Tyttö vai Poika

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla poikaolo senkun vahvistuu vaa :grin toivottavasti haluu näyttää sukupuolensa rakenneultrassa 29.8. Toisaalta jos se onki tyttö ni pitää vähän sulatella vaikka ei sillä sillee väliä ookkaan kumpi tulee :)

Poikaa täällä myös toivotaan :angel8 Yksi työkavereistani totesi että jos tekee suolaista ruokaa mieli, olisi poika tulossa. Eikä kyllä alkuaikoina oikeen makeaa tehnyt edes mieli.

Täällä on niin vahva olo että tyttö on tulossa :D Eipä se kyllä järkytyksenä tulis vaikka poikaa povais :) Kummatkin yhtä tervetulleita. Katsotaan josko ois ens kuussa haarat auki :D

Sufi no sit tosiaan toi poika veikkaus vois pitää myös mun kohdalla paikkaansa! :-) mulla ollut nimittäin samaa keltaista ensimaitoa useana päivänä...
No mä veikkaan sitten kanssa poikaa! :-D

Mulla tyttöfiilis on ollut aika vahvana ultran jälkeen. Mutta vieläpä ehtii vaihdella :rolleyes:
Mulla ei pitänyt paikkansa toi maitojuttu, kaikista herunut samalla tavalla jo raskausaikana (esikoisesta eniten ja aikaisimmin) ja kaksi poikaa ja kaksi tyttöä nyt. Nytkin vähän jo tiputellut, etenkin orgasmin/seksin jälkeen.

Mulla on ihan poikaolo vaikka salaa ehkä toivon tyttöä :D kummatkin ihanat kuitenkin ihan yhtälailla tervetulleita :)

Mulla on alusta asti ollut vahvasti poikaolo. Oireet/ oireettomuus viittaa myös siihen. Ja tuo neulatesti näytti myös poikaa (no en siihen nyt niin usko, mutta tulipahan tehtyä). Salaa toivon hieman enemmän tyttöä.

Täällä poikaolo on vaan vahvistunut, mutta yhtälailla tyttö on tervetullut :) Jospa sitä sit syyskuun alussa näkis onko olo ollut oikea vai ei :)

Ja jos ketään kiinnostaa voisin ekaan kommenttiin myös tehdä listan tammikuisista että mitä on veikannut tai arvannut ja kumpi on luvattu ultrassa tai syntynyt tulevaisuudessa? :) Minusta sellainen olisi kiva ja pystyisi katsomaan kuinka moni oli oikeassa?

Minua ei ainakaan vielä listalla ole, mutta jonnekin väliin kirjoittelin että "toiveena" olisi poika. Vaikka yhtä rakas tulee olemaan kumpi vain, mutta tuon arvauksen/toiveen voi listalle laittaa. Katsotaan kumpi sieltä lopulta putkahtaa ;)

Miulla taas tyttöolo. :o ❤Mutta ku en oo poikaa ikinä oottanu, ni ei tiiä oisko erilaisemmat oireet vai ei ni paha sannoo. :D

Niinpä hankala verrata kun ei oo kun tyttöjä oottanu:)

Heippa!
Mulle ei oo tullut fiilistä kumpaankaan suuntaan. Ihan uteliaisuuttani kysynkin teiltä, joilla vahvoja tai muuten tuntemuksia on, että mistä ihmeestä sen tietää/tuntee?! Mä varmaan oon ihan epänormaali tässä suhteessa :p Mies on aika varma, että kyllä sieltä poika tulloo! :dummy:

Mulla ei oo ollut vielä yhtä vahvaa oloa kun ekasta kumpi olisi tulossa, mutta kaikki testit mitä oon tehnyt (sormustesti, kiinalaisenkalenterin ym) mukaan olisi tyttö tulossa. Tässä odotuksessa olen potenut ällötystä ja pahaa oloa kellonajasta riippumatta ja maha/kropan pyöristyminen on tapahtunut aikasemmin. Eka tuntui alusta asti pojalta, selittämätön tunne siitä että olin ihan varma! Nyt kun ei oo tullut samaa vielä niin ihan jännittää tuo rakenneultra. :D ei ole mitään väliä kumpi tulee, eniten vain toivon että saan terveen vauvan syliini.

Mulla ei ole vieläkään ollut oikein tunnetta kumpaakaan suuntaan. Tosin yksi tytön nimi on pyörinyt päässä ja sitten viime yönä näin unta, että saatiin poika eikä hänelle mitenkään keksitty nimeä.. :D

Mulla on vähän alkanut muodostua tyttöolo. Oon nähnyt pari unta ja nyt enemmän alkanut miettiä tytölle nimeä. Lisäksi la:n muututtua 9 päivää muuttui kiinalaisenkin ennustus pojasta tyttöön.

Takaisin