Tyttö vai poika?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Felicity
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se vissiin menee sillä lailla että se periytyy isältä tyttärelle mutta esim. Miehen kautta/takia ei voi kaksosia tulla näin mä sen ymmärtäisin. Tai annetaan joku kunnon esimerkki. Pekka on kaksonen veljensä kanssa ja saa lapsen minnan kanssa minnan suvussa ei ole kaksosia, joten he eivät voi saada kaksosia "perinnän kautta", he saavat tytön sitten tämä tyttö on vanhmpi saa lapsen hannun kanssa, hannulla ei ole suvussa kaksosia muutta tytön isällä on joten he voivat saada kaksoset "perinnän kautta"

Tajusko kukaan ? mä oon aina tosi huono selittää :D

Eli nyt niinku mulla olis perinnän kautta mahdollisuus kaksosiin koska mun isä on kaksonen. Kaksosuushan hyppää usein sukupolven yli? Eli senki puolesta vois olla mahdollisuus. En kylläkää siis toivo kaksosia mut eihän sille mitään voi jos semmoset tulis :D

Mävaan: joo näin me sen ymmärtäisin mitä nyt on tullut aiheesta otettua selvää :D

Toi kaksosuus on jännä, mun veljen vaimo odottelee nyt viimeisillään kaksosia ja kummankaan puolella ei tietoakaan kaksosista missään kaukaisissakaan sukulaisissa :wideyed: Mut siellä ne köllöttelee onnellisen äidin masussa :Heartred Naureskeltiin just että katotaan tuleeko mullekki tuplaylläri ..:grin

Joo nehän voi tulla ilman perinnöllisiä syitä, silloin yleensä identtiset :D

Jotenkin ihan poikaolo on pari päivää ollu..
Poika kotonta jo löytyy.
Kyllähän yhen prinsessankin perheeseen haluaisin, mutta jos tää nyt poika on niin mietin sillein että tuleepa ainakin varmasti yhessä touhuava kaksikko kun ikäeroa tulee 1v8kk. Ja siis tottakai toinen poikakin ois ihan yhtä tervetullut vaikka salaa ehkä tyttöä toivonkin.

Kyllä ne lapsena ne tyttö ja poikakin viihtyy keskenään :) Onneks :D meillä poika ja tyttö 11kk2vko ikäerolla ja leikkii yhessä ja jakaa huoneen välillä leikkii autoilla ja turtleseilla välillä barbeilla ja nukeilla :D ja tappelut saa aikaan ihan mistä vaan :DD mutta on noi ihania illalla ja aamulla antaa pusut toisilleen, välillä nukkuu vierekkäin, pitää toistensa puolia, etenki tää neiti aina suojelemassa herkkää isoveikkaa <3 mut kyllä mäkin aikasemmin kun olin vaan poika toivoin tyttöä ihan vaan sen takia että on mahtavaa että saa kasvattaa kummatkin tyttö ja poika :)

Ei mitään fiiliksiä vielä kumpaankaaan suuntaan. Esikoinen on poika ja hänestä mulla olikim vahva poikaolo jo aikalailla alkuraskaudesta asti.. No, molempi parempi - tavallaan olis kiva saada tyttö, kun on jo poika, mutta toisaalta kaksi poikaakin olis aika ihana. :) Ja olispahan vatteita jo valmiina. :D

Tämä raskaus on tuntunu ihan erilaiselta ku aiemmat kaksi. Silti jollain tavalla toivoisin että kolmas poika tulis. Tyttökin ois kyllä kiva ☺

Mä oon ihan varma et meille tulee toinen tyttö :) ja tuleekin :D

Mullakin melko varma olo että tyttö tulee, ainakin oireista päätellen :D eikös se oo niin että tyttö vie äidin kauneuden, mulla hiukset rasvoittuu ja kasvoissa finnejä (joita ei ikinä ole ollut). Syömisistä tekee mieli vain hedelmiä ja jotain raikasta, en voisi kuvitellakkaa syöväni mitään lihaa tällä hetkellä...

Mä aattelin etten välttämättä halua tietää sukupuolta etukäteen mutta malttaako sitä sit odottaa loppuun saakka kumpi tulee :D

Mä en ois poitsusta halunnu tietää kumpi on mut se esitteli rakenne ultrassa ittensä niin ettei varmasti epäselväksi jää :D sain jopa kuvan poitsun kalleuksista :D neidistä taas halusin tietää, mutta se ei suostunut näyttää ja sitte vasta kun synty sain tietää :)

Oireiden perusteella päättelisin et tulis toinen poika, koska on aika samat kuin esikoisraskaudessa :) poikaa ehkä mielummin toivoisin niin menis samat vaatteet ja lelut :D eikä tarvis opetella tytön vanhemmaks

Ekan aikaa tpivoin kauheesti tyttöä mutta poika tuli. Nyt jotenki aatellu että tyttö sieltä tulee siis enne raskautta mutta nyt en enää tiiä mikä olo mulla on :bored: jos se luitenkin on poika.. pääsis jo näkemään:)

Mä kans esikoisesta näin ihan suoraa et hän on poika, saatiin kans kuvakin missä näkyy selvästi tyypin sukukalleudet :D Tokas raskaudes toivoin tyttöä niinku ihan sydämmeni pohjasta ja se oli pakko selvittää. Tyttöä sieltä onneksi lupailtiin mutta nyt kun mulla on jo molemmat niin meinasin olla ottamatta selvää. Sanon myös ultrassa että en halua sukupuolta tietää :)

Mä en vielä tiedä haluanko tietää, varmaan pyydän että kirjottaa paperille ja laittaa kirjekuoreen piiloon, jos en vielä sillonkaan osaa päättää, niin jos sit tulee semmonen et haluan tietää niin voin kurkata :D

Ekasta pojasta Ei kysytty sukupuolta ollenkaan. Toisesta kysyttiin vaikka jostakin vain tiesin heti aluksi että toinen poika tulee. Tästä Ei ihan sata prosenttisen varmoja tunteita ole. En osaa vielä sanoa haluanko etukäteen tietää. Mun läheinen meni synnyttämään tyttöä ja sai pojan. Ihan loppumetreilläkin ultrassa sanoivat hänen olevan tyttö, mutta maailman hauskin poika sieltä synty [emoji4]

Ei se ultra tosiaan aina ihan varma juttu ole :) Meille syntyi tyttö kuten oli ultrassa veikattukin, mutta silti ultraava lääkäri sanoi, ettei kannata ihan vielä maalata lastenhuonetta vaaleanpunaiseksi, kun joskus se voikin yllättää.

Jotenkin on sellainen ajatus, että tulisi poika. Esikoinen on tyttö. Tosin viimeksikin ajateltiin poikaa. Ihan sama kumpi tulee. Tytölle ois tietenkin paljon vaatteita valmiina. Tosin syntymäaika on ihan eri vuodenaikaan, joten ei välttämättä samat mene.

Vielä ainakin raskausoireet olleet samanlaisia kun esikoisesta eli poikaa veikkaan :) toisaalta tyttö ois kyllä ihana :p me aiotaan selvittää sukupuoli jos vaan ultrassa selviää :)

Takaisin