Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :)
 
Mulla on ihan näin alussa epäilys tytöstä ja nuo molemmat linkit ennustaisivat myös tyttöä. Ja tyttö siittiöt kaiketi elävät pitempään, eli sekin puhuisi tytön puolesta, kun ovista ei todellakaan hyödynnetty. :happy7
 
Meidän uusioperheestä löytyy 4 prinsessaa ja 1 prinssi( miehellä 2 tyttöä, minulla tyttö ja poika ja meidän ensimmäinen yhteinen tyttö )❤️.. joten suurella todennäköisyydellä tämä pieni joulukuinenkin on tyttö. Toki salaa toivotaan poikaa, mutta kunhan kaikki menee hyvin on tärkeintä tietysti ❤️
 
Meillä on poikia enkä osaa edes kuvitella, että vauva voisi olla tyttö. Eli 4. poikaa odottelen joulukuussa saapuvaksi, ellei toisin todisteta.
 
Meilläkin on pelkästään poikia, jotenkin suhtaudun tähänkin lapseen poikana,ä. Katsotaan sitten ajallaan mitä ultra kuvat näyttää
 
Esikoisesta mun ihan ensimmäinen aavistus jo ennen raskaustestin tekemistä oli tyttö, vaikka muuten koko raskauden olinkin varma, että tulee poika. Ja tyttöhän sieltä tuli :) Nyt taas ihan ensimmäinen ajatus oli, että meille tulee joulukuun poika.

Noiden molempien testien mukaan pitäisi tulla poika. Tosin niin nuo väittävät esikoisestakin, kun testasin :joyful:
 
Joskus kauan kauan sitten tein sormustestin, joka näytti tyttö-poika-tyttö. Esikoinen on tyttö ja ainakin kiinalainen kalenteri ennustaa nyt poikaa. Tytär on puhunu paljon, että haluais pikkusiskon, ite ehkä vähä salaa toivon sitä poikaa. :D
 
Mulla tunne pojasta, tyhmää miten heti tulee joku ajatus, vaikka en edes koko raskauteen oo osannut suhtauta. Tuulimuna raskaudessa oli tunne tytöstä. :hilarious:
 
Mä niin toivon,että tyttö tulis..
Mitään aavistuksia ei kummemmin sukupuolesta ole.
 
Tyttöä veikkaan, mutta eiköhän sieltä poika tule. 3 poikaa jo. Tää raskaus on ihan alusta erilainen, niin siitä kuvittelen päätteleväni kaikenlaista. :joyful:
 
Molempien testien mukaan olisi poika tulossa. Olen äärettömän onnellinen tuli kumpi vain, mutta ehkä minä poikaa salaa toivoisin. :angelic:
 
Minulla on yksi poika ja kaksi tyttöä. Mies toivoo kovasti tyttöä, ja tietysti sopisihan sellainen oikein nätisti tähän sarjan jatkoksi. :) Tosin, kumpi vain onkin, hän on tervetullut. :)
 
Jos tähän miesten maailmaan yhden tytön saisi, niin voi vitsit. Mutta poika sieltä kuitenkin on tulossa ja sillä ajatuksella olen ollut alusta saakka. Nyt ei mekkoja ostella etukäteen. :wink
 
Mulla ei oo mitään fiilistä kumpaankaan suuntaan mutta kun 2 tyttöä ennestään, niin toivoisin tämänkin olevan tyttö :love017
 
Mun äiti näki unen, että saan tytön. Oon aina jostain syystä ajatellu, että esikoinen ois tyttö. Mutta nyt mulla vaan koko ajan ajatus siitä, että se ois poika, vahvistuu. Jännittää kyllä. Jos nyt ensin käy kattomassa, että onko siellä ketään :hilarious:
 
Itsellä on tunne että olis tyttö. Miehen mielestä poika tulossa :wink mutta kunhan syliin asti saa. Ennestään jo tyttö ja poika. :happy:
 
Meillä on kaksostytöt joten poika olisi toiveissa :dummy:. Tytölle toki olisi kaikki vaatteet ja varusteet valmiiksi, joten kaikki käy kunhan syliin saadaan :happy:
 
Molemmat testit lupailee poikaa. Musta tuntuu siltä itsekin tällä hetkellä. Nuorempana vauvakuumeisena haaveilin tytöstä (koska söpöt vaaleanpunaiset vaatteet), mutta nykyään ei enää todellakaan ole väliä, kunhan vauva syntyisi terveenä. Meillä on suvussa tosin ollut jännä kuvio äidin puolelta (sisarukset ja sisarusten lapset), että lähes kaikilla on ensin tullut tyttö ja sitten tarkalleen 2-3 vuoden kuluttua poika. Katsotaan, osunko tähän samaan kaavaan. :happy:
 
Takaisin
Top