Kuukausi vielä rakenneultraan!
Mä "salaa toivon" tyttöö, mut ehkä vaan sen takia et poika jo on. Huomaan, että pikkusisko vilahtelee kuvitelmissani useammin kuin pikkuveli. Vaikka onhan se nyt syötävän suloinen yhdistelmä kummin vaan.
Jännä kun mun pojan päiväkoti ryhmässä 10kk-3v on ollut yli vuoden se tilanne että 14 poikaa ja 1tyttö! Nyt tuli 2tyttöä lisää, mutta todella poika voittoista on ollut tässä meidän naapurustossa. Todella vähän tyttöjä, nyt onkin kiva kun edes yksi tulossa tasapainottamaan.
Uskoin ja toivoin saavani tytön, mutta tällä viikolla rakenneultrassa pamahti totuus. Poika on, ei epäilystäkään :) Noh, miehen sukulaiset onkin sanoneet että heidän suvussa aina esikoinen on poika... Ihan hyvä, että ehtii totutella ajatukseen pienestä pojasta.
Mulla on tuntemukset kallistunu niin vahvasti poikaan, että alkaa olee vaikea pysyä neutraalina että kumpi vaan voi tulla :D Mutta vielä kolmisen viikkoa odotellaan, jotta (toivottavasti) saadaan tietää sukupuoli
Mulla tosi vahva fiilis että meidän masuasukki on tyttö, esikoinen on poika ja aivan erilaiset himoitukset jne. Mutta kumpi vaan tervetullut <3 neljä päivää niin (toivottavasti)selviää! :)
Vielä saadaan odottaa muutama viikko rakenneultraan! Raskaus on ollut niin erilainen kuin eka, jolloin saimme pojan. Joten nyt fiilis (ja toive) on, että tulisi tyttö!
Onko teillä kellä jo useampi lapsi,
sikiön sykkeissä ollut eroa pojan ja tytön välillä?
Näistä kaikista ennustusmetodeista eniten ehkä uskaltaisin uskoa sykkeiden kertomaan ...
Vaan eipä ennen rakenneultraa niistäkään oikein voi ennustaa, kun eikös kaikilla sikiöillä ihan aluks vähän korkeemmat ja sit alkaa näkyä myöhemmin se sellanen ominainen "taso" ?
Mulla on vain tyttöjä, kaikilla on ollu ihan erilaiset sykkeet, ekalla oli korkeet, tokalla matalat ja vikalla siltä väliltä, joten en hirveesti siihen luottas. Voihan olla et toisilla pitää paikkansa, se et pojilla on matalammat ja tytöillä korkeemmat, yksilöllistä tuokin luulis olevan :)
Meillä on kaikilla sykkeet pyörinyt samoissa lukemissa ja kaksi tyttöä ja kaksi poikaa. No kuopuksellam(tyttö) ehkä vähän korkeammat sykkeet useimmiten, mutta käyrää otettiinkin neljän viikon ajan välillä kolmekin kertaa päivässä, eli enemmän tuli kiinnitettyä huomiota.
Itellä esikoinen on tyttö, sillon 2006 voin koko raskauden ajan pahoin. Ja ny tämä raskaus on ihan erinlainen, maha kasvaa kauhiaa vauhtia ja eikä muita oireita oo. Ite ajattelin kysyä ja ite veikkaan poikaa :)