Tyttö vai poika?

Mullakin toi kiinalainen kalenteri näyttää nyt tyttöä. Esikoisen kohdalla näytti poikaa ja silloin oli oikeassa :D
 
Tyttöä toivottaisiin kun esikoinen on poika. Toisaalta myös poika on ihan yhtä tervetullut :) Kiinalainen kalenteri näyttäisi poikaa, samoin esikoisen kohdalla :)
 
Viimeks kiinalainen kalenteri näytti tyttöä ja poika tuli :) Nyt näyttää tyttöä myös. Saa nähdä pitääkö tällä kertaa paikkaansa :)
 
Mulla toi kiinalainen kalenteri näyttänyt kahdella aiemmalla kerralla oikein. Jos tuohon uskoo, niin ikä ois hyvä muuttaa kiinalaisen kalenterin mukaiseksi iäksi, joka heittää yleensä vuodella tai parilla oikeasta. Netistä pitäis löytyä niitä laskureita.

Mulla siis ennestään poika ja tyttö, ja ne menneet oikein. Nyt ois ilmeisesti poika tulossa, jos tuohon on uskomista :D


// Muoks.
https://www.chinesegenderchart.info/gender-prediction.php#predict
Tossa esim. linkki kyseiseen kalenteriin, mikä laskee sen kiinalaisen iän samalla. JA näköjään se olisikin sitten tyttö tulossa, oon ajatuksissani aiemmin syöttänyt hedelmöittymiskuukaudeksi maaliskuuta, kun kaksi aiempaa saaneet alkunsa silloin :D
 
Muokattu viimeksi:
Meillä on jo tyttö, jonka arvasin oikein, ja nyt olen enemmän kallellaan siihen, että poika. Kalentereihin en usko pätkääkään, mutta katsoin tietty :D Toinen sanoi tyttö ja toinen poika.
 
Tuon mukaan tyttö ja esikoisestakin pitää paikkansa että poika ja poika tuli[emoji4]
 
Ensimmäinen kalennteri näyttää poikaa ja tän toisen mukaan olisi tyttö tulossa :)
 
Mulle eka kalenteri näyttää tyttöä. Kumpi vaan on tervetullut, mutta kai sitä jotenkin luonnostaan ajattelen, että osaisin olla helpommin äiti tytölle.
 
BabyValentine minä ajattelin samoin esikoista odotellessa. Ajattelin aina olevani tytölle äiti ja ku sain kuulla oottavani poikaa, piti hetki sulatella asiaa. Mutta kun pikkumies synty, niin olin samantien myyty ja en pystyny kuvitteleekkaan enää tyttöä. Toinenki oli sitten poika.
Toki toivoisin tytön tähän poikien jatkoksi, mutta poikahan tämäkin todennäkösesti tulee olemaan. :)
 
Kopion tuolta aikaisemmasta lasketunajan ryhmästä tälläisiä leikkimielisiä testejä ja uskomuksia :)

1. Korkealla vai matalalla
Jos vatsasi on kovin ylhäällä, vauva on todennäköisesti tyttö. Jos taas alhaalla, tulossa on poika.

2. Sydämensyke
Legendan mukaan yli 140 sykettä minuutissa tarkoittaa tyttöä ja alle 140 poikaa.

3. Makea ja hapan
Himoitsetko jäätelöä joka päivittäin? Jotkut uskovat, että se tarkoittaa tyttölasta. Jos mielit taas kaikkea suolaista ja hapanta, tulossa on poika. Jos himoitset juustoa ja lihaa, kasvaa masussa poika, hedelmien himo tietää tyttöä.

4. Parillinen vai pariton
Legendan mukaan Maya-intiaanit määrittelivät vauvan sukupuolen äidin iästä synnytyshetkellä ja synnytysvuodesta. Jos molemmat luvut ovat joko parillisia tai parittomia, tulossa on pikku-prinsessa. Jos toinen luvuista on parillinen ja toinen pariton, luvassa on pikku-prinssi.

5. Iho
Jos naamasi kukkii kuin kevätniitty, voit syyttää siitä tulevaa tyttö-vauvaa. Uskomuksen mukaan tyttö vie äidiltään kauneuden, joten siitä finnit. Poika saa äidin säärikarvat kasvamaan raskauden aikana nopeammin, tyttö ei karvoihin vaikuta. Poikavauva saa äidin käsien ihon myös kuivumaan, tyttö tekee ihosta pehmeämmän.

6. Sormustesti
Ota kihlasormuksesi (tai muu sormus) ja pujota se naruun. Roikota sormusta narussa vatsasi päällä. Jos sormus pyörii ympyrää voit odottaa tyttövauvaa, edes-taas -liike ennustaa poikavauvaa. (toinen versio päinvastainen, ympyrää - poika, edes-taas -tyttö)

7. Pahoinvointi
Olitko todella pahoinvoiva ensimmäisen kolmanneksen aikana? Tai oletko vielä? Merkit viittaavat tyttölapseen. Vähäinen tai olematon pahoinvointi viittaa taas poikaan

8. Jalat ja paino
Äidin jalkojen kylmeneminen ennustaa poikaa. Jos äidin ylimääräinen paino kertyy eteen, on odotettavissa poikavauva, painon kertyminen vyötärölle ja takapuoleen ennustaa tyttöä.

9. Rinnat
Jos rinnat kasvavat heti raskauden alussa, on odotettavissa tyttö. Jos oikea rinta kasvaa enemmän, on tulossa poika ja jos vasen kasvaa enemmän, kasvaa masussa tyttö.

10. Kiukku
Tyttö tekee äidistään kiukkuisemman, poikaa odottava pysyy tyynenä.

11. Linea negra
Vanhan uskomuksen mukaan, jos linea negra ylettyy napaan saakka, muttei ylemmäs, on tulossa tyttö. Jos linja taas jatkuu napaa ylemmäs, olet saamassa pojan.
 
Näiden uskomusten perusteella meille olisi tulossa vahvasti tyttö ja se on omakin tunne :)
 
Täällä myös ton kiinalaisen kalenterin mukaan ois tyttö tulossa. Esikoisen osalta sama juttu ja piti paikkaansa :)

Tosin oireet on niiin erilaiset kuin ekassa. Tässä vaiheessa raskautta esikoista odotellessa oli tullut pönttöä halittua jo ties mites monta kertaa ja huonovointisuus lähinnä aamuisin. Nyt ei oo tarvinnu viel kertaakaan oksuta ja huonovointisuus lähinnä iltaisin. Tiedä sitten :rolleyes:
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan olis tulossa poika.
Esikoisen kanssa olin loppuun asti varma että on poika ja tyttö tuli. Nyt aavistan tyttöä joten nähtäväksi jää tuleeko sittenkin poika:wink
Kumpikin on kyllä tervetulleita...
 
Meille molemmat kalenterit ennustaa tyttöä. Katsotaan mitä ultrassa näkyy sitten joskus:rolleyes:

Muoks. Meille on lähipiiriin syntynyt niin paljon tyttöjä että mies on varma että poika tulee.:p
 
Piti katsoa kiinalainen kalenteri, sen mukaan olisi tyttö tulossa. Esikoista odottaessa oltiin rakenneultraan mennessä ihan varmoja, että tyttö on tulossa, poika siellä kuitenkin kasvoi. Ehkä vähän tyttöä toivoisin, mutta lapsi on joka tapauksessa niin toivottu että oikeastaan ihan sama. :)
 
Esikoisesta kiinalainen kalenteri näytti päinvastoin, nyt näytti eri kalenterit eri sukupuolia...:happy3 jos tuleekin kaks...? :happy118:happy119
 
Takaisin
Top