Tyttö vai poika?

Kultasormus langanpätkään ja pidetään mahan päällä. Jos alkaa pyöriä, tulee tyttö, jos alkaa heilua edes takas, tulee poika. Jos ei liiku tai alkaa väristä ylös alas, ei ole raskaana. :laughing5
 
Kultasormus langanpätkään ja pidetään mahan päällä. Jos alkaa pyöriä, tulee tyttö, jos alkaa heilua edes takas, tulee poika. Jos ei liiku tai alkaa väristä ylös alas, ei ole raskaana. :laughing5
Voi apua, pitääköhän tässä lähteä sormuskaupoille, vai toimiikohan sama kikka valko- ja punakullalla :laughing021
 
No mut olihan tätä pakko koittaa! :grin äääks, pyörii ja heiluu :think005
 
Tutustuin ekaa kertaa tuohon kiinalaiseen kalenteriin ja kaikkien lasten kohdalla piti oikein paikkansa :woot:
Seuraavaa kalenteri povaa olevan tyttö :dummy1:
 
Meillä on jo tyttö ja poika, joten ei väliä kumpa tulee. Itse toivoisin jotenkin poikaa.
 
Molemmat testit oli pojan kannalla, ja mulla on jo kauan ollut olo että mun eka lapsi on poika jos semmonen joskus siunaantuu. Mies on ainut lapsi mut hänen suvussa suurinosa poikia, isälläni vain veli ja vanhempieni esikoinen on poika. Joten aika poikapainotteista :happy: äitini puolella taas tytöt on ottaneet vallan
 
Molemmat testit sanoo että tyttö, mutta itse luulen että poika. Ei maistu makeat ruuat yhtään vaikka ennen olin hurja herkkuhiiri :smiley-angelic006
 
Ensimmäisen testin mukaan poika ja kiinalaisen mukaan tyttö eli jännäksi menee. Itsellä ei kyllä mitään aavistusta ja kumpi tahansa olisi ihan yhtä tervetullut :love7
 
Mä en nyt oo noita testejä kattonu, ku en jaksa vaivata päätä ja laskea mites ne kuukaudet menikään. Oon kyl edellisistä kattonu ja oisko kaks ekaa pitäny paikkansa, ja muista en muista mitä ne ennusti.

Nyt on ihan tyttöolo. Vällyjen välissä on ihan yhtä märkää ku tyttöjä odottaessa :oops: Ja oon ihan yhtä kiukku- ja itkuherkkäkin kuin silloin. Toisaalta väsymys taas ihan samanlaista kuin poikia odottaessa. Eikä mulla mitään ihan mahdotonta sokeriherkkuhimoakaan ole. Joten siinä mielessä voi olla poikakin. Sen näkee sitte myöhemmin kumpi tulee :)
 
Molemmat testit väittää että tyttö olisi tulossa. Kiinalainen näytti esikoisen aikaan poikaa ja poikahan se tulikin.
Esikoisesta olin täysin varma että tyttö tulee aina rakenneultraan saakka. Olin suorastaan järkyttynyt, kun olikin sitten poika:grin
 
Molemmat väittää tyttöä mut epäilen kyllä et poika täällä majailee :Heartblue
 
Mä kokeilin tätä soodan kanssa tehtävää testiä mutta en tiedä vaikuttaako se että onko soodan parasta ennen aika mennyt vai ei.:laughing5laughing6 Tyttö sen mukaan olisi :woot:
 
Mä kokeilin tätä soodan kanssa tehtävää testiä mutta en tiedä vaikuttaako se että onko soodan parasta ennen aika mennyt vai ei.:laughing5laughing6 Tyttö sen mukaan olisi :woot:

Mikä testi tämmönen on :)

Ite kokeilin heilurilla, on semmonen kivi ketju päässä ja toimii samaan tapaan ku sormustesti. Tyttöä lupaa sekin. Ens maanantaina on rakenneultra, sitte näkee osuuko nää kaikki tuntemukset oikeaan (ehkä).
 
Mulla kanssa osu tuntemukset ja toi heiluritesti oikeaan :) Noita kalentereita en oo kattonu, ku ei mun pää niin hyvin toimi, et saisin laskettua edes oikein :grin
 
Kiinalainen, heiluri ja oma fiilis piti todennäköisesti paikkansa. Varovainen tyttölupaus saatiin :Heartred
 
Takaisin
Top