Tyttö vai poika?

hitsi, mä niin toivoisin taaperoneidille veljeä ❤️
näin taitaa myös isukki toivoa! lapsiluku on täynnä tämän jälkeen (ainakin näin on puhuttu aina).
 
Meillä taas esikoinen poika joten tyttö ois haaveissa ainakin miehellä. Itse en tiedä. Olishan se tyttö super ihana jos lapsiluku jää tähän. Sit ois molemmat :Heartred
 
Meillä ei ole toivetta tai haavetta sukupuolesta. Mutta mulla ollu jostain syystä hivenen tyttöolo. :dummy1:
 
Meillä jo ennestään tyttö ja poika, päätettiin miehen kanssa ettei oteta selville tässä raskaudessa. Selviää sitten synnärillä :) Vähän extra jännitystä. En kyllä tiedä kuinka osaan hankintoja tehdä ilman tiettyä värimaailmaa, mutta onhan noita neutraaleja värejä paljon.
 
Kaksi tyttöä on ennestään, poikaa vähän veikkaisin mutta toiveita ei oikeastaan kumpaankaan suuntaan ole. Eikä vaikuttaisi olevan miehelläkään, vaikka perinteisesti kai ajatellaan miesten toivovan ainakin yhtä poikaa.
 
Jotenkin nyt tuntuu erilaiselta kuin ennen joten kallistun hieman enemmän siihen että ehkä tää vois olla tyttö. Millään muulla toki ei ole väliä kuin että syntyisi terveenä mutta aina näitä on kiva miettiä :)
 
Poikaa toivotaan, koska esikoinen on tyttö. Toinenkin tyttö tietenkin myös ihan yhtä tervetullut ja itsellänikin on pienellä ikäerolla oleva sisko, mikä oli ihan mahtavaa lapsena, joten siinä mielessä taas tyttö olisi kiva. Mutta jotenkin mulla on sellainen fiilis, että nyt saattaisi poika olla tulossa :dummy:
 
Mäki siinä mielessä oon ajatellu et pikkuveli vois olla kiva esikoispojalle.. Muttaaah, toisaalta hän on jo serkkutyttönsäkin kanssa kuin paita ja peppu et eipä se sukupuolesta oo kiinni sit kuitenkaan. Mä oon iha iloinen et tätä ei voi itse valita vaa tulee kumpi on tarkoitettu.
 
Sukupuolella ei oikeasti ole väliä, mutta huomaan kuitenkin vähän toivovani poikaa. Ehkä kun esikoinen on tyttö ja tiedän tämän jäävän meidän viimeiseksi lapseksi, niin tahtoisin tietää millaista olisi olla pojan äiti. Samoin miehelle toivoisin poikaa. Mutta samalla ajatus pikkusiskosta on aivan täydellisen ihana ja saisi ehkä vähän helpommin kierrätettyä esikoisen kamppeita.
 
Poikaa kovin toivottaisiin ja jotenkin sellainen olo. Huomaan kokoajan katselevani kaikkia vaatteita yms. Sillä mielellä että poika tulisi :wink Tietenkään sillä ei oikeasti ole mitään merkitystä kumpi tulee, kunhan on terve :Heartpink
 
Ei minkäänlaista tunnetta kumpi sieltä olisi tulossa:rolleyes: Esikoinen on poika joten olisi ihanaa saada pikku prinsessa kaveriksi, kun aika varmasti lapsiluku jää kahteen,toisaalta taas pojan kanssa tuntuu jotenkin elämä helpommalta kun 1 jo
löytyy:grin
Mies toivoo tyttöä:smug:
 
Itse en osaa vielä veikata, mutta miehellä on sellainen tunne että olisi tyttö tulossa :) Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tyttöhän se olisi :grin
 
Kiinalainen syntymäkalenteri povaisi minullekin tyttöä ja jotenkin olen aina ajatellut, että tyttö se olisi. Mies on satavarma, että se on poika ja oletettavasti jommankumman arvaus osuu oikeaan :grin Toisaalta tekisi mieli jättää kysymättä koko asia ja todeta se sitten synnärillä, mutta tuskinpa siihen pystyn uteliaisuudeltani.
 
Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tyttö olisi tulossa. Ehkä hiukan tyttöä toivon, mutta loppujen lopuksi sillä ei oo mitään väliä. Pojalle kyllä ois nimi jo päätettynä :dummy:
 
Takaisin
Top