystävä oireiden perusteella ennustikin. Itsellä ehkä enemmän silti tunne tytöstä.
 
Kiinalainen kalenteri ennustaa tyttöä. Aiemmin minulla on ollut vahva tunne siitä, että jos saan lapsia ne ovat tyttöjä. Viimeisen vuoden aikana tunne on muuttunut enemmän poikaoloksi, en tiedä miksi. Plussasin vasta, joten oloja on sen verran vähän, etten niiden perusteella pysty veikkaamaan mitään.
 
Mulla sama kuin Reggiellä! Aina ollut tyttöolo, mutta nyt en ole varma :grin kiinalainen kalenteri sanoo poika.
 
Kiinalainen kalenteri sanoo että poika ois tulossa, mut mulla on tyttöolo :greet015
Esikoisen kohalla kalenteri näyttää myös poikaa vaikka tyttö tulikin :cool14
 
Oksettaa niin paljon, että aiempiin verraten poika tulossa :hilarious:
 
Esikoisesta sanottiin melko vahva tyttö ultrassa aikoinaan. Itellä oli tuolloin tosi kumma fiilis, koska olin lapsesta asti nähnyt itseni kolmen pojan äitinä ja oireiden perusteella uskoin, että olisi poika. No, poika sieltä sitten kuitenkin tuli ja palaset loksahti paikoilleen. :) Nyt mulla on oireiden puolesta fiilis tytöstä ja olen jo alkanut valmistella itseäni ajatukseen tytöstä. :grin:dummy1: En vielä tiedä, halutaanko ultrassa edes tietä sukupuoliveikkaudta, kun emme siihen varmaan kuitenkaan luota, kun viimeksi meni se veikkaus pieleen. :grin
 
Esikoisesta sanottiin melko vahva tyttö ultrassa aikoinaan. Itellä oli tuolloin tosi kumma fiilis, koska olin lapsesta asti nähnyt itseni kolmen pojan äitinä ja oireiden perusteella uskoin, että olisi poika. No, poika sieltä sitten kuitenkin tuli ja palaset loksahti paikoilleen. :) Nyt mulla on oireiden puolesta fiilis tytöstä ja olen jo alkanut valmistella itseäni ajatukseen tytöstä. :grin:dummy1: En vielä tiedä, halutaanko ultrassa edes tietä sukupuoliveikkaudta, kun emme siihen varmaan kuitenkaan luota, kun viimeksi meni se veikkaus pieleen. :grin
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö. Viime kerralla piti paikkansa, saa nähdä miten käy tällä kertaa :grin
 
Kiinalainen ennustaa tyttöä. Esikoisesta ennusti tyttöä, se piti paikkansa. Oli kyllä itsellä poikafiilis esikoisesta eikä rakenneultrassakaan silloin sukupuoli selvinnyt kunnolla. Pieleen meni siis oma veikkaus. Mies tiesi paremmin:hilarious: Hän jo raskausaikana nimesi vauvan tytön nimellä ja se nimi tytöllä on tänä päivänäkin:Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Kiinalaisen kalenterin mukaan tulisi poika.
Ei ole mielipidettä tähän, olis sitten vaikka muunsukupuolinen kromosomeiltaan. :)
Kunhan vaan tää raskaus kestäis loppuun saakka ja tulis muuten terve vauva.
 
Veikkaan et poika tulee. Sellainen fiilis saa aina ollut että minulle ei tyttöjä synny. Tyttö olis kyllä kiva, mutta toinen poika ehkä enemmän toiveissa.
 
Mitään omia tuntemuksia ei ainakaan vielä ole, kiinalainen kalenteri näyttää tyttöä. Se kävisi oikein hyvin :Heartred
 
Kiinalainen kalenteri näyttää tyttöä, itellä ei oo vielä oloja suuntaan taikka toiseen. Mulla oli molemmista lapsista tosi vahva poikaolo ja esikoisen kohdalla se piti paikkansakin, mutta kuopus on tyttö. Tää on alkanut tulee itellä vasta vähän myöhemmin raskauden aikana esiin varsinkin sitä kautta miten vauvasta on alkanut puhua. Me puhutaan miehen kanssa saksaa, joten on sekä maskuliini- että feminiinimuoto käytössä pronomineissa. Jotenkin oon alkanu huomaamatta puhumaan "hänestä" jompaa kumpaa sanaa käyttäen raskauden edetessä.
 
Takaisin
Top