Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :)
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö olis tulossa, mulla tunne että poika tulossa, nähtäväksi jää :)
 
Mulla kiinalaisen mukaan myös olis tyttö tulossa. Esikoisen kohdalla kiinalainen ennusti poikaa ja tyttö tuli [emoji3] Itsellä ei ole nyt aavistusta kumpi on tulossa [emoji7]
 
Kiinalaisen mukaan tänne tulisi myös tyttö :love017 mitään aavistusta tai toiveitakaa ei kyllä ole :rolleyes:
 
Kiinalainen ehdottaa poikaa. Esikoinen on poika, kuten kiinalainen silläkin kertaa sanoi. Tuntemus on kyllä tytöstä. :grin
 
Kiinalaisen mukaan tyttö. Ei väliä kumpi on tulossa, eikä varsinaisia tuntemuksia ole. Mieli kyllä tehokkaasti spoilaa tytön puolesta:grin
 
Kiinalaisen mukaan poika. :Heartblue

Miehellä ei ole tytärtä ennestään ja itsekin haluaisin hukuttaa Iltatähtemme röyhelöihin. Ehken mä kuitenkin jotain överisöpöä sit meidän pojallekin keksisin. :laughing001
 
Esikoisesta oli tyttöolo ja tyttö tuli. Taas on tyttöolo, mutta poikakin tottakai tervetullut. ❤
 
Kiinalaisen mukaan olisi tulossa poika. Jotenkin kuitenkin on tyttöfiilikset :dontknow
 
Hah! Kiinalaisen mukaan tyttö ja ton toisen mukaan poika. Eli 50/50

Itse oletan että poika tulee. Kaksi niitä jo ennastaan onkin :Heartred Kuopuksesta tosin oli tyttöolo aluksi mutta sitten tarkemmissa kromosomitutkimuksissa tulikin rv14 vastaukseksi että poikaa odotetaan.
 
Molemmat testit veikkaisivat poikaa, mutta silti epäilen tytöksi :rolleyes: Esikoisestakin oli tyttö olo koko ajan ja tyttö tuli. Poikakin tietenkin kelpaisi :Heartblue
 
Toinen testi sano tyttö, toinen poika :grin itellä ei varsinaista oloa kummastakaan ole ainakaan vielä :)
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan poika olisi ja mies on sitä mieltä, että meille tulee vaan poikia:grin itellä ei kyllä vielä oo mitään veikkauksia. Esikoisen kohdalla oli vahva tunne pojasta ja poika tuli :)
 
Kiinalainen veikkaa tyttöä. Kolme poikaa jo on eli itse veikkaan kuitenkin että tulee neljäskin pikkumies taloon. Tyttö olisi toki kivaa, mutta aika on näyttänyt ettei tarvitse toivoa liikaa :grin
 
Ekan testin mukaan tulossa olisi poika, kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö. Itse olen ihan varma että poika on tulossa, mies taas uskoo tyttöön. Todella hämmennyn jos olisikin tyttö :woot: kumpi vaan yhtä mieluisa kuitenkin, toistaiseksi meillä on yksi ihana poika :smug:
 
Kiinalaisen mukaan ekasta olisi tullut poika ja tyttö tuli. Nyt ei vielä tuntemuksia, ollaan niin alussa. Ekasta oli vähän sellainen olo, että olisi tyttö, tosin toivoin sitä todella paljon. Nyt ei niin väliä toisella. :)

Sormustesti näytti tyttöä ekasta ja tästäkin testaan, kun on pidemmällä. Meille on syntynyt myös 10 hevosvarsaa, jotka kaikki sormus on ennustanut oikein, eli melkein jopa luotan siihen. :laughing002
 
Ultrassa todettiin meidän pienen olevan jonkun päivän nuorempi kuin ovulaatiosta laskettuna. Tultiin nyt sitten miehen kanssa siihen tulokseen, että sit meille on kyllä tyttö tulossa. Ihan vain siksi, että :sign19 on laiskoja ja elelee :sign17 pidempään.

Nih. On tästä nyt rusettikaupoille lähdettävä.:greet015
 
Kiinalaisen mukaan ekasta olisi tullut poika ja tyttö tuli. Nyt ei vielä tuntemuksia, ollaan niin alussa. Ekasta oli vähän sellainen olo, että olisi tyttö, tosin toivoin sitä todella paljon. Nyt ei niin väliä toisella. :)

Sormustesti näytti tyttöä ekasta ja tästäkin testaan, kun on pidemmällä. Meille on syntynyt myös 10 hevosvarsaa, jotka kaikki sormus on ennustanut oikein, eli melkein jopa luotan siihen. :laughing002
Mikä tämä sormustesti oikeen on? :oops::confused004
 
Takaisin
Top