Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi apua, pitääköhän tässä lähteä sormuskaupoille, vai toimiikohan sama kikka valko- ja punakullallaKultasormus langanpätkään ja pidetään mahan päällä. Jos alkaa pyöriä, tulee tyttö, jos alkaa heilua edes takas, tulee poika. Jos ei liiku tai alkaa väristä ylös alas, ei ole raskaana.
No mut olihan tätä pakko koittaa! äääks, pyörii ja heiluu
No eihän sen vehkeetkään oo kato vielä kehittyny. Ootat sinne puoleenväliin ja kokeilet sit uudelleen.No mut olihan tätä pakko koittaa! äääks, pyörii ja heiluu
Mä kokeilin tätä soodan kanssa tehtävää testiä mutta en tiedä vaikuttaako se että onko soodan parasta ennen aika mennyt vai ei. Tyttö sen mukaan olisi
Tälläinen testi https://youtu.be/xRj0lX3UmZIMikä testi tämmönen on :)
Ite kokeilin heilurilla, on semmonen kivi ketju päässä ja toimii samaan tapaan ku sormustesti. Tyttöä lupaa sekin. Ens maanantaina on rakenneultra, sitte näkee osuuko nää kaikki tuntemukset oikeaan (ehkä).
Molemmat testit sanoo että tyttö, mutta itse luulen että poika. Ei maistu makeat ruuat yhtään vaikka ennen olin hurja herkkuhiiri