Tyttö vai poika?

Keskustelun 'Heinäkuisten leikkinurkka' aloitti Vargynja, 16 loka 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator Helmikuiset 2021

Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. Turvonnut Tuttu foorumilla Toukomammat 2018 Jouluäidit 2020

hitsi, mä niin toivoisin taaperoneidille veljeä ❤️
    näin taitaa myös isukki toivoa! lapsiluku on täynnä tämän jälkeen (ainakin näin on puhuttu aina).
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. Mamimam Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Meillä taas esikoinen poika joten tyttö ois haaveissa ainakin miehellä. Itse en tiedä. Olishan se tyttö super ihana jos lapsiluku jää tähän. Sit ois molemmat :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Holly Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Helmimammat 2018

Meillä ei ole toivetta tai haavetta sukupuolesta. Mutta mulla ollu jostain syystä hivenen tyttöolo. :dummy1:
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Von maikki Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Tyttöä näyttäs kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan :dummy1:
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  6. Lisamarie Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Lokakuunmammat 2015

Meillä jo ennestään tyttö ja poika, päätettiin miehen kanssa ettei oteta selville tässä raskaudessa. Selviää sitten synnärillä :) Vähän extra jännitystä. En kyllä tiedä kuinka osaan hankintoja tehdä ilman tiettyä värimaailmaa, mutta onhan noita neutraaleja värejä paljon.
    • Tykkää Tykkää x 2
  7. Yoz Aloittelija

Mun sisko katsoi korvasta, että poika olisi tulossa. :D
  8. mangustimamma Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020 Lokamammat 2018 Joulumammat 2016

Kaksi tyttöä on ennestään, poikaa vähän veikkaisin mutta toiveita ei oikeastaan kumpaankaan suuntaan ole. Eikä vaikuttaisi olevan miehelläkään, vaikka perinteisesti kai ajatellaan miesten toivovan ainakin yhtä poikaa.
    • Tykkää Tykkää x 2
  9. Sammie Rakastunut foorumiin Marrasäidit 2020

Ajatellut olen aina, että saan pojan, toivonut kuitenkin tyttöä... Nyt tyttöolo. Saas nähdä :)
    • Tykkää Tykkää x 3
  10. Fuji Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020

Jotenkin nyt tuntuu erilaiselta kuin ennen joten kallistun hieman enemmän siihen että ehkä tää vois olla tyttö. Millään muulla toki ei ole väliä kuin että syntyisi terveenä mutta aina näitä on kiva miettiä :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  11. Ruiskaunokki Aloittelija Heinä-äidit 2020

Poikaa toivotaan, koska esikoinen on tyttö. Toinenkin tyttö tietenkin myös ihan yhtä tervetullut ja itsellänikin on pienellä ikäerolla oleva sisko, mikä oli ihan mahtavaa lapsena, joten siinä mielessä taas tyttö olisi kiva. Mutta jotenkin mulla on sellainen fiilis, että nyt saattaisi poika olla tulossa :dummy:
    • Tykkää Tykkää x 2
  12. Holly Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Helmimammat 2018

Mäki siinä mielessä oon ajatellu et pikkuveli vois olla kiva esikoispojalle.. Muttaaah, toisaalta hän on jo serkkutyttönsäkin kanssa kuin paita ja peppu et eipä se sukupuolesta oo kiinni sit kuitenkaan. Mä oon iha iloinen et tätä ei voi itse valita vaa tulee kumpi on tarkoitettu.
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  13. titem Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Joulumammat 2016

Sukupuolella ei oikeasti ole väliä, mutta huomaan kuitenkin vähän toivovani poikaa. Ehkä kun esikoinen on tyttö ja tiedän tämän jäävän meidän viimeiseksi lapseksi, niin tahtoisin tietää millaista olisi olla pojan äiti. Samoin miehelle toivoisin poikaa. Mutta samalla ajatus pikkusiskosta on aivan täydellisen ihana ja saisi ehkä vähän helpommin kierrätettyä esikoisen kamppeita.
    • Tykkää Tykkää x 3
  14. 1haaveissa<3 Peruskäyttäjä

Vielä ei oo mitään viboja et kumpi olis tulossa.

Ja mä oon ilkee ja sanon et mulle ei oo mitään väliä kumpi tulee. Olisin onnellinen niin tytöstä kuin pojasta.
    • Tykkää Tykkää x 3
  15. Camomillaa Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Poikaa kovin toivottaisiin ja jotenkin sellainen olo. Huomaan kokoajan katselevani kaikkia vaatteita yms. Sillä mielellä että poika tulisi :wink Tietenkään sillä ei oikeasti ole mitään merkitystä kumpi tulee, kunhan on terve :Heartpink
    • Tykkää Tykkää x 2
  16. charmy24 Peruskäyttäjä Marrasäidit 2020

Ei minkäänlaista tunnetta kumpi sieltä olisi tulossa:rolleyes: Esikoinen on poika joten olisi ihanaa saada pikku prinsessa kaveriksi, kun aika varmasti lapsiluku jää kahteen,toisaalta taas pojan kanssa tuntuu jotenkin elämä helpommalta kun 1 jo
    löytyy:grin
    Mies toivoo tyttöä:smug:
    • Tykkää Tykkää x 2
  17. amandatt Tuttu foorumilla

Itse en osaa vielä veikata, mutta miehellä on sellainen tunne että olisi tyttö tulossa :) Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tyttöhän se olisi :grin
    • Tykkää Tykkää x 2
  18. charmy24 Peruskäyttäjä Marrasäidit 2020

Hah hauskaa, miten tota katotaan?:happy:
  19. Dafni Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Kiinalainen syntymäkalenteri povaisi minullekin tyttöä ja jotenkin olen aina ajatellut, että tyttö se olisi. Mies on satavarma, että se on poika ja oletettavasti jommankumman arvaus osuu oikeaan :grin Toisaalta tekisi mieli jättää kysymättä koko asia ja todeta se sitten synnärillä, mutta tuskinpa siihen pystyn uteliaisuudeltani.
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. Miriam_88 Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tyttö olisi tulossa. Ehkä hiukan tyttöä toivon, mutta loppujen lopuksi sillä ei oo mitään väliä. Pojalle kyllä ois nimi jo päätettynä :dummy:

Jaa tämä sivu