Tyttö vai poika?

Keskustelun 'Huhtikuisten leikkinurkka' aloitti Vargynja, 17 heinä 2020.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Iiris_ Peruskäyttäjä Huhtikuiset 2021

Kiinalainen kalenteri näyttää poikaa. :) Esikoisesta kalenteri ainakin piti paikkansa :wink
  2. Siija Peruskäyttäjä Huhtikuiset 2021

Kalenteri näyttää tyttöä, mutta testi poikaa.

Mutta onko tossa kalenterissa otettu huomioon se, että jotenkin se äidin ikä laskettiin eri tavalla? En muista mikä se juttu oli, mutta joskus olen katsonut sellaista kalenteria, jossa äidin ikä laskettiin jotenkin ”kiinalaisittain” :grin
  3. Tiituu25 Aloittelija

Kiinalaisen kalenterin mukaan tulis tyttö ja toisen testin mukaan poika joten kai tässä täytyy vielä jännittää:wideyed::hilarious:
  4. Tonia Uusi käyttäjä

Testit näyttää poikaa, saapi nähdä. Itellä ei oo mitään aavistuksia kumpaankaan suuntaan. Mies sanoo, että poika tulossa. Voishan se olla kiva, jos olis samaa sukupuolta ton kuopuksen kanssa, joka siis on poika. Ikäeroa tulis näillä näkymin n. 2v1kk.. Toisaalta tyttökin olis kiva. Molempia kuitenkin löytyy tasaisesti meidän perheestä, joten kaikki käy!
  5. Kipuna Aloittelija

Kiinalaisen mukaan poika. Toivoisin poikaa kyllä, mutta siihen on niin pitkä matka ettei uskalla edes haaveilla :Heartblue
  6. Ninni1986 Tuttu foorumilla Marrasmammat 2016

Kiinalainen kalenteri veikkaa poikaa, samoin toinen testi. Itellä ei oikein mitään fiilistä vielä, mies toivoo poikaa :)
  7. August14 Rakastunut foorumiin Huhtikuiset 2021 Elomammat 2017 Elokuunmammat 2014

Testi veikkaa poikaa ja kiinalainen tyttöä. Rehellisesti sanoen toivon tyttöä, nyt kun jo molemmat ennestään löytyy.. :hilarious: Siis molemmissa ollut puolensa ja puolensa.. Tarkemmin kun miettii, niin ei sillä oikeasti väliä ole, kumpi tulee..:Heartblue:Heartpink
  8. Rouva W Tuttu foorumilla Huhtikuiset 2021

Nyt kun uusin tuon testin teon kun vähän pidemmällä olen niin testi povasi poikaa. Aiemmin siis arvioi että kumpi vaan :joyful: Kiinalaiset tytön kannalla joten noiden yhteenveto 50/50 :p
  9. muput Peruskäyttäjä Huhtikuiset 2021

Poikaa ehkä toivottaa, mutta kaikki meinaa että tyttö tulee...itekin oon kyllä sanonu jo sen parin vuoden yrittelyn ajan, että jos tulee ni tyttö tulee....
    Saapa nähhä.
  10. Elviiratar Aloittelija Huhtikuiset 2021

Molemmat povasi tyttöä.
    Itselleni ei väliä, molemmat minulla ennestään. Mies ehkä hieman enempi poikaa, tyttö ennestään.
    Tyttöni varmaan haluaisi siskon ja pojasta en osaa veikata, hänellä kun molemmat löytyy.
  11. Tuulentytär Tuttu foorumilla Helmikuun äidit 2019 Huhtikuiset 2021

Haluisin tytön, mutta poikaa povaa ja ainoana tuntemuksena on, että tulee vauva.
  12. -Nennu- Tuttu foorumilla Kesäkuun äidit 2019 Huhtikuiset 2021

Testi näytti poikaa,kalenteri tyttöä.
    Kuuden pojan äitinä,olen aika varma että on seitsemän veljestä meillä huhtikuussa :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. Heisi Aloittelija Huhtikuiset 2021

Alusta asti on ollut vahva tunne pojasta. En osaa edes ajatella tyttöjen nimiä tms. koska tunne on niin vahva. Jää nähtäväksi. :)
  14. hokkuspokkus mysite Huhtikuiset 2021

Tyttöä kiinalainen kalenteri lupaa, poikaa silti veikkaan
  15. Nagini Aloittelija

Testi näytti poikaa, kiinakalenteri tyttöä, nt-ultra poikaa. Odotetaan pian vielä vahvistusta rakenneultrasta. :)

Jaa tämä sivu