Tyttö vai poika?

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Onko sinulla aavistusta kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)
 
Ei vielä oo ihan selkeää aavistusta. Aiemmista kahdesta aavistus on osunut oikeaan. Yhtenä päivänä tosin tuli jostain ajatus tytöstä, mutta sepä nähdään [emoji4]
 
Tyttö-fiilis on. Lähinnä sen takia et alku ihan samanlainen ku esikoisesta ja lisäks ku noissa ns. neljännen sukupolven lapsissa ei oo vielä yhtää poikaa nii ei se sarja varmana rikki viel mee :D
 
Minulla on poikaolo, juurikin oireiden erilaisuuden vuoksi. Aika näyttää, voihan se tunne vielä muuttua kun liikkeet alkavat tuntua jne...:)
 
Tyttö olo. Mulle kaveriki tokaisi pari kuukautta sitte että hällä tuli vaan yks päivä ajatus että saat ensvuonna tytön[emoji3]
 
Mulla ei oo minkäänlaista oloa, ei ollu esikoisestakaan missään vaiheessa. Monet muut taas arvailivat poikaa ja poika meillä onkin. :Heartred
 
Minulla oli esikoisesta poika olo ja poika tuli. Toisesta tyttö olo ja oliki poika. Nyt ei oo vielä kehittyny suuntaan eikä toiseen, ehkä tässä raskauden edetessä sitten. :)
 
Kuten Blackwoodilla, mulla ei ole vielä kehittynyt omaa fiilistä sukupuolesta. Kai oon aina haaveillu tytöstä, mutta molemmat sopii.
 
En osaa kyllä yhtää aavistaa kumpi on tulossa, kaverin mies on ennustanu että poika tulis:grin
 
Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tulisi tyttö :rolleyes:
Ehkä fiiliksiä tulee myöhemmin. Itse toivoisin tyttöä mutta oikeasti ei oo mitään väliä kuhan kaikki menis hyvin.:happy:
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan meillekin tulisi tyttö. Jotenkin mulla on tyttö-olo. :)
 
Pakko oli heti ettiä tää kiinalainen kalenteri :D Tyttöähän se povas. Katoin nii esikoisen kohalla ollu oikeessa.
 
Takaisin
Top