Tyttö vai poika?

Nyt teinkin myös uteliaisuuttani nuo molemmat testit ja vastaukseksi molemmista poika, saa nähdä :)
 
Molemmat testit ennustaa tyttöä. :dummy1: Kumpi tahansa on tervetullut, tyttö tai poika, ei mitään väliä.:)
 
Mulle ennustaa tyttöä molemmat.
Hassua on että muut ihmiset ovat raskauksissa olleet sitä mieltä että poika tulee kun maha on niin edessä.
Kaikki 4 on ollu tyttöjä
 
Esikoisen kohdalla minun oli tosi vaikea kuvitella itselleni poikaa, no poika sieltä kuitenkin tuli:Heartred Toisen kohdalla ajattelin, että tottakai tämänkin on oltava poika ja ajatus tytöstä tuntui vieraalta... Noh, tyttö sieltä tuli:Heartred Nyt kolmannen kohdalla ehkä odottaisin enemmän tyttöä saapuvaksi, mutta tämänhän täytyy nyt sitten tottakai olla poika?:Heartred Saas nähdä!
 
molempien testien mukaan tyttö, mutta uskon enemmän pojan tulevan. Tyttöä toivon, mies taas poikaa. Sinänsä ei väliä kun ensimmäinen on niin pääasia että olisi terve
 
Esikoisesta olin aivan varma alusta asti että on poika. :Heartblue No poika tulikin!
Kakkosesta oli jostain syystä tyttöfiilis, en tiedä miksi, mutta poika tuli. :Heartblue Ja vallan ihanat veljekset ovatkin.

Mies toivoo tyttöä ja itse jotenkin olen aina mieltänyt itseni poikien äidiksi, joten luulen että kolmaskin poika meille siunaantuu. :Heartblue:happy4
(Mieskin siis toiveestaan huolimatta tuntee että tämäkin poika.)
 
Meidän esikoisesta ei ollut vahvoja fiiliksiä suuntaan eikä toiseen. Tyttöä veikkasin silloin ja tyttö tuli.

Nytkään ei ole ainakaan vielä mitään vahvoja tuntemuksia,että kumpi olisi,mutta oireet ovat toistaiseksi samat kuin viimeksi eli niiden perusteella voisi olla taas tyttö.
 
Oman kovan ruokahalun ja siedettävänä pysyneen pahoinvoinnin perusteella veikkaan poikaa, samoin testien perusteella poika. Olen ruvennut mieheltäkin kyselemään, näyttääkö siltä että mulla kasvaa enemmän ja tummempia säärikarvoja (eli olisi ehkä poika), mutta se voi olla omaa mielikuvitusta :joyful:
 
Mä olen vähän tylsä ja kiitos niptin tiedän että tulossa olisi melko suurella todennäköisyydellä poika - tätä aavistelin itsekin koko ajan, ei hetkeäkään pyörähtänyt mielessä, että voisi olla tyttö.
 
Onnittelut Carla poikalupauksesta! :happy:

Minäkin olen aika varma että meille olisi tulossa kolmas poika. :Heartblue Näin on povannut osa myös nub teorian mukaan.

Mutta on saatu myös tyttöveikkauksia ja tää kauhea pahoinvointi alkuraskaudessa taas omasta mielestä viittasi enemmän tyttöön. :Heartpink
 
Onko kukaan ostanu sitä jotain testiä mikä kertoo?
En oo ite kyl ees ottanu selvää missä myydäänkään mutta jostainhan mä sen oon päähäni saanu et joku testi on olemassa:)
 
Mies tilas edellisessä raskaudessa ihan huvin vuoksi jostain kiina-nettikaupasta sellasen ihmeen gender testin kun halvalla oli saanut ja sillon se tais näyttää oikein että tyttö ois tulossa :hilarious: Raskauskeijulla on kai kans joskus ollut sellaisia vastaavia mutta paljon kalliimmalla ainakin..
 
Molemmat testit(alotuksen linkit) ennustaa tyttöä :whacky011
Mitähän nuo kolme veljeä sanois jos pikkusiskon saavat :love017
 
Muokattu viimeksi:
Oon lukenut niistä testeistä että tosi epätarkkoja niin jäänyt tilaamatta! Kun 50/50. :rolleyes:
 
Kiinalainen kalenteri ilmoittaa tyttöä ja toinen poikaa.

Itse toivon poikaa, koska pojan kasvattamisesta löytyy jo kokemusta. Tuleva isoveli taas toivoo tyttövauvaa ja mies ilmoitti että sukupuolella ei ole mitään väliä, kunhan saataisiin edes joku normaali perheeseen :grin

Esikoista odottaessa minulla oli varma tyttöfiilis. Ja se fiilis oli synnärille asti, vaikka ultrassa oli sukupuoli jo aiemmin varmistunu. Nyt ei ole mitään tuntemuksia, toki käytännöllisyyden kannalta poika olisi helpompi, kun saa kuitenkin isoveikan vaatteet ja lelut. Tai sitten siitä tulee vain tosi poikamainen tyttö niin kuin äitinsä :p.
 
Oma veikkaus ja olo oli tyttö. Poika on tulossa! Kalenteri ja testi piti paikkansa. :)
 
Mun vaisto on aina ollut väärässä :D Esikoisesta arvelin poikaa, tyttö tuli. Seuraavaa arvelin tytöksi, tuli poika. Nyt on ihan tyttöfiilis taas, saa nähdä miten käy.
 
Mun vaisto on aina ollut väärässä :D Esikoisesta arvelin poikaa, tyttö tuli. Seuraavaa arvelin tytöksi, tuli poika. Nyt on ihan tyttöfiilis taas, saa nähdä miten käy.

Kerrankin olin oikeassa. Jo kahdessa ultrassa annettu tyttölupaus. Ja viimeisimmässä ultrassa näkyi niin tarkasti, että pystyin asian itsekin todeta :)
 
Takaisin
Top