Tyttö vai poika?

Onko ajatuksia kumpaa odotatte? Mulla vahva poika olo. Katsotaan.. rakenneultrassa aiotaan se kuitenkin kysyä. On jo tyttöjä sekä poika, kunhan terveenä syntyisi..
 
Mä nään itteni jotenkin poikien äitinä (esikoinen on poika), eli salaa vähän toivon tän olevan myös poika! :rolleyes:
Mutta ei se tyttökään synnärille jää! :p

Oloja ei vielä ole suuntaan eikä toiseen.

4+2
 
Kolme poikaa jo kotona niin kyllä mä salaa tyttöä toivon. Nään kyllä kans itteni niiiiin poikien äitinä, että olis se neljäs hulivili kans ihan tervetullut :)
 
Me halutaan tietää, oon niin malttamaton etten millään voisi odottaa syntymään asti :D
 
Sama!! Pakko saada tietää! :D Varsinkin, jos luvataankin tyttöä, niin tarvin uutisen sulatteluaikaa! :grin
 
Itse haluisin pitää sukupuolen salassa mutta mies on sitä mieltä että ei missään nimessä jätetä kysymättä :D jostakin on semmonen fiilis tullut että voisi olla tyttö :)
 
Vaimo on nähnyt unia, että olis poika :grin Itellä ei oo oikeen mitään erityistä fiilistä, ainakaan vielä!

Ja halutaan tietää kun on mahdollista :)
 
Me ollaan kaikista lapsista kyselty ultrassa ja paikkaansa on pitänyt! Sama homma nyt..
Ootteko muuten katsoneet vaun kiinalaisesta raskauskalenterista et kumpi tulossa?
 
Joo mä katoin ja tyttö sen mukaan :) Meillä oli tää tärpännyt alkio pakkasessa muutamia kuukausia niin se hedelmöityskuukausi periaatteessa ei ollut tuo elokuu, jossa plussan tein :grin Mutta molempien laskentatapojen mukaan sanoo tyttöä.
 
Mä veikkaan tyttöä ja mies poikaa :joyful: mies ehdottomasti sitä mieltä että ei kysytä sukupuolta ultrassa, mä en oikein tiedä...

edellisessä raskaudessa ei kysytty..myös silloin mulla oli tyttö olo ja miehellä poika :grin
 
Kiinalainen kalenteri on ollut oikeassa 2/3 ja nyt näyttää tyttöä. Viimeksi näytti myös tyttöä ja pielen meni ja sit pojat on mennyt oikein.
Onhan siinä 50/50 mahis osua oikeaan :wink
 
Mulla kiinalainen kalenteri sanoo tyttöä. Ja aloin nyt itekki miettimään tätä asiaa. Kun siis mulle tehtiin inseminaatio ja sain irrotuspiikin keskiviikkona ja mulla on säännöllinen 28 päivän kierto. Odotin testaamista perjantaihin, jolloin oli dpo 16. Odotin saavani digiin jo "2-3 viikkoa", mutta tulikin "1-2 viikkoa". Eli oisko hedelmöityminen tapahtunu vasta perjantaina, kaksi päivää siemenien sisäänajosta? Sillon digitulos täsmäisi. Ja sillä perusteella, (koska tyttösiittiöt on kestävämpiä) niin varmaan odotan tyttöä! :rolleyes:

Että tälläsiä pohdintoja täällä! :laughing021
 
Olisi pojan vuoro ja epäilen poikaa kun ei ole kunnon pahoinvointia. Edellinen raskaustilanteessa antoi heti plussan mutta nyt tikussa oli kummitus ja varmistui n.3päivää myöhemmin.
Katsotaan mitä tapahtuu
:happy093
 
Mulla on aivan erilainen olo kun edellisissä raskauksissa. Johtuuko siitä että aikasemmilla kerroilla on ollut viis vuotta väliä ja nyt vaan vuosi vai voisiko meille kolmen pojan jälkeen tullakin tyttö :)
 
Löytyy tyttö ja poika jo ennestään, joten oikeastaan ihan sama kumpi tulee. Hitusen enemmän toivon poikaa (luulen että yksi prinsessa on meidän perheessä tarpeeksi, oli hyvin vaativa vauva ja hyvin temperamenttinen edelleen), mutta kumpi tahansa kyllä otetaan vastaan :joyful:
 
Ai niin, pitikin sanoa että minulla tyttö- ja poikaraskaudet ovat olleet erilaisia mm. näin:

Tyttö: todella voimakas pahoinvointi 24/7 alkoi heti plussaamisen jälkeen 4+jotain viikolla, väheni 12 viikolla ja loppui 16 viikolla. Lisäksi todella voimakas väsymys. Ei linea negraa. Painonnousu pysyi maltillisena.

Poika: pahoinvointi alkoi vähän myöhemmin kuin tyttöä odottaessa, oli lievempää mutta kesti lähes raskauden loppuun asti. Ei erikoisen voimakasta väsymystä. Selkeä linea negra navan ylä- ja alapuolella. Paino nousi paljon :smiley-ashamed008 tuntui että jo herkkujen näkeminen nosti painoa kilolla :grin

Ihan mielenkiintoista nähdä, kumpi tulee tällä kertaa ja voiko näistä oireista päätellä sukupuolta vai onko oireet vain raskauskohtaisia.
 
Jotenkin on sellainen aavistus, että poika tulee, vaikka tyttöä salaa toivonkin :wink Meillä siis on jo yksi poika ja myös kiinalainen kalenteri sanoo poikaa. Mutta oli kumpi tahansa, niin rakkaudella otamme hänet vastaan! :p
 
Ensimmäisen raskauden kohdalla kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö sekä raskaus oli melko oireeton. Tämä olisi kalenterin mukaan myös tyttö ja siitä olen myös nähnyt unia sekä fiilispohjalta myös tyttö. :)
 
Takaisin
Top