Tyttö vai poika?

Keskustelun 'Heinäkuisten leikkinurkka' aloitti Vargynja, 16 loka 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Holly Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Helmimammat 2018

Mulle povaa kans kiinalainen kalenteri tyttöä mut nii teki viimeksikin ja poika tuli. :rolleyes:
  2. EnkeliRinkeli Aloittelija Heinä-äidit 2020

Oireet viittaa vahvasti poikaan, sen kummempaa tyttö/poika oloa ei kuitenkaan ole ja kumpivaan on just hyvä ❤
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. Eppulol Aloittelija

Koko elämäni näin itseni poikien äitinä ja pojat on vaan niin helppoja mun mielestä :D niille antaa tilaa riehua ja leikkiä ja huolehtii ettei tuu nälkä niin kaikki menee hyvin. Nyt kun kotona on 3 äijää ja minä, kaipaan näiden pieru-kakkajuttujen ohelle mimmivahvistusta :D Puolisokin toivoo tyttöä kovasti :D samapa se toisaalta.. Meitsi handlaa pojat, tyttö olis ihan uusi juttu ja paljon uutta opeteltavaa.. kunhan on terve lapsi :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 2
  4. Viuhtiliini Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Ei ole sinällään väliä, kumpi sieltä tulee, kunhan vauva olisi terve. :Heartred Minulla on tunne, että tyttö olisi tulossa - saa nähdä miten käy.
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. KyfiLaka Aloittelija Heinä-äidit 2020

Molemmat testit ennusti tyttöä ja vähän enemmän se fiilis itselläkin, kiinalainen kalenteri oli kylläkin ennustanut isompien lasten sukupuolet väärin, joten jokohan tällä kertaa osuisi arvaus kohdalleen.
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. KyyNaama Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Mulla molemmat testit ennusti poikaa ja jotenkin toivonut poikaa, mutta toisaalta ei oikeen uskaltais toivoa muuta kuin että olis terve, se on tärkeintä:Heartred
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Heispanen Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Itellä oli jotenkin semmoinen olo et poika tulis. Ei ollut mikään vahva aavistus, mutta kyllä ultrassa näkynyt tyttö pääsi vähän yllättämään :happy:
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu