taivaanrannanmaalari
Näppärä viestien naputtelija
Ei oo mitään tuntumaa, että kumpi ois tulossa. viime raskaudessa meni tuntemukset pieleen. Mies toivoisi poikaa, kun esikoinen on tyttö. Mulla ei oo toiveita :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

(Huumorimiehiä?) Mä haluaisin tytön. Ennestään on yksi kumpaakin ja niistä nuorempi on tyttö. Miehen suvussa ei oo tyttöjä, meillä on enemmän tyttöjä ku poikia mut molempia löytyy.
Ehkä saadaan kans yksi kumpaakin 

Meillä miehen suvussa alle kolmasosa on tyttöjä eli poikaan suurempi todennäköisyys. Tällä kertaa en ajatellut selvittää kumpi merkki tulee. Näkeehän sen sitten kun on syntynyt.
Ensin 2 poikaa ja sen jälkeen 2 tyttöä eli meillä menee tasan. Miehen puolelta lapsilla on yli 70 serkkua joista noin 20 on tyttöjä ja loput poikia.Onko sulla kumpia noi edelliset lapset?
Ensin 2 poikaa ja sen jälkeen 2 tyttöä eli meillä menee tasan. Miehen puolelta lapsilla on yli 70 serkkua joista noin 20 on tyttöjä ja loput poikia.
mulla ei kyllä ole mitään toiveita sukupuolen suhteen, mutta on se kiva tietää niin voi valmistella sen mukaan