Tyttö vai Poika

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mää kävin tänään äitipolilla lääkärissä viikko 17+0 ja kaikki oli mötkylällä hyvin. :) <3 Tein viimeviikolla kolme eri ''hömppätestiä'', että onko se kumpi ja kaikki sanoivat että poika. Tännään lääkäritäti totesi, että ei ole epäselvää kumpi siellä köllöttelee pikku kassithan siellä selvästi roikkui. Elikkäs meän suku jatkuu pikku pojalla! <3

Ai Rutkulla näkyi jo viikolla 17? Meillä oli viimeviikolla neuvolalääkäri, 17+3, lääkäri ultras ja katseltiin kun pikkunen siellä myllersi. Lääkäri ei mitään sanonut sukupuolesta, itsekin ajattelin ettei vielä näkyisi joten ei edes kysytty

Kyllä olisi varmasti hyvin näkynyt Nakkertton, ainakin poika :) Mulla näkyi Tokasta joskus 16+? viikolla selkeät pojan kamppeen :)

Meillä oli neuvolassa joku huonolaatuinen ultra (naistenklinikan vanha), et sillä ei olis varmaan edes sukupuolta saanut kovin helposti näkyviin. Lisäksi aika nopea vilkaisu oli lääkärillä.

Käytiin tänään ylimääräisessä ultrassa vahvalla poikafiiliksellä, mutta kätilö antoi melko varman lupauksen tytöstä ❤ ihanaa oli nähdä, että pienellä kaikki hyvin ja on kasvanut normaaliin tahtiin! Nyt siis rv 16+2 :)

Onnea hyvistä ultra kuulumisista ja tyttö lupauksesta :)

Mymlan tuolta varmaan joutas poistaa ainakin syysmorsian, hällä meni kesken :sad001

On tästä jo aikaa, olisko ollu kesäkuun alkuu kun tuli huonot uutiset heiltä :sad001

Kiitos :) Kauan kätilö yritti tiirailla haaroväliä, mutta pikkuinen piti niin tiukasti jalat ristissä eikä meinannut näyttää mitään, mutta kun jonkunlainen näkymä saatiin, ei siellä kyllä mitään ulokkeita näkynyt vaan kolme viivaa jotka viittaa nimenomaan tyttöön :D Joten kai sitä aika varmana uskaltaa uskoa tuohon lupaukseen :) Katsotaan mitä rakenneultrassa sanotaan..

Heei...mää hokasin, että oon molemmissa listoissa :) Mulla kun vaihtui tuo poikafiilis tyttöfiilikseen...eli voi poistaa siniseltä listalta :) Hih!

Mulla ei oikein kumpaakaan fiilistä...mutta aavistuksen enemmän toivon tyttöä, kun poika jo löytyy ;) ...katsotaan selviääkö ens viikolla kun nyt unohdettiin kysyä.

Mulla on tosi vahva poikafiilis! 12 päivää rakenneultraan, josko saatais tietää osuuko "äidinvaistoni" oikeaan :D voi siis lisätä listalle poikafiiliksen!

Takaisin