Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :)
 
Kiinalainen kalenteri lupaa tyttöä, ei vielä oloja mihinkään suuntaan.
 
Tänne kiinalainen kalenteri lupaa poikaa. Täytyy myöhemmin tehdä toi toinenkin testi :)
 
Meilla tulis kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö. Ite mietiskelin tänään että varmaankin poika :grin
 
Meille tulisi tämän mukaan toinen poika. Vielä ei mtn oloja kumpi olisi
 
Molemmat testit ennusteli poikaa, mutta saa nähdä :) Pitää testata vielä myöhemmin uudestaan, jos oireet lisääntyy.
 
Testi ennusti poikaa, kiinalainen kalenteri tyttöä, kaksi kaveria sanoo että poika tulee, mies haluaisi pojan ja minä tytön. Ja sukupuoli selviää synnytyksessä, ei yhtään aiemmin.
 
Kiinalaiset povaa tyttöä, testin mielestä kumpi vaan, mies toivoo poikaa ja mulle ei oo mitään väliä :joyful:
 
Testi poika, kalenteri tyttö. Mies toivoisi tyttöä, itsekin olen ehkä joskus niin ajatellut. Nyt tuntuu, ettei oikeastaan ole merkitystä ja itse asiassa mies on tainnut päästä melkolailla samalle linjalle. :) Ollaan mietitty, jos jätettäisiin asia itsellekin yllätykseksi. Jos pitäisi veikata, jostain syystä tuntuisi enemmän pojalta.
 
Meilläkin testi poika, kiinalainen kalenteri tyttö. Ei aavistustakaan kumpi on tulossa! Toinen poika olisi kiva, mutta toisaalta haluaisin tyttärenkin :)
 
Testi poika, kalenteri tyttö. Jompikumpi lienee oikeessa rai sitten ei. Onhan sekin mahdollista.
 
Testin mukaan 50/50 chance molempiin :) Kiinalainen kalenteri näytti tyttöä :dummy1::Heartpink Toivotaan, että tyttö pitäisi paikkansa :love7

Itsellä jotenkin fiilis, että olisi tyttö, mutta voi olla myös vaan siksi, koska se olisi kovasti toiveena :Heartpink

Äidin puolen suvussa myös paljon tyttöjä (mä ja mun sisko, äidillä monta siskoa sekä äidin siskoilla tyttöjä), joten siksi myös pohdiskellut, voisiko tyttö olla silloin todennäköisempi. Myös isän äidillä oli paljon siskoja.
 
Molemmat näytti tyttöä. :shy: Mulla toiveissa tyttö, mut toisaalta miehelle eka ja luultavasti vika, niin ajattelen et oisko poika "hänelle kivempi". Tärkeintä saada terve lapsi, eipä sen väliä kumpaa edustaa. :happy:
 
Kiinalaisen mukaan poika.
Mieheni puolesta toivoisin tyttöä, sillä hänellä jo ennestään kaksi poikaa. :greet015 Mun on vaikea kuvitella itseäni pojan äitinä, mutta tämä johtuu varmaan miltei 13v. urasta tyttölapsen äitinä. Mutta mitä ikinä sieltä tuleekaan, on enemmän kuin tervetullut. Syli odottaa. :Heartpink
 
Takaisin
Top