Tyttö vai Poika

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli alussa melko vahva tyttöolo, mut ekassa ultrassa kun näin pienen niin aattelin jotenkin heti että poikahan siinä on (en osaa selittää mistä johtu).

Nyt ei taas oikeen mitään aavistusta, makeat ruoat tosin maistuu paremmin ja tietty tytön nimi pyörii kans mielessä, mut voi toki johtua ihan omasta sukupuolesta että on jotenkin helpompi ns. samaistua tyttöön.

Ensin oli poikaolo ja ultran jälkeen tyttöolo...nyt en osaa taas sanoa! Kiinalainen kalenteri povaa tyttöä, samoin sormustesti ja vanhat kansanuskomukset! Silti jotenki taas ehkä vähän poikaolo....en tiedä..ehkä sittenki vähä tyttöolo! Äh...:confused:

Mä oon tavallaan "toivonut" poikaa koska tyttö entuudestaan mut miehellä on jo kaks poikaa joten sit taas siltä kannalta tyttö ois kiva.. mut kuhan jompikumpi tulee ni hyvä :D kiinalainen kalenteri, sormustesti ja syke viittais tyttöön mut ovulaatiosta katottuna tulis poika.. mut sen näkee toivottavasti 1.9 :) Aivan ja sanotaan et tytöt vie kauneuden ja pojat terveyden ni mun naama, selkä ja rintakehä on ihan täynnä näppyjä joka sit tietty viittaa tyttöön. Et ultrassa sit selvinnee kuinka hyvin kansanperinteet pittää paikkaansa :)

Mulla tuli tytöistä iho älyttömän rasvaiseksi, samoin kun tukka.. ja iho kukki raskaudessa älyttömästi, myös tunteet heitti häränpyllyä ja olin jatkuvasti ärrinmurrin. Tässä raskaudessa poikaolon onkin tuonut rauhoittunut ja rasvoittumaton iho, suuri pahoinvointi sekä tyyneys, tunteet lähinnä pinnassa niin että meinaan kyynelehtiä kaikesta mutta sellasta älytöntä vuoristorataa ei oo tässä odotuksessa mitä molemmilla tytöillä :)

^Jos tuo pitää mun kohdalla paikkansa niin poika on vahvasti tulossa :D naamassa ei näppylän näppylää eikä mistään raskaushormoonien aiheuttamista heilahteluista tietoakaan vaan samaa tasaista vuoristorataa kuin tähänkin asti.

Lista pitkästä aikaa päivitetty :D

Listalle siis laitoin ne joiden teksteistä osasin lukea suoraan että kumpaa veikkaa tai kumpaa toivoo - eli jos haluat kans listalle niin ilmoita selkeesti kumman laitan nimen perään :) Ja jos jokin kohta on väärin niin ilmottakaa toki!

Vitsit jos pieni ei näytä haarojaan kolmen viikon päästä niin kyllä on äitillä odottamista ja jännäämistä :D No onneksi voin ostaa kaikkee taivaan sinistä ja keltasta jotka musta menee kummallekkin :)

Esikoisesta toivoin poikaa ja tuli tyttö. No nyt toivon tyttöä....vaan siitä syystä, että esikoisen vaatteet on hyvin pinkkipainotteisia eikä olis varaa ihan kaikkea pistää uusiksi. Mut poikakin olisi kiva. Tosin mieskin sanos, et tytöstä olis enempi esikoiselle leikkiseuraa.

Mä luulin, että meiän esikoinen ois ollu poika kun meiän suvussa on niin paljon poikia... rakenneultrassa olikin suuri yllätys, kun kätilö sanoi että tyttö täällä majailee! :-D no toisesta olin ihan varma, että tyttö tulee. Ja rakenneultrassa näin itsekin, että pikkuinen tyttö masussa kellii. ❤ no nyt on kyllä vähän sellainen tunne, että poikaa odotan! :-)

Mulle tuli eilen vasta ekaa kertaa fiilis Tuitun sukupuolesta. Illalla ennen nukkumaan menoo mietiskelin mahdollisia nimi vaihtoehtoja - pelkkiä tyttöjä! Jos Tuittu todella on tyttö, niin tulen varmaan saamaan jonkun stipendin ja pääsen jollain erikoismaininnalla miehen suvun historian kirjoihin, koska heidän suvussaan on, kahta poikkeusta lukuunottamatta, pelkkiä poikia. Tai oikeastaan hänen puolensa miehet tekevät vain poikia - kaksi poikaa. :hilarious: meilläkin on jo yksi..

Miulle tuli illalla tunne et tää voiskin olla poika?
En tiiä mistä johtuu alussa olin varma et on tyttö, mut nyt on ruennu epäilyttää et onko?
Meillä miehellä on 4 veljee ja sukupuolijakauma heidän lapsissa on 7 tyttöä ja 2 poikaa :) Joten onhan se ehkä todennäköisempää et tää on kuitenkin tyttö.
Viimeks meille jo synnärillä tuumailtiin, et suuret rakastajat tekevät vain tyttölapsia, näin siis anestesialääkäri ja myöhemmin kätilö...

Meillä on suvuissa enempi poikia. Meidän perheessä minä ja kolme veljeä ja veljillä yhteen laskettuna 5 poikaa ja 3 tyttöä. Miehen suvussa sama juttu. Heitä on kolme veljestä ja veljillä yhteen laskettuna 4 poikaa ja 1 tyttö. Mulla kuitenki enimmäkseen ollu tyttöfiilis ja nyt päätin pitää tän fiiliksen! Saa nähä onko äidinvaisto ihan hakoteillä vai osuuko veikkaus nappiin! Lyötiin leikkimielisesti ukon kanssa vetoa. Jos on poika, niin ukko päättää ravintolan ja minä maksan...jos on tyttö, niin minä päätän ravintolan ja ukko maksaa!:grin Jos ei saada selvyyttä tai Toukka ei suostu paljastamaan, niin sitte mennään tuohon lähipubiin pizzalle ja kumpiki maksaa omansa!:laughing001

Mulla varmaan poikaoloa vahvistaa se, että mun siskolla on kaks poikaa ja veljellä kaks ensimmäistä oli tyttöjä ja kolmas vasta poika :D Samoin mun äidillä ensimmäinen lapsi oli mun veli ja sen jälkeen sitten sai kaksi tyttöä. Joten tuntuu, että meillä naiset saa ensin pojan :D

Ekaa kertaa tullut tällä viikolla fiiliksiä kumpi voisi olla ja nyt ois semmoinen olo et tulis tyttö. Esikoisesta tiesin heti jostain kumman syystä et tulee poika ja sen kyllä näki heti ultrassakin. :D mä en tiiä miks mua nyt sit alkoi jotenkin jännittämään tää tyttö fiilis, en ehkä ollut odottanut sitä että vois saada tytön :D

Meillä oli eilen ultra jossa nähtiin selkeästi pojan vehkeet vauvelin jalkovälissä. Eli poika melko varmasti tulossa! :Heartbigred

Ihanaa, vaikka vähän toivoinkin esikoiselle siskoa, niin kyllä se tieto pojasta vaan läikähti lämpimästi sydänalassa :love7

Anoppi povas oireiden perusteella poikaa - itse koen kantavani tytärtä. Mutta saa nähdä. Ei ole päätetty kysytäänkö ru:ssa.

Mutta tyttöä itse veikkaan.

Takaisin