Tyttö vai poika?

Eikös se Selänteiden menetelmä perustu siihen että kuulemma poika siittiöt ovat nopeampia ja,tytöt taas kestävämipiä joten jos haluaa tytön niin siemenet tulee tuikata sisään jo ennen ovulaatiota jolloin nopeat pojat ehtivät "kuolla" ja kun munasolu on valmis niin sitkeät tytöt on jäljellä :)

Mutta mitään tieteellistä faktaa tästä siitiöiden nopeudesta ja kestävyydestä ei ole :)
 
Tytön ja pojan raskaudet on olleet vähän erilaiset, veikkaisin nyt tyttöraskautta. Vaikka ottaisin kyllä pojankin, kun ne on niiiin söpöjä :love7
 
Vielä ei oloja. Molemmista aiemmista on tullut fiilis sukupuolesta ja oikeaan on osunut. Kiinalainen sanoo, että tyttö, mutta katsotaan [emoji4]
 
Hyvin vaikee oikeesti sanoo näin alussa mut sanompa kuitenkin et tyttöö toivotaan ni sen puolesta ehkä enemmän tyttöolo, MUTTA toisaalta oon aika varma et poika tulee :D kiinalaisen mukaan olis tyttö :)
 
Musta tuntuu että tyttö siellä on, kiinalaisen mukaan myös tyttö. Mutta saapa nähdä! :happy:
 
Kiinalaisen mukaan poika tulossa. Itse jotenkin toivoisin tyttöä ja mies taas toivoisi poikaa. Varsinaisia tuntemuksia kumpi on ei ole... :)

Meinaatteko kysyä ultrassa sukupuolen?
Mä haluaisin tietää etukäteen, mies taas sitä mieltä että ei missään tapauksessa halua tietää :wideyed:
 
Esikoisesta halusin tietää mutta tästä seuraavasta en haluaisi kun taas mies on sitä mieltä että ehdottomasti kysytään :D tietty on helpompi sitten varautua jos onkin poika niin täytyy laittaa kirppispöytä ja myydä tytön vanhat söpistely mini vaatteet pois :D
 
Mä toivon tyttöä, kun kaksi poikaa jo on. :dummy1: Toki poika on yhtä tervetullut ja rakas. :Heartblue
 
Ehdottomasti kysytään. Poika olo, tyttö olis kiva kun on jo poika, mutta oikeastaan selkeää toivetta ei ole. [emoji4]
 
Kyllä mekin varmasti kysytään. Kiva tietää kumpi ois tuloillaan, vaikka ei ookaan toivetta kummastakaan. Molemmat löytyy jo aiemmin [emoji4]
 
Kiinalainen ennusti ensimmäisen kanssa poikaa ja tyttö tuli, nyt ennustelee tyttöä.

Itsellä ei vielä mitään "oloa" ole, enkä noihin oloihinkaan oikein taida luottaa, koska esikoisen raskaudessa olin ihan varma odottavani poikaa rakenneultraan asti ja oli täydellinen yllätys, että siellä kasvoikin tyttö :Heartred
 
Oma tuntuma ennustaisi poikaa.

Ehkä jossain määrin toivoisinkin poikaa. Tiedän että miehen isä riemastuisi eniten pojasta ja ehkä omallekin suvulle poika voisi olla "uusi juttu". Siskollani on ennestään yksi tyttö, joka onkin ainoa sukumme alle 24-vuotias jäsen. Poika olisi myös isoveli tuleville sisaruksille.

Toisaalta haluan kyllä joskus myös oman pikkuprinsessan, olisi tyttökin aivan ihana. :Heartred
 
Esikoisen kanssa mulla oli niin varma tyttöolo ja sit mä putosin rakenneultrassa kun kätilö sanokin vehkeet näkyy :D Hyvä etten ruvennu itkee ja isäntä oli vaan et hah hah haa mitäs minä sanoin :D
 
Mut poika siis esikoinen ja kyllä sen pienen tytön itselleen vaan haluais kun olis niin ihana pukea mekkoja yms ♡
 
Jos hedelmöitys tapahtui tammikuun puolella, olis poika tulossa, mutta se on siinä rajoilla että olis ollu helmikuussa, ja silloin olis tyttö, siis tuon kalenterin mukaan. Hmm. Vähän niinkuin 50/50 edelleen!
 
Jos ihosta mitään voi päätellä niin hitsinmoinen prinsessa taitaa olla tulossa [emoji23][emoji23] Mut sit se mun oma fiilis tällä hetkellä kuitenkin kallistuu ehkä poikaan.
 
Itse luulen että tulossa toinen poika. Toivoisimme ehkä tyttöä(ihan vaan kun meillä ollut nimi tiedossa tytölle jo ensi treffeistä saakka[emoji23]). Vau testin mukaan poika tulossa ja kiinalaisen testin mukaan tyttö...elikkä 50-50 :p
 
Jaa-a, vaikea on näin aikasessa vaiheessa lähteä edes arvuuttelemaan

Salaa olen monia vuosia toivonut tyttöä❤️

Vau testi ja kiinalainen kalenteri sanoo molemmat poikaa
 
Haluan tietää jos vaan saa selville ennen syntymää.
Molemmat testit sanovat poikaa. Itsekin olen kääntynyt pikkuhiljaa poikaan, aiemmin olen pallotellut vain tyttönimiä.
 
Takaisin
Top