Tyttö vai poika?

Mulle povaa kans kiinalainen kalenteri tyttöä mut nii teki viimeksikin ja poika tuli. :rolleyes:
 
Oireet viittaa vahvasti poikaan, sen kummempaa tyttö/poika oloa ei kuitenkaan ole ja kumpivaan on just hyvä ❤
 
Koko elämäni näin itseni poikien äitinä ja pojat on vaan niin helppoja mun mielestä :D niille antaa tilaa riehua ja leikkiä ja huolehtii ettei tuu nälkä niin kaikki menee hyvin. Nyt kun kotona on 3 äijää ja minä, kaipaan näiden pieru-kakkajuttujen ohelle mimmivahvistusta :D Puolisokin toivoo tyttöä kovasti :D samapa se toisaalta.. Meitsi handlaa pojat, tyttö olis ihan uusi juttu ja paljon uutta opeteltavaa.. kunhan on terve lapsi :Heartred
 
Ei ole sinällään väliä, kumpi sieltä tulee, kunhan vauva olisi terve. :Heartred Minulla on tunne, että tyttö olisi tulossa - saa nähdä miten käy.
 
Molemmat testit ennusti tyttöä ja vähän enemmän se fiilis itselläkin, kiinalainen kalenteri oli kylläkin ennustanut isompien lasten sukupuolet väärin, joten jokohan tällä kertaa osuisi arvaus kohdalleen.
 
Mulla molemmat testit ennusti poikaa ja jotenkin toivonut poikaa, mutta toisaalta ei oikeen uskaltais toivoa muuta kuin että olis terve, se on tärkeintä:Heartred
 
Itellä oli jotenkin semmoinen olo et poika tulis. Ei ollut mikään vahva aavistus, mutta kyllä ultrassa näkynyt tyttö pääsi vähän yllättämään :happy:
 
Takaisin
Top