Tyttö vai poika?

Hille, jos en ihan väärin muista niin perhe artessa Helsingissä 4d maksaa 150 euroa +toimistomaksu. Ei siis ollenkaan paha hinta. Ajattelin itse mennä siellä käymään jos vaan saa aikatauluihin mahtumaan. Sukupuolen siinä näkee paremmin ku tavisultrassa mutta sillä ei ole väliä kun meillä se selviää kuitenkin ehkä jo tällä viikolla kromosomeista.
 
Meillä katsotaan rakenneultrassa automaattisesti 4d. Katottiin kyllä nytten jo nt-ultrassakin mitä vähän ihmettelin :)
 
Täällä Helsingissä saa mennä yksityiselle jos haluaa nähdä 4D kuvaa ultralla.
 
Mulle on väliä onko tyttö vai poika! Varmasti ostan si jomman kumman mukaan vaatteita!
Tällä hetkellä vauva niin anonyymi että kyllä se konkretisoi asiaa :)

Sukupuolineutraalia vauvaa tai lasta en oo ainakaan vielä kasvattamassa! Katsotaan si myöhemmin josko lapsi kokeekin olevansa toista sukupuolta tai ei kumpaakaan sukupuolta yms feminiiniset/maskuliiniset puolet!
 
Mulla oli tänään ylimääräinen ultra (rv15+6) istukoiden lukumäärän selvittämiseksi. Pyysin lääkäriä samalla kurkkaan mitä vauvojen jalkojen välistä löytyy... :rolleyes: Toisella (vauva A) oli selkeä pippeli ja toisella (vauva B) ei. Lääkäri ei kuitenkaan uskaltanut varmaksi sanoa mitään B:n sukupuolesta. Eli mä oon saamassa joko kaksi poikaa tai sitten tytön ja pojan.

Kaikki käy! :Heartred
 
Mulla ei oo ollu vauvan sukupuolella mitään väliä, kunhan selviäisi elossa. Nyt myöhemmin kun kaikki on näyttänyt et hyvin menee, oon sit kiinnostunu, et kumpaahan mahtaisi olla. Muutaman nettitestin leikkimielisesti tein ja yllätyin, kun niistä kaikista ja tosta kalenteristakin tuli poika. :dummy: Sit oon itekki ruvennu miettiin, et vois se kyllä poika olla. Äitillä raskauspahoinvointi lakannut poikien kohdalla aikaisemmin ja mulla merkittävä pahoinvoinnin helpottuminen oli 13. raskausviikolla. Voihan se olla et jos nyt parin viikon päästä on viimesetki etomisoireet ohi, niin se vois sit se poika olla. Tyttö ois kyl ihan yhtä kiva saada
 
Mä en kyllä uskalla oireiden perusteella tehdä mitään johtopäätöksiä. Omalla äidillä oli kummassaki raskaudessa eri oireet ja oltiin molemmat tyttöjä. Työkaveri tossa vähän aikaa sit kerto kun on toukokuussa laskettuaika et kun edellinen oli tyttö ja tää kuulemma poika että kummassakaan raskaudessa ei kertakaikkisesti mitään oireita. Ainut ero minkä osas sanoo oli että tässä jälkimmäisessä vatsa tuntuu olevan paljon alempana, mutta veikkas et johtuu vaan siitä et on jo kerran paikat venähtäny :grin
 
Mulla esikoisen odotuksessa oksennus lensi aamusta iltaan joka päivä rv14-15 asti ja sen jälkeen harvoin silloin tällöin. Tässä raskaudessa on kyllä päästy niiiiiiin paljon helpommalla. Hassua kyllä että tässä huomaa sen miten erilaisia jokainen raskaus voi olla.

Oksensin myös joskus 35-37 viikoilla ja synnyttäessäkin vielä.

Esikoinen on poika.
 
Mulla ei esikoisesta ollut yhtä ainutta raskausoiretta ja poika oli. Nyt on vähän etova olo ollut välillä ja kerran yökkäsin.
Mutta ei noitakaan oo enää pitkään aikaan ollut :)
Innolla odotan rakenneultraa!
 
Mulla ei esikoisesta ollu kerta kaikkiaan mitään muita oireita ku tissien arkuus mistä sillon arvasinkin missä mennään. Varhaisultran jälkeen 7+ oksensin yhtenä aamuna ihan ku salama kirkkaalta taivaalta, eli en edes oo varma johtuko raskaudesta. Maha alko kasvaa rv 25 kieppeillä ja painoaki alko tulla vasta joskus sillon ja tuli tosi vähän odotusaikana.
Tästä mulla alko vuorokauden ympäri kestävä pahaolo 5+6 ja olin aina työpäivien jälkeen ihan vuodepotilas. Väsymys ihan järkyttävää ja oli pakko kokoajan huonon olon takia syödä. Joten painoki noussu jo 3-4kg.. Eli jos oireiden perusteella niin tämä olis tyttö, koska esikoinen poika. Jotenkin muutenkin tyttöolo ollu, mut pari viikkoa niin sen näkee:love7
 
Mulla taas oireiden "perusteella" pitäis olla esikoinen tyttö, mä olin ja moni muukin oli varma et ois tyttö. Mutta ei, hän on poika. Nyt mä veikkasin taas tyttöä kun niin oireeton raskaus ekaan raskauteen. No neuvolalääkäri ultrassa näkyi et tämäkin ois poika.
 
Edellisessä raskaudessa toivoin poikaa, oli poikaolo ja poika tuli. Nyt ei väliä kumpi tulis lähtökoitaisesti, mutta tyttöfiilis on. Ei pitäis olla väliä sukupuolella, mutta silti sitä miettii :)
 
Esikoinen on poika ja raskaus oli fyysisesti helppo, ei pahoinvointia ollenkaan. Nyt en sitten kuuteen viikkoon juuri muuta tehnyt kuin makasin kylppärin lattialla. Ja NIPT -tutkimuskin sen sitten kertoi, tyttö tulossa!
Oliko teillä joku syy miksi nipt tehtiin? Meillä seula hälytti ja sen takia sain niptin. Tulos oli helpotus ja sukupuoli oli just se miltä tuntui alusta lähtien.
 
Oliko teillä joku syy miksi nipt tehtiin? Meillä seula hälytti ja sen takia sain niptin. Tulos oli helpotus ja sukupuoli oli just se miltä tuntui alusta lähtien.
Niskaturvotusta oli just sen 3mm mitä pidetään rajana. Tulokset oli kuitenkin normaalit ja nyt voi hyvillä mielin jatkaa odottelua. On kyllä uskomaton, miten voidaan verikokeilla niin paljon selvittää, ettei välttämättä tarvitse lapsivesipunktiota tehdäkään.
 
Me ollaan miehen kanssa toivottu ensimmäiseksi lapseksi poikaa, mutta sillä samalla hetkellä kun plussasin, tuli minulle todella vahva tyttö fiilis. En osaa yhtään sanoa mistä tunne on peräisin, kun kaikki leikkimieliset testitkin kallistuvat poikaan :grin Mutta todellisuudessa sukupuolella ei ole väliä kummallekkaan, kunhan saataisi terve pieni syliin asti :shy:


No pieni poikahan siellä olikin :grin:Heartblue
 
Takaisin
Top