Tyttö vai poika?

Kiinalainen lupaa poikaa, mutta toinen testi tyttöä. Esikoinen tyttö, jossa kiinalainen osunut oikeaan, seuraava poika, jossa kiinalainen väärässä. Oma fiilis on ollut myös molemmilla kerroilla väärä. Mutta heitetään nyt arvaus, että tyttö, jos kolmannen kerran osuis oikeaan edes ja koska mies arvelee poikaa o_O
 
En tiedä mistä olo tulee mutta tyttöä veikkaan enemmän. Kiinalainen kalenterikin niin ennustaa. Nähtäväksi jää, kunhan nyt nähtäis ens että vauva tuolla tilaa vaatii. :grin
 
Oletuksena olisi poika tulossa, semmonen fiilis vaan on. Kiinalainen ehdottaa kyllä tyttöä ja se piti paikkaansa esikoisen kohdalla, niin mistäpä sitä tietää :D
 
Meillä on ennestään kaksi poikaa eikä kyllä ole vielä fiilistä kumpi tämä tulokas voisi olla. Kiinalainen syntymäkalenteri näyttää tyttöä :)
 
Poikaolo edelleen. Mä en tosin oikein edes uskalla toivoa tyttöä, ettei tule pettymystä.
 
Mulla on mennyt kahden ekan lapsen suhteen "oma olo" metsään, joten nyt en taida ennen rakenneultraa arvailla mitään. Meillä on nyt kokemusta tytön että pojan vanhemmuudesta, niin ei senkään suhteen toiveita, molemmat ovat ihania.
 
Toivon vähän enemmän tyttöä, kun kaksi nuorinta on poikia. Ihan vaan vaihtelun vuoksi. :dummy1: Mutta tottakai poikakin on tervetullut. :dummy:
 
Veikkaan että poika on tulossa . Ihan vaan koska ensimmäinen oli tyttö ja kauhea pahoinvointi rv 5-22, oli muutenkin aivan hirveä raskaus. Tämä on ilman minkäänlaista oiretta joten luulen että enteilee poika . ( tai tuulimuna)
 
Mulla ei tää poikaolo väisty sitten millään. Aina kun selaan vaikka nettikirppiksiäkin, niin katson automaattisesti vaan ns. poikamaisia vaatteita. Kaikki vaaleanpunaiset, kukikkaat ja röyhelöt melkeinpä ällöttää :grin En oo kyllä ostanut vielä mitään. Mutta tulee olemaan järkytys, jos tuolla onkin tyttö, vaikka ei sillä oikeasti väliä ole. Mut menee niin ristiin tän olon kanssa. :D
 
Mulla oli poika olo esikoisesta. Näin hyvin selkeän mielikuvan vaaleasta vilkkaasta pojasta ja semmonen tuossa nyt pyörii. Nyt ei ole niin voimakasta tunnetta mutta enemmän tyttö olo. Olot on ihan yhtä karseet kun esikoisesta että siinä mielessä voisi olla poika. Mitään ei ole enää valmiina joten jokatapauksessa täytyy vaatteet hankkia. Paitsi lelut. Voi toki tyttökin tykätä autoista ja junaradasta.
 
Meiltä löytyy kolme poikaa. Kiinalainen kalenteri näyttäisi ensimmäistä kertaa tyttöä :wideyed:, kaikki kolme mennyt oikein sillä. Mä en oikeen toivo kumpaakaan. Kahdessa edellisessä toivonut tyttöä, mutta poikia me näköjään tehdään o_O, joten nyt olen ajatellut vaan poikien nimiä. Mieskin sanoi jo mulle että neljäs poika meille tulee, että kuopuksen vaateista on turha luopua. :joyful: Mä kyllä näen enemmän itseni poikien äitinä kun kerran jo 7v ollut sellainen :grin
 
Meiltä löytyy kolme poikaa. Kiinalainen kalenteri näyttäisi ensimmäistä kertaa tyttöä :wideyed:, kaikki kolme mennyt oikein sillä. Mä en oikeen toivo kumpaakaan. Kahdessa edellisessä toivonut tyttöä, mutta poikia me näköjään tehdään o_O, joten nyt olen ajatellut vaan poikien nimiä. Mieskin sanoi jo mulle että neljäs poika meille tulee, että kuopuksen vaateista on turha luopua. :joyful: Mä kyllä näen enemmän itseni poikien äitinä kun kerran jo 7v ollut sellainen :grin

Meilläkin kaksi poikaa ja mies tästäkin veikkaa poikaa :grin kiinalainen syntymäkalenteri on mullakin pitänyt aiemmin paikkansa ja tällä kertaa näytti myös mulle tyttöä! Jännää!
 
Näin unta toissayönä että tämä meidän joulukuinen olikin poika ❤️
Tytöstä siis vahva epäily kun perheessä 4 tyttöä ja 1 poika. Jännä nähdä:happy:
 
Esikoisesta oli poikaolo ja tosi moni veikkas mahan muodon perusteella poikaa, mutta tyttö sieltä tuli. :D Nyt ei oo vielä minkäänlaista oloa, mutta unta näin, että tyttö synty.
 
Esikoisesta oli poikaolo ja tosi moni veikkas mahan muodon perusteella poikaa, mutta tyttö sieltä tuli. :D Nyt ei oo vielä minkäänlaista oloa, mutta unta näin, että tyttö synty.

Mulla oli esikoisen kohdalla ihan sama juttu :joyful: Ainoastaan mun isä oli koko ajan ihan varma, että syntyy tyttö.
 
Kiinalainen syntymäkalenteri näyttää tyttöä, mutta en todellakaan osaa sanoa suuntaan tai toiseen :joyful:
 
Esikoinen on tyttö, joten poika olisi tietty toiveissa, mutta itselläni on kaksi siskoa niin ei haittaa, jos meillekin tulisi siskokset. Siinä siskosten yhteydessä on vaan sitä jotain. Ja toki vaatteet ja lelut meillä on aika tyttövoittoisia, joten niidenkin puolesta pääsisi helpommalla.

Tärkeintä on kuitenkin, että vauva on terve ja tulisi syliin asti. :Heartred
 
Jo ennen raskautta ajattelin, että jos joskus vauva tulisi, niin se olisi varmaankin tyttö. Fiilis on raskauden myötä oikeastaan vahvistunut. Ensimmäisellä neuvolakäynnillä th kävi läpi seurantakäyntien aikataulua ja totesi rakenneultran kohdalla "tässä kohtaa yleensä sukupuolikin on jo selvillä", ja havahduin että tosiaan saattaahan hän olla poikakin. Kumpi tahansa on tietysti ihan yhtä tervetullut.
 
Testi näyttää tyttöä, kiinalainen syntymäkalenteri poikaa. Jotenkin on itsellä sellainen tyttöfiilis, ollut ihan alusta asti. Kaupoissakin hipelöin kaikkea vaaleanpunaista ja tyttömäistä :happy:
 
Muokattu viimeksi:
9E6AC815-52C1-41A5-8EF4-363F148F7C77.jpeg En löydä enää, missä ketjussa oli puhetta Ramzi metodista, jonka mukaan vauvan sukupuolta voitaisiin ennustaa. Tämä kuulostaa mielenkiintoiselle ja hauskalle. Osaatteko kokeneemmat katsoa, missä kohti tuossa kuvassa on istukka? Kuva otettu rv 8+4 ja alakautta, joten ei ilmeisesti tarvi katsoa peilikuvana. :)
 
Takaisin
Top